Працювала в 1 компанії   2 роки

Банки

Клієнт-менеджер

ПриватБанк

Банки

1 рік 11 місяців

12.2018 - 11.2020

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Бурбеза

    Оператор контакт центру

    Київ

    31 рік

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 2 години тому