Работал в 2 компаниях   2 года 4 месяца

Другое, Финансовые услуги

Customer Support Manager

JetTon Games

Другое

1 год 1 месяц

06.2023 - 07.2024

  • Забезпечення високої якості обслуговування та задоволення потреб клієнтів
  • Надання консультацій та підтримки співробітникам з питань обслуговування клієнтів
  • Взаємодія з іншими відділами компанії для забезпечення координації та ефективної взаємодії
  • Постійне вдосконалення та розвиток професійних навичок у керівництві та обслуговуванні клієнтів
  • Моніторинг та аналіз ефективності роботи команди та виявлення можливостей для покращення
  • Розробка та впровадження стратегій та політик обслуговування клієнтів
  • Broker

    GULF brokers

    Финансовые услуги

    1 год 1 месяц

    04.2015 - 05.2016

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Планування та організація своєї роботи
  • Ключевая информация

    • Уважність
    • Комунікативність
    • Вміння розв'язувати проблеми і тд.

    Учился в 1 заведении

    Сумський національний аграрний університет

    Ветеринар

    Суми, 2013

    Владеет языками

    Английский

    продвинутый

    Taras

    Customer support

    Сумы

    34 года

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость

    Характер работы: удаленная работа

    Обновлено 3 недели назад