Працював в 2 компаніях 6 місяців
Інше
Client support manager
-
Інше
5 місяців
04.2024 - до теперішнього часу
• Налаштування та вдосконалення процесів обслуговування та комунікації з клієнтами
• Аналіз та оцінка рівня задоволеності клієнтів та розробка заходів для покращення
• Підготовка та аналіз звітів щодо роботи відділу підтримки клієнтів
• Участь у розробці маркетингових та продажних стратегій компанії
• Аналіз та оцінка рівня задоволеності клієнтів та розробка заходів для покращення
• Підготовка та аналіз звітів щодо роботи відділу підтримки клієнтів
• Участь у розробці маркетингових та продажних стратегій компанії
Фахівець з верифікації кредитних рішень
FAVBET
Інше
3 місяці
05.2024 - 08.2024
Працював у компанії Favbet на посаді verification manager, пропрацював 3 місяці, маю досвід роботи. Працьовитий, комунікабельний, швидко вчуся та готовий виконувати любу роботу.
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
Ключова інформація
• Уважність до деталей
• Командна робота
• Проактивний підхід
• Вміння швидко навчатися
• Командна робота
• Проактивний підхід
• Вміння швидко навчатися
Навчався в 1 закладі
Національний університет "Львівська політехніка"
Кібербезпека
Львів, 2027
Володіє мовами
Українська
рідна
Микита
Микита
Client support manager
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому