Работала в 3 компаниях   9 лет 7 месяцев

АПК (Агропромышленный комплекс), Фармацевтика, Образование

офіс-адміністратор

ТОВ "РОСАНА-1"

АПК (Агропромышленный комплекс)

6 лет 4 месяца

05.2018 - 09.2024

прийом і обробка дзвінків та листів, які надходять на електрону пошту; реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції фірми;

ділове листування, документообіг;

збір матеріалів та інформації необхідних керівнику;

робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням, Новою поштою;

робота з оргтехнікою (принтер, сканер);

контроль життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів та контроль справності офісного обладнання);

невеликий звіт керівнику про виконану роботу за кожен місяць та за рік стосовно обороту товару.

Секретар-референт

АВ-ФАРМА, ПрАТ

Фармацевтика

1 год 7 месяцев

10.2016 - 05.2018

прийом і обробка дзвінків та листів, які надходять на електрону пошту;

реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції фірми;

ділове листування, документообіг;

збір матеріалів та інформації необхідних керівнику;

робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;

робота з оргтехнікою (принтер, сканер, факс);

контроль життєдіяльності офісу (замовлення води та канцтоварів, контроль справності офісного обладнання);

підготовка комерційних пропозицій на торговельні майданчики ProZorro, ДТЕК та інших документів згідно тендерної документації, також знання правил прийняття участі в закупівлях на електронних майданчиках системи ProZorro;

Начальник відділу організаційно - навчального процесу

Київський інститут банківської справи

Образование

1 год 6 месяцев

03.2015 - 09.2016

забезпечення проведення навчального процесу;

складання розкладу навчальних занять;

реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції ВНЗ;

контроль відвідуваності занять студентів та викладачів;

інформування керівництва ВНЗ про виявлені порушення навчального процесу;

підготовка довідок і звітів за результатами проведення навчальної екзаменаційної сесії;

підготовка наказів, розпоряджень і ін. документації по інституту;

допомогу викладачам в організації і проведенні навчальних занять; робота з оргтехнікою;

Адміністратор єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО).

Ключевая информация

навички ділового листування, володіння ПК – користувач MS Office (Word, Excle). Навички роботи з Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Outlook) і електронною поштою, вміння працювати з офісною технікою, є навички роботи в базі ЄДЕБО, можу працювати з базами даних (також маю сертифікат «Основы баз данных (SQL)», працювала з різними тендерними майданчиками (прослухала курс та отримала сертифікат).Знання мов: українська – вільне усне та письмове мовлення (маю сертифікат), російська - вільно; англійська (маю сертифікати «Англійська для початківців» та «Англійська для початківців». Elementary level (А1-А2)

Є можливість повністю працювати дистанційно.

Училась в 2 заведениях

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Інститут інформаційних технологій в економіці, спеціальність: "Комп'ютерні науки"

Київ, 2022

Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування Національного авіаційного університету

аерофотогеодезія

Київ, 1998

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Особисті якості

дотримання субординації, тактовність, відповідальність, акуратність, старанність, комунікабельність, неконфліктність, висока працездатність, навички спілкування з людьми, постійне підвищення рівня професійної підготовки, презентабельний та охайний зовнішній вигляд, вміння організувати свій робочий час та працювати в команді, готовність бути на постійному зв’язку.

Алла

Офіс-менеджер-помічник керівника

Киев

Святошинский район, Шевченковский район

25 000 грн.

45 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 4 часа назад