Работала в 9 компаниях   15 лет 4 месяца

Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Страхование

Продавець-консультант одягу

Luisa Cerano

Торговля розничная / Retail

2 месяца

07.2024 - 09.2024

- консультування покупців щодо асортименту продукції, цін, тканин, трендів

- проведення розрахунків з покупцями

- викладка товару

- підтримка порядку в магазині згідно стандартів

- приймання, маркування товару, інвентаризація

- проведення переобліку, переоцінки

- развиток і підтримка зв’язків з клієнтами

Адміністратор рецепції

ТОВ «Готель «Старо»

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

8 месяцев

10.2023 - 06.2024

- прийом і розміщення гостей готелю

- робота з програмою бронювання електронних ключів

- консультація щодо наявності та типу номерів

- створення бронювання номерів в програмі Еxpedia

- робота в програмі Servio

- взаємодія з іншими службами готелю

- створення рахунків на оплату проживання

- координація роботи покоївок

- допомога в організації сніданків за системою «Buffet Breakfast»

- обслуговування гостей готелю на барі та в ресторані

- ведення первинної документації в 1С

- облік та списання продукції в 1С

- проведення банківських виписок в 1С

- робота з касовим апаратом, готівкою

- допомога гостям, в разі виникнення потреби

- робота за стандартами служби прийому і розміщення

- організація конференцій

- догляд за чистотою в залі ресторану

- проведення співбесід на посаду адміністратор рецепції

- проведення стажувань на посаду адміністратор рецепції

Начальник відділу операційного обліку та аналізу Київської дирекції

ПрАТ «СК «Арсенал страхування»

Страхование

5 лет 2 месяца

01.2018 - 03.2023

- відстеження своєчасності подання договорів для внесення їх до системи 1С

- контроль надходження страхових платіж на р/р компанії

- рознесення/прив'язка платежів, що надійшли під договори страхування в 1С

- робота з дебіторською заборгованістю

- складання звіту зі страхових премій

- формування виписок страхових платежів

- формування звітів щодо розрахунку комісійної винагороди

- контроль подання звітів на комісійну винагороду за окремими працівниками

- формування та подання звітів щодо розрахунку комісійної винагороди на перевірку в ГО компанії

- закриття комісійної винагороди

- обробка інформації в актах виконаних робіт, передача на перевірку за підрозділами

- аналіз збитковості, виплат страхових відшкодувань

- проведення інвентаризації основних засобів

- складання табеля робочого часу співробітників

- проведення інвентаризації бланків суворої звітності ОСЦПВВНТЗ

- контроль погашення дебіторської заборгованості

- підготовка та укладання договорів страхування, додаткових угод, внесення змін до договорів, розсторгення договорів страхування

- комунікація з ГО з внутрішніх питань: замовлення канцтоварів, фірмових бланків, бланків полісів

провідний спеціаліст відділу пролонгації договорів страхування Київської дирекції

ПрАТ «СК «Арсенал страхування»

Страхование

3 года 6 месяцев

07.2014 - 01.2018

- підготовка та укладання договорів страхування, додаткових угод, внесення змін до договору, розірвання договорів страхування

- внесення договорів страхування до 1С

- передача договорів щодо реєстру в ГО компанії

- ведення звітної документації

- обслуговування клієнтів: оформлення договорів страхування, консультування

- Забезпечення Дирекції бланками суворої звітності полісів ОСАЦВ

- ведення обліку бланків суворої звітності полісів ОСАЦВ

- комунікація з ГО з внутрішніх питань: замовлення канцтоварів, фірмових бланків, бланків полісів

- підготовка корпоративних заходів

- Оформлення договорів доручення з агентствами (представниками)

- котирування угод зі страхування

- Оформлення комерційних пропозицій

- замовлення канцтоварів для Дирекції

Спеціаліст з фінансів

ІНГО, Страхова компанія

Страхование

2 месяца

03.2014 - 05.2014

- проведення планових дзвінків та зустрічей з існуючими клієнтами з метою пролонгування договорів

- інформування клієнтів про нові продукти компанії

- контроль своєчасності сплат за договорами страхування

- внесення інформації про клієнтів до бази даних компанії

- проведення маркетингових заходів (розсилки, дзвінки, презентації, вітання зі святами)

- здійснення програм лояльності

- створення першого контакту з потенційним клієнтом

- консультування клієнтів з питань страхування

- ведення переговорного процесу

- підготовка та укладання договорів страхування, додаткових угод, внесення змін до договору, розірвання договорів страхування

- ведення звітної документації

старший спеціаліст відділу роботи з банками та лізинговими компаніями

ВУСО, ПрАТ, страхова компанія

Страхование

5 месяцев

09.2013 - 02.2014

- Забезпечення інформаційної підтримки представництв компанії за умовами страхування для акредитованих банків

- підготовка додаткових угод про зміни умов страхування щодо банків-партнерів

- редагування внутрішнього інформаційного Порталу за умовами страхування у розділі «Робота з банками», створення нових сторінок для нових банків-партнерів

- постановки завдань ІТ відділу для реалізації нових умов страхування за банками у внутрішній системі КІС

- Оформлення договорів страхування наземного транспорту (КАСКО) для «Українського лізингового фонду»

- оформлення договору ОСАЦВ для «Українського лізингового фонду»

- ведення ділового листування з банками-партнерами

- редагування внутрішнього інформаційного Порталу за умовами страхування у розділі «Робота з банками», створення нових сторінок для нових банків-партнерів

- постановки завдань ІТ відділу для реалізації нових умов страхування за банками у внутрішній системі КІС

- Оформлення договорів страхування наземного транспорту (КАСКО) для «Українського лізингового фонду»

- оформлення договору ОСАЦВ для «Українського лізингового фонду»

- ведення ділового листування з банками-партнерами, погодження нових умов страхування

головний спеціаліст відділу розвитку регіональної та агентської мережі:

УОСК, АТ

Страхование

2 года 9 месяцев

10.2010 - 07.2013

- курування роботи агентств з областей (представників компанії)

- Оформлення договорів доручення з агентствами (представниками)

- обробка вхідної кореспонденції від регіональних представників

- робота з реєстрами страхових платежів: запит відсутніх реєстрів, звірка зазначених у реєстрі договорів з їх наявністю у базі 1С

- відстеження страхових платежів, що надійшли, за банківською випискою, їх ідентифікація

- Складання фінансового звіту за страховими платежами, що надійшли за спец. проектам

- оформлення та укладання договорів страхування майна юр. осіб

- оформлення та укладання договорів страхування від нещасного випадку у т.ч. нещасного випадку на транспорті

- оформлення договору ОСАЦВ

- оформлення договору страхування відповідальності власників зброї

- Складання ділових листів

- відстеження своєчасності подання договорів для внесення їх до системи 1С

- візування відповідних реєстрів та передача їх до бухгалтерії для подальшої обробки

- вирішення питань пов'язаних із приведенням у відповідність договорів страхування

- ведення переговорів з питань страхування

- контроль подання актів виконаних робіт

- опрацювання інформації в актах виконаних робіт, передача на перевірку

- обов'язки офіс-менеджера на його відсутності: прийом дзвінків, реєстрація кореспонденції

спеціаліст зі страхування департаменту транспортного страхування

Страхова компанія «Брокбізнес»

Страхование

7 месяцев

03.2010 - 10.2010

- формування щомісячної звітності з ОСАЦВ по всій компанії для бухгалтерії

- формування щомісячної звітності з ОСАЦВ та спеціальних знаків по всій компанії для МТСБУ

- контроль підрозділів, що продають, про подання оголошень про втрачені поліси та спеціальні знаки

- складання та відправлення листів та оголошень про втрачені поліси та спеціальні знаки до МТСБУ

- формування щомісячної звітності з ОСЦПВНТЗ міжнародної системи «Зелена карта» за полісами компаній-партнерів

- укладання, продовження, переоформлення договорів страхування з ОСАЦВ, КАСКО з VIP-клієнтами

- відстеження та контроль оплати платежів за договорами, укладеними з розстрочкою щодо ОСАЦВ, КАСКО

- контроль правильності заповнення полісів ОСАЦВ та Зелена карта всіма підрозділами компанії

- участь у підготовці комерційної частини тендерних пропозицій щодо ОСАЦВ, КАСКО

- консультація філій з проблемних питань з ОСАЦВ, Зелена карта

- консультація філій, клієнтів за договорами страхування по ОСАЦВ, КАСКО, Зелена карта

- введення укладених договорів у систему ProfITsoft

- зберігання та архівація документів, договорів страхування

- Складання комерційних пропозицій, листів-запитів, контроль їх відправлення, ділове листування

- підготовка проектів наказів щодо Департаменту

- участь у розробці інструкцій із заповнення полісів Зелена карта

провідний спеціаліст управління роздрібного продажу, навчання, розвитку

Страхова компанія «Столиця»

Страхование

1 год 5 месяцев

10.2008 - 03.2010

- Оформлення необхідної документації

- Проведення переговорів з рекламодавцями

- Проведення переговорів з клієнтами зі страхування

- укладання договорів зі страхування

- підготовка презентаційних матеріалів

- Організація роботи підрозділів страхової компанії

- Контроль за виконанням поставлених завдань страховим відділенням

- підготовка матеріалів для навчального центру

- ведення ділового листування

- інформування регіональних відділень, агенцій, агентів

- Звітність та реєстрація полісів

- ведення клієнтської бази даних

Ключевая информация

швидкий набір тексту

офісна оргтехніка

організаторські здібності

розвинене почуття смаку в дизайні інтер'єру, одягу, образу

Училась в 1 заведении

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

фінансово-економічний

Київ, 2009

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Навчальний центр «Успіх»

Київ, 2012

програма «Головний бухгалтер» (Свідоцтво)

школа бухгалтерії наукового центру «Успіх»

Київ, 2010

спеціальність «Бухгалтер» (Сертифікат)

Дополнительная информация

Робота з комп'ютером

впевнений користувач MS Office (Word, Excel), Internet

робота у 1С: ведення реєстрів платежів, введення договорів, перегляд інформації.

Спеціальність – магістр з фінансів, програма «Страховий менеджмент», викладач економіки, курс психолого-педагогічної підготовки.

Маю домашній ПК.

Особисті якості

Бажання працювати, швидке навчання, акуратність, відповідальність, організованість, чесність, пунктуальність, дипломатичність, старанність, швидкість прийняття рішень, цілеспрямованість, порядність, комунікабельність, уміння планувати робочий час.

Анна

Начальник відділу

Киев

35 000 грн.

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа

Обновлено 1 день назад