Працював в 2 компаніях   6 місяців

Інше

Client support manager

-

Інше

5 місяців

04.2024 - до теперішнього часу

• Налаштування та вдосконалення процесів обслуговування та комунікації з клієнтами
• Аналіз та оцінка рівня задоволеності клієнтів та розробка заходів для покращення
• Підготовка та аналіз звітів щодо роботи відділу підтримки клієнтів
• Участь у розробці маркетингових та продажних стратегій компанії

Фахівець з верифікації кредитних рішень

FAVBET

Інше

3 місяці

05.2024 - 08.2024

Працював у компанії Favbet на посаді verification manager, пропрацював 3 місяці, маю досвід роботи. Працьовитий, комунікабельний, швидко вчуся та готовий виконувати любу роботу.
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості

Ключова інформація

• Уважність до деталей
• Командна робота
• Проактивний підхід
• Вміння швидко навчатися

Навчався в 1 закладі

Національний університет "Львівська політехніка"

Кібербезпека

Львів, 2027

Володіє мовами

Українська

рідна

Микита

Client support manager

Львів

700 $

18 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому