Работала в 2 компаниях   3 года 3 месяца

Транспорт и Логистика, Негосударственные организации / NGO

Customer support representative

Delta foundation

Транспорт и Логистика

2 года 7 месяцев

09.2021 - 04.2024

Managed challenging customer service scenarios including handling emergencies such as drivers in hospital or car accidents.
Resolving critical situations effectively, often under tight deadlines, to ensure smooth operations.
Skilfully coordinated with various teams to arrange alternative transport solutions, ensuring minimal disruption in service delivery.
Proven ability in communicating effectively with people in stressful situations, maintaining professionalism and empathy.

AIESEC volunteer coordinator

AIESEC

Негосударственные организации / NGO

6 месяцев

09.2020 - 03.2021

Conducting interviews for the selection of volunteers, check their English language level.Experience in organising projects, team building and managementHelping volunteers with organizational moment (hostel, documents, VISA etc.)Managing volunteer’s problems (stolen wallet, for example).Conducting interviews for the selection of members in AIESEC (recruitment).

Ключевая информация

Комунікація, стресостійкість, організаційні навички
Проживаю щв кордоном, тому тільки дистанційно

Училась в 2 заведениях

University of Worcester

Sociology

Worcester, 2024

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

соціологія

Київ, 2023

Владеет языками

Английский

продвинутый

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

IELTS

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

British Council

2024

Підняття рівня англійської мови то С1

IELTS

2022

Speaking: 6.5

Writing: 6.0

Listening: 7.5

Reading: 7.5


Overall: 7.0

Yelyzaveta

Customer support representative

Киев

21 год

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 месяца назад