Работал в 1 компании 1 год 2 месяца
Другое
Customer support manager remote
P4P Partners
Другое
1 год 1 месяц
10.2023 - по настоящее время
- Надання технічної підтримки користувачам
- Діагностика та вирішення технічних проблем
- Консультування користувачів щодо технічних питань
- Взаємодія з іншими відділами компанії
- Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
Ключевая информация
- Conflict Resolution: The ability to manage and resolve disputes and complaints effectively, turning potentially negative experiences into positive outcomes for the customer and the company.
- Empathy: Understanding and addressing the emotional needs of customers, which helps in building strong relationships and providing exceptional support.
- Problem-Solving: Analyzing issues and implementing effective solutions quickly and efficiently to maintain customer satisfaction and operational efficiency.
Учился в 1 заведении
Коледж ІТ Національного Університету "Львівська Політехніка"
122. Комп'ютерні Науки
Львів, 2023
Владеет языками
Английский
средний
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Illya
Illya
Customer support manager remote
Львов
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 месяца назад