Работал в 3 компаниях 5 лет 4 месяца
Консалтинг / Аудит, Образование, IT
Менеджер відділу супроводу клієнтів
hi-ecom
Консалтинг / Аудит
1 год 1 месяц
06.2023 - 07.2024
Обов'язки:
- Надання доступів клієнтам до їх особистих кабінетів.
- Консультація клієнтів по першим крокам на навчальній платформі.
- Перевірка домашніх завдань та надання зворотнього зв'язку.
- Підтримка клієнтів по телефону та за допомогою Телеграм чатів протягом всього навчального процесу.
- Модерація онлайн конференція по Zoom.
- Продовження пакетів навчання, для утримання клієнтів.
Адміністратор навчального процесу
Комп'ютерна Академія Шаг
Образование
11 месяцев
01.2022 - 12.2022
Обов'язки:
- Onboarding і навчання студентів по внутрішнім сервісам академії.
- Організація стартів і запуск груп навчання.
- Проведення організаційних зустрічей, для студентів за допомогою відеконференцій.
- Консультація студентів по програмам навчання, технічна підтримка, дати стартів, терміни оплат, супроводження студентів протягом всього процесу навчання.
- Обробка вхідних запитів, дзвінки та чати, котроль наявності студентів на уроках.
Досягнення:
Адміністрування одночасно 70ти навчальних груп, а також робота з більш як 1000 студентів в академії.
Написання алгоритму супроводження студентів від покупки курсу, до старту навчання в групі.
Менеджер відділу запуску та розвитку бізнесу клієнтів в інтернеті.
Evo company ( Prom.ua )
IT
3 года
10.2016 - 10.2019
Обов'язки:
- Налаштування та аналіз СРС і СРА реклами, для інтернет - магазинів.
- Розрахунок окупності інвестицій, аналіз бізнес ніші клієнтів, а також написанння стратегії, для розвитку сайту.
- Координація роботи відділів контекстної реклами, а також відділу SEO оптимізації сайтів, а саме контроль за виконанням переданих задач.
- Консультація клієнтів в сфері "e - commerce", навчання основам просування сайтів в інтернеті.
- Виконання вихідних та вхідних дзвінків по базі клієнтів і контроль розвитку бізнесу клієнта на платформі Prom.ua.
- Активний продаж додаткових послуг, виконання плану продаж та втримання клієнтів.
- Досвід роботи з більше 1000 інтернет магазинами по Україні.
Досягнення у відділі:
Переможець в номінації " Кращий продавець 2018го року"
Особисті досягнення:В Червні 2018го року, провів онлайн вебінар для клієнтів,на тему " Шість кроків, для перших продажів на Prom.ua"
В Грудні 2018го року, провів живий тренінг,на тему " Секрети запуску реклами в інтернеті та її аналіз"
Ключевая информация
- Координація роботи з іншими відділами для забезпечення якісного сервісу
- Написання скриптів та стратегій. для оптимізації роботи відділу
- Технічна консультація, навчання та підтримка клієнтів
Учился в 1 заведении
Національний університет харчових технологій
Энергоменеджмент, теплотехнік
Київ, Украина , 2013
Владеет языками
Английский
базовый
Курсы, тренинги, сертификаты
Академия SotnikovGroup "Тренер по навчанню персоналу"
Центр навчання "Planeta"
"E - Сommerce"
Курси по базовим навичкам "E-Commerce"
Центр навчання в АН "Альма"
Курси менеджера з продажів.
Владислав Олександрович
Владислав Олександрович
Менеджер відділу супроводу клієнтів
Киев
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 1 месяц назад