Работала в 2 компаниях 3 года 3 месяца
Транспорт и Логистика, Негосударственные организации / NGO
Customer support representative
Delta foundation
Транспорт и Логистика
2 года 7 месяцев
09.2021 - 04.2024
Managed challenging customer service scenarios including handling emergencies such as drivers in hospital or car accidents.
Resolving critical situations effectively, often under tight deadlines, to ensure smooth operations.
Skilfully coordinated with various teams to arrange alternative transport solutions, ensuring minimal disruption in service delivery.
Proven ability in communicating effectively with people in stressful situations, maintaining professionalism and empathy.
AIESEC volunteer coordinator
AIESEC
Негосударственные организации / NGO
6 месяцев
09.2020 - 03.2021
Conducting interviews for the selection of volunteers, check their English language level.Experience in organising projects, team building and managementHelping volunteers with organizational moment (hostel, documents, VISA etc.)Managing volunteer’s problems (stolen wallet, for example).Conducting interviews for the selection of members in AIESEC (recruitment).
Ключевая информация
Комунікація, стресостійкість, організаційні навички
Проживаю щв кордоном, тому тільки дистанційно
Училась в 2 заведениях
University of Worcester
Sociology
Worcester, 2024
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
соціологія
Київ, 2023
Владеет языками
Английский
продвинутый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
IELTS
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
British Council
Підняття рівня англійської мови то С1
IELTS
Speaking: 6.5
Writing: 6.0
Listening: 7.5
Reading: 7.5
Overall: 7.0
Yelyzaveta
Yelyzaveta
Customer support representative
Киев
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 месяца назад