Работала в 7 компаниях   17 лет 8 месяцев

Торговля розничная / Retail, Медицина и Здравоохранение, АПК (Агропромышленный комплекс), Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

HRD

ТОВ "ТенТорг"

Торговля розничная / Retail

4 года

10.2020 - 10.2024

  • Участь у стратегічному плануванні та розвитку бізнесу
  • Управління HR-процесами: набір та розвиток персоналу
  • Аналіз показників ефективності та задоволення персоналом
  • Управління конфліктними ситуаціями та вирішення проблем в колективі
  • Створення та впровадження стратегій зберігання та розвитку персоналу
  • Організація процесів працевлавштування, контроль напрямку рекрутингу
  • Підбір та навчання HR-менеджерів.
  • Розробка і впровадження матеріальних і нематеріальних заохочень для співробітників
  • Формування принципів корпоративної культури і загальної атмосфери в робочому колективі
  • Формування кадрового резерву
  • Моніторинг, дослідження загального ринку праці по галузі.
  • Складання та контроль бюджету відділу.
  • Участь в нарадах керівників, менеджменту, співробітників компанії, а також в інших нарадах і семінарах.

Директор компанії

ТОВ " БіоДжен Тек"

Медицина и Здравоохранение

1 год 11 месяцев

03.2016 - 02.2018

  • Керівництво діяльністю підприємства на підставі статуту та відповідальність за роботу компанії;
  • Організація роботи та ефективна взаємодія всіх співробітників;
  • Контроль за виконанням договірних зобов`язань між компанією та постачальниками і покупцями;
  • Робота в програмі 1С, управлінський облік в компанії.
  • Підбір персоналу;
  • Робота з засновником компанії;
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Керівник філіалу

ТОВ "ТД Ирбис"

Торговля розничная / Retail

1 год 9 месяцев

06.2014 - 03.2016

  • Організація роботи філії та забезпечення її ефективної діяльності
  • Керування персоналом філії та розподіл завдань
  • Планування та виконання бюджету філії
  • Забезпечення дотримання стандартів та вимог компанії
  • Ведення переговорів та взаємодія з партнерами та клієнтами філії
  • Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,-
  • Ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
  • Ведення клієнтської бази,
  • Організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
  • Активний пошук і підбір персоналу;
  • Збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
  • Ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
  • Ділове листування;
  • Заключення договорів з постачальниками послуг;
  • Робота з контролюючими органами;
  • Робота в програмах 1С7.7, 8.2 (створення рахунків, видаткових накладних, заявок на доставку товару, податкових накладних), CR

Менеджер з аміністративної діяльності

ТОВ "МІНЕТЕХ"

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 3 месяца

01.2013 - 04.2014

  • Прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
  • Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
  • Ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
  • Зустріч клієнтів,
  • Ведення клієнтської бази,
  • Організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
  • Ведення кадрів (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки, запис у трудову книжку);
  • Підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
  • Активний пошук і підбір персоналу;
  • Збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
  • Ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
  • Ділове листування;
  • Робота в 1С 8.2 (створення контрагентів, виписка рахунків, видаткових накладних)
  • Організація та проведення корпоративів.
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Менеджер персоналу

    ТОВ "Софія"

    Торговля розничная / Retail

    1 год 9 месяцев

    02.2011 - 11.2012

    • Підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
    • Активний пошук і підбір персоналу;
    • Збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
    • Ведення кадрової документації (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки,запис у трудову книжку);
    • Прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
    • Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
    • Ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними канцелярськими товарами,
    • Зустріч клієнтів,
    • Ведення клієнтської бази,
    • Організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків, тощо),
    • Організація та проведення корпоративів.
  • Організація та проведення співбесід
  • Адміністратор ресторану

    ПП "Ритм"

    Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

    5 лет 6 месяцев

    10.2005 - 04.2011

    • Контроль та організація роботи закладу
    • Підбір, адаптація та навчання персоналу;
    • Робота з постачальниками;
    • Ведення внутрішнього обліку;
    • Спілкування з відвідувачами для вирішення конфліктних ситуацій,
    • Організація свят та корпоративних заходів
  • Контроль за якістю обслуговування та відповідністю стандартам
  • Помічник бухгалтера

    ТОВ "АВІМЕД"

    Торговля розничная / Retail

    1 год 3 месяца

    05.2004 - 08.2005

    • Підготовка первинної бухгалтерської документації
    • Обробка банківських виписок
    • Контроль за розрахунками з контрагентами
  • Ведення обліку доходів та витрат
  • Допомога у підготовці податкових звітів
  • Ключевая информация

    • Робота в команді
    • Лідерство
    • Наставництво
    • Аналітичний склад розуму
    • Гнучкість
    • Комунікація
    • Легкість та емоційність

    Училась в 1 заведении

    Національний університет біоресурсів і природокористування України

    Аграрний менеджмент

    Київ, 2005

    Владеет языками

    Английский

    базовый

    Украинский

    родной

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Роль НR в сучасному середовищі

    2024

    Стань HR-лідером

    2024

    Метрики корпоративної культури

    Київ, 2024

    Управління роздрібною мережею

    2022

    Категорійний менеджмент. Нові технології управління асортиментом

    Київ, 2021

    Помічник керівника з курсом ділової англійської мови

    Київ, 2012

    Наталія

    HR-менеджер, асистент

    Киев

    Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район

    45 000 грн.

    40 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость

    Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

    Обновлено 5 дней назад