Работал в 1 компании   1 год 2 месяца

Другое

Customer Support Manager

JetTon Games

Другое

1 год 1 месяц

06.2023 - 07.2024

  • Забезпечення високої якості обслуговування та задоволення потреб клієнтів
  • Надання консультацій та підтримки співробітникам з питань обслуговування клієнтів
  • Взаємодія з іншими відділами компанії для забезпечення координації та ефективної взаємодії
  • Постійне вдосконалення та розвиток професійних навичок у керівництві та обслуговуванні клієнтів
  • Моніторинг та аналіз ефективності роботи команди та виявлення можливостей для покращення
  • Розробка та впровадження стратегій та політик обслуговування клієнтів
  • Владеет языками

    Английский

    продвинутый

    Taras

    Customer support

    Сумы

    34 года

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость

    Характер работы: удаленная работа

    Обновлено 2 недели назад