Работала в 3 компаниях 8 лет 6 месяцев
Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Директор
Продрес
Торговля розничная / Retail
2 года 4 месяца
08.2022 - по настоящее время
Керівник
Фоззі
Торговля розничная / Retail
3 года 7 месяцев
01.2019 - 08.2022
Складання графіків виходу працівників, графіку відпусток (річний), щомісячний звіт по табелюванню працівників
•Робота з товаром: щоденні переобліки часткові та корегуючі, місячний плановий переблік по виробничих артикулах, а також річний - глобальний переоблік з чисельністю понад 10 000 артикулів ( підготовка та організація)
•Контроль ТМЦ, проведення інвентартзацій
•Інвентаризація ЦК, інкасація, перевірка ведення звітності класової дисципліни
•Робота згідно стандартів НАССР, а також впровадження даної системи
•Поставлення задач для досягнення планованих показників
•Планування та формування річного бюджету (ремонтні роботи, оновлення матеріально-технічної бази, покращення умов праці)
•Аналіз і контроль звітності по прихідних і розхідних статтях закладу
•Взаємодія з орендодавцями
•Контроль дотримання стандартів обслуговування, касової дисципліни
•Проведення корпоративних заходів для створення командного духу
•Контроль дотримання працівниками правил і норм охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії, трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку
•Розгляд скарг від гостей, та вживання заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі
•Контроль і аналітика діяльності закладу по ключовим показникам
•Проведення тренінгів для підвищення компетентності персоналу
•Робота з контролюючими органами, місцевою адміністрацією
•Ведення переговорів з підрядним організаціями
•Досвід відкриття нової торгової точки ( 3 локації)
Директор
Онлаєн
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
2 года 5 месяцев
08.2015 - 01.2018
Участь у формуванні цінової політики компанії
•Пошук і вибір постачальників
•Управління комерційною службою організації (продажі, покупки, логістика)
•Аналіз ринку, конкурентного середовища
•Розробка міроприємст для збільшення прибутку
•Контроль фінансово-господарської діяльності
•Контроль ведення управлінської звітності
•Розрахунок зарплати працівників
•Ведення переговорів з підрядним організаціями та заключення угод
•Робота з контролюючими органами, місцевою адміністрацією
•Організація, управління та контроль роботи персоналу закладу
•Організація і проведення шоу-програм
•Контроль наявності ТМЦ, інвентаризація ТМЦ
•Розробка і введення власної валюти у закладі з метою збільшення прибутку
•Відкриття 2 закладів
•Підбір і закупка обладнання відповідно технічних вимог
•Аналіз ринку нерухомості та підбір локації для відкриття нових закладів
•Розробка та впровадження планування закладу
•Взаємодія з орендодавцями
•Забезпечення поєднання економічних і адміністративних методів керівництва, матеріальних і нематеріальних стимулів підвищення ефективності діяльності закладу і мотивації працівників
•Розробка і контроль виконання планів, затвердження штрафів, премій тощо
•Формування цінової та асортиментом політики
•Пошук, підбір, адаптація, навчання, мотивація і управління персоналом
•Пошук і вибір постачальників
•Управління комерційною службою організації (продажі, покупки, логістика)
•Аналіз ринку, конкурентного середовища
•Розробка міроприємст для збільшення прибутку
•Контроль фінансово-господарської діяльності
•Контроль ведення управлінської звітності
•Розрахунок зарплати працівників
•Ведення переговорів з підрядним організаціями та заключення угод
•Робота з контролюючими органами, місцевою адміністрацією
•Організація, управління та контроль роботи персоналу закладу
•Організація і проведення шоу-програм
•Контроль наявності ТМЦ, інвентаризація ТМЦ
•Розробка і введення власної валюти у закладі з метою збільшення прибутку
•Відкриття 2 закладів
•Підбір і закупка обладнання відповідно технічних вимог
•Аналіз ринку нерухомості та підбір локації для відкриття нових закладів
•Розробка та впровадження планування закладу
•Взаємодія з орендодавцями
•Забезпечення поєднання економічних і адміністративних методів керівництва, матеріальних і нематеріальних стимулів підвищення ефективності діяльності закладу і мотивації працівників
•Розробка і контроль виконання планів, затвердження штрафів, премій тощо
•Формування цінової та асортиментом політики
•Пошук, підбір, адаптація, навчання, мотивація і управління персоналом
Училась в 2 заведениях
Львівський державний університет внутрішніх справ
Юридичний
Львів, 2018
Львівський торговельно-економічний університет
Товарознавство
Львів, 2015
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Украинский
родной
Ірина
Ірина
Керівник
Львов
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 20 часов назад