Работал в 2 компаниях 6 месяцев
Другое
Client support manager
-
Другое
5 месяцев
04.2024 - по настоящее время
• Налаштування та вдосконалення процесів обслуговування та комунікації з клієнтами
• Аналіз та оцінка рівня задоволеності клієнтів та розробка заходів для покращення
• Підготовка та аналіз звітів щодо роботи відділу підтримки клієнтів
• Участь у розробці маркетингових та продажних стратегій компанії
• Аналіз та оцінка рівня задоволеності клієнтів та розробка заходів для покращення
• Підготовка та аналіз звітів щодо роботи відділу підтримки клієнтів
• Участь у розробці маркетингових та продажних стратегій компанії
Фахівець з верифікації кредитних рішень
FAVBET
Другое
3 месяца
05.2024 - 08.2024
Працював у компанії Favbet на посаді verification manager, пропрацював 3 місяці, маю досвід роботи. Працьовитий, комунікабельний, швидко вчуся та готовий виконувати любу роботу.
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
Ключевая информация
• Уважність до деталей
• Командна робота
• Проактивний підхід
• Вміння швидко навчатися
• Командна робота
• Проактивний підхід
• Вміння швидко навчатися
Учился в 1 заведении
Національний університет "Львівська політехніка"
Кібербезпека
Львів, 2027
Владеет языками
Украинский
родной
Микита
Микита
Client support manager
Львов
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад