Работала в 4 компаниях 12 лет 3 месяца
Негосударственные организации / NGO, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Перекладач англійської мови
APOPO / АПОПО, БО, БФ
Негосударственные организации / NGO
10 месяцев
10.2024 - 07.2025
• Забезпечення точності та якості перекладів
• Ведення переговорів і зустрічей у ролі перекладача
• Редагування та коректура перекладених матеріалів
• Дослідження та використання спеціалізованих словників
• Участь у мовних проєктах
Старший агент з обслуговування пасажирів
Emirates airlines, Дубай, ОАЕ
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
8 лет 10 месяцев
09.2015 - 06.2024
Адміністратор готелю
Готельний комплекс «Boutique 7 Hotel&Suites», Дубай, ОАЕ
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
9 месяцев
07.2014 - 03.2015
Забезпечення відмінного обслуговування клієнтів, вітаючи гостей, допомагаючи з процедурами реєстрації та виїзду, а також відповідаючи на будь-які запити та вирішення усіх запитів та потреб.Керувавання бронюваннями та розподілом номерів, забезпечуючи точні та своєчасні оновлення в системі бронювання готелю.Швидко та професійне обробка телефонних дзвінків, електронних листів та особистих запитів.Обробка платежів та рахунків-фактур, забезпечення точністі та відповідністі політиці готелю.Допомога з послугами консьєржа, зокрема надання інформації про місцеві пам’ятки, варіанти транспорту та рекомендації щодо ресторанів.Підтримка чистоти та організація стійки реєстрації, забезпечуючи привітну атмосферу для гостей.Співпраця з обслуговуючим персоналом у разі будь яких запитів гостей та адміністрації.Підготовка щоденних звітів та документації, включно звіти про зайнятість, запити гостей та звіти про інциденти.Дотримання встановлених процедур обробки готівки, кредитних карток та інших форм оплати, дотримуючись суворих заходів безпеки.Допомога в адміністративних завданнях, таких як реєстрація, введення даних і ведення записів гостей.
Помічник з персоналу та адміністрування
Готельний комплекс «Ukraine», Луцьк, Україна.
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 10 месяцев
09.2012 - 06.2014
Допомага команді керівництва з адміністративними завданнями, зокрема плануванням зустрічей та координацією зустрічей.Підготовка та організація документів, звітів та презентацій для внутрішнього та зовнішнього використання.Обробка кореспонденції, включаючи електронні листи, листи та телефонні дзвінки.Систематизація файлів, як фізичних, так і електронних, що забезпечуює ефективну організацію та легкий пошук інформації.Скоординована організація поїздок для співробітників, включаючи бронювання авіаквитків, проживання та транспорту.Підготовка звітів про витрати та звірені квитанції для забезпечення точного та своєчасного відшкодування.Допомога в процесі пошуку персоналу, включаючи розміщення оголошень про роботу, перевірку резюме та планування співбесід.Ведення записів про співробітників, включно з кадровими справами, записами відвідуваності та оцінками роботи.Допомога в організації заходів компанії, таких як конференції, заходи з формування команди та неформальних зустрічей персоналу.Дослідження та збір даних для підтримки різноманітних проектів та ініціатив.Надання загальної адміністративної підтримки, такої як замовлення канцелярського приладдя, обслуговування офісного обладнання та координація технічного обслуговування та ремонту.Допомога в підготовці та моніторингу бюджеу та витрат, забезпечення дотримання фінансових інструкцій.
Ключевая информация
Досвідчений професіонал з великим досвідом у сфері обслуговування клієнтів, роботи в аеропорту та адміністративної підтримки. Перевірений досвід надання виняткових послуг та забезпечення безперебійної роботи в режимі обслуговування non stop. Кваліфікований працівник у процедурах реєстрації, координації посадки та обробки багажу, забезпечуючи ефективну та безперебійну подорож пасажирів. Вправність у вирішенні запитів та скарг пасажирів, підтримуючи високий рівень задоволеності клієнтів. Досвід ведення точних записів, проведення перевірок безпеки та дотримання протоколів аеропорту для забезпечення безпеки пасажирів. Крім того, досвідчений у фронт-офісних операціях, включаючи керування бронюванням, обробку платежів та відносин з гостями. Вправний лідер у наданні адміністративної підтримки, веденні календарів, координації,організації поїздок та документів. Чіткість та зусередження на деталях завжди та у всіх завданнях, відмінні комунікативні навички та проективний підхід до вирішення проблем. Шукаю складну посаду, щоб використовувати свій різноманітний набір навичок та сприяти успіху організації в динамічному середовищі.
Училась в 1 заведении
Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Філологія
Одеса, 2012
Владеет языками
Английский
свободно
Немецкий
средний
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
ОПЕРАТОР КОМП'ЮТЕРНОГО НАБОРУ
MICROSOFT OFFICE
Вікторія
Вікторія
Перекладач англійської віддалено

Луцк
Готов переехать: Киев, Львов
Активно ищет работу
полная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 недели назад