Працював в 2 компаніях   2 роки 4 місяці

Інше, Фінансові послуги

Customer Support Manager

JetTon Games

Інше

1 рік 1 місяць

06.2023 - 07.2024

  • Забезпечення високої якості обслуговування та задоволення потреб клієнтів
  • Надання консультацій та підтримки співробітникам з питань обслуговування клієнтів
  • Взаємодія з іншими відділами компанії для забезпечення координації та ефективної взаємодії
  • Постійне вдосконалення та розвиток професійних навичок у керівництві та обслуговуванні клієнтів
  • Моніторинг та аналіз ефективності роботи команди та виявлення можливостей для покращення
  • Розробка та впровадження стратегій та політик обслуговування клієнтів
  • Broker

    GULF brokers

    Фінансові послуги

    1 рік 1 місяць

    04.2015 - 05.2016

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Планування та організація своєї роботи
  • Ключова інформація

    • Уважність
    • Комунікативність
    • Вміння розв'язувати проблеми і тд.

    Навчався в 1 закладі

    Сумський національний аграрний університет

    Ветеринар

    Суми, 2013

    Володіє мовами

    Англійська

    поглиблений

    Taras

    Customer support

    Суми

    34 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 3 тижні тому