Працював в 1 компанії 1 рік 2 місяці
Інше
Customer support manager remote
P4P Partners
Інше
1 рік 1 місяць
10.2023 - до теперішнього часу
- Надання технічної підтримки користувачам
- Діагностика та вирішення технічних проблем
- Консультування користувачів щодо технічних питань
- Взаємодія з іншими відділами компанії
- Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
Ключова інформація
- Conflict Resolution: The ability to manage and resolve disputes and complaints effectively, turning potentially negative experiences into positive outcomes for the customer and the company.
- Empathy: Understanding and addressing the emotional needs of customers, which helps in building strong relationships and providing exceptional support.
- Problem-Solving: Analyzing issues and implementing effective solutions quickly and efficiently to maintain customer satisfaction and operational efficiency.
Навчався в 1 закладі
Коледж ІТ Національного Університету "Львівська Політехніка"
122. Комп'ютерні Науки
Львів, 2023
Володіє мовами
Англійська
середній
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Illya
Illya
Customer support manager remote
Львів
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому