Працював в 1 компанії   1 рік 2 місяці

Інше

Customer Support Manager

JetTon Games

Інше

1 рік 1 місяць

06.2023 - 07.2024

  • Забезпечення високої якості обслуговування та задоволення потреб клієнтів
  • Надання консультацій та підтримки співробітникам з питань обслуговування клієнтів
  • Взаємодія з іншими відділами компанії для забезпечення координації та ефективної взаємодії
  • Постійне вдосконалення та розвиток професійних навичок у керівництві та обслуговуванні клієнтів
  • Моніторинг та аналіз ефективності роботи команди та виявлення можливостей для покращення
  • Розробка та впровадження стратегій та політик обслуговування клієнтів
  • Володіє мовами

    Англійська

    поглиблений

    Taras

    Customer support

    Суми

    34 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 2 тижні тому