Работала в 7 компаниях   17 лет 8 месяцев

Торговля розничная / Retail, Медицина и Здравоохранение, АПК (Агропромышленный комплекс), Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

HRD

ТОВ "ТенТорг"

Торговля розничная / Retail

4 года

10.2020 - 10.2024

  • Участь у стратегічному плануванні та розвитку бізнесу
  • Управління HR-процесами: набір та розвиток персоналу
  • Аналіз показників ефективності та задоволення персоналом
  • Управління конфліктними ситуаціями та вирішення проблем в колективі
  • Створення та впровадження стратегій зберігання та розвитку персоналу
  • Організація процесів працевлавштування, контроль напрямку рекрутингу
  • Підбір та навчання HR-менеджерів.
  • Розробка і впровадження матеріальних і нематеріальних заохочень для співробітників
  • Формування принципів корпоративної культури і загальної атмосфери в робочому колективі
  • Формування кадрового резерву
  • Моніторинг, дослідження загального ринку праці по галузі.
  • Складання та контроль бюджету відділу.
  • Участь в нарадах керівників, менеджменту, співробітників компанії, а також в інших нарадах і семінарах.

Директор компанії

ТОВ " БіоДжен Тек"

Медицина и Здравоохранение

1 год 11 месяцев

03.2016 - 02.2018

  • Керівництво діяльністю підприємства на підставі статуту та відповідальність за роботу компанії;
  • Організація роботи та ефективна взаємодія всіх співробітників;
  • Контроль за виконанням договірних зобов`язань між компанією та постачальниками і покупцями;
  • Робота в програмі 1С, управлінський облік в компанії.
  • Підбір персоналу;
  • Робота з засновником компанії;
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Керівник філіалу

ТОВ "ТД Ирбис"

Торговля розничная / Retail

1 год 9 месяцев

06.2014 - 03.2016

  • Організація роботи філії та забезпечення її ефективної діяльності
  • Керування персоналом філії та розподіл завдань
  • Планування та виконання бюджету філії
  • Забезпечення дотримання стандартів та вимог компанії
  • Ведення переговорів та взаємодія з партнерами та клієнтами філії
  • Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,-
  • Ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
  • Ведення клієнтської бази,
  • Організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
  • Активний пошук і підбір персоналу;
  • Збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
  • Ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
  • Ділове листування;
  • Заключення договорів з постачальниками послуг;
  • Робота з контролюючими органами;
  • Робота в програмах 1С7.7, 8.2 (створення рахунків, видаткових накладних, заявок на доставку товару, податкових накладних), CR

Менеджер з аміністративної діяльності

ТОВ "МІНЕТЕХ"

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 3 месяца

01.2013 - 04.2014

  • Прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
  • Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
  • Ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
  • Зустріч клієнтів,
  • Ведення клієнтської бази,
  • Організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
  • Ведення кадрів (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки, запис у трудову книжку);
  • Підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
  • Активний пошук і підбір персоналу;
  • Збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
  • Ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
  • Ділове листування;
  • Робота в 1С 8.2 (створення контрагентів, виписка рахунків, видаткових накладних)
  • Організація та проведення корпоративів.
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Менеджер персоналу

    ТОВ "Софія"

    Торговля розничная / Retail

    1 год 9 месяцев

    02.2011 - 11.2012

    • Підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
    • Активний пошук і підбір персоналу;
    • Збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
    • Ведення кадрової документації (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки,запис у трудову книжку);
    • Прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
    • Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
    • Ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними канцелярськими товарами,
    • Зустріч клієнтів,
    • Ведення клієнтської бази,
    • Організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків, тощо),
    • Організація та проведення корпоративів.
  • Організація та проведення співбесід
  • Адміністратор ресторану

    ПП "Ритм"

    Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

    5 лет 6 месяцев

    10.2005 - 04.2011

    • Контроль та організація роботи закладу
    • Підбір, адаптація та навчання персоналу;
    • Робота з постачальниками;
    • Ведення внутрішнього обліку;
    • Спілкування з відвідувачами для вирішення конфліктних ситуацій,
    • Організація свят та корпоративних заходів
  • Контроль за якістю обслуговування та відповідністю стандартам
  • Помічник бухгалтера

    ТОВ "АВІМЕД"

    Торговля розничная / Retail

    1 год 3 месяца

    05.2004 - 08.2005

    • Підготовка первинної бухгалтерської документації
    • Обробка банківських виписок
    • Контроль за розрахунками з контрагентами
  • Ведення обліку доходів та витрат
  • Допомога у підготовці податкових звітів
  • Ключевая информация

    • Робота в команді
    • Лідерство
    • Наставництво
    • Аналітичний склад розуму
    • Гнучкість
    • Комунікація
    • Легкість та емоційність

    Училась в 1 заведении

    Національний університет біоресурсів і природокористування України

    Аграрний менеджмент

    Київ, 2005

    Владеет языками

    Английский

    базовый

    Украинский

    родной

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Роль НR в сучасному середовищі

    2024

    Стань HR-лідером

    2024

    Метрики корпоративної культури

    Київ, 2024

    Управління роздрібною мережею

    2022

    Категорійний менеджмент. Нові технології управління асортиментом

    Київ, 2021

    Помічник керівника з курсом ділової англійської мови

    Київ, 2012

    Наталія

    HRD, HR, керівник відділу рекрутингу

    Киев

    Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район

    45 000 грн.

    40 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость

    Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

    Обновлено 6 часов назад