Работала в 4 компаниях 10 лет 9 месяцев
IT, Банки
Інженер технічної підтримки
Сімбол Систем
IT
4 года 6 месяцев
03.2020 - по настоящее время
- Навички встановлення і налаштування клієнтського прикладного ПЗ;
- Знання по адмініструванню Windows Server;
- Знання баз даних Oracle, PostgreSQL ( розгортання баз, написання запитів, підтримка та оптимізація);
- Досвід адміністрування сервісів (Apache, nginx, glass fish);
- Підтримка банківського препроцесингу та їх каналів зв'язку;
- Технічна підтримка Pos- терміналів ( збирання ПЗ в SVN, тестування);
- Робота з docker (збирання та налаштування web-додатків);
- Підготовка системи до розгортання web-додатків, встановлення та налагодження оптимальної роботи, тести та технічна підтримка додатків );
- Тестування в середовищі SOAP та POSTMAN
- Підтримка та консультація користувачів проектів (L2). На нинішній час це понад 15 проектів (метро Харьків, Київ, Вінниця, Кривий Ріг, Тернопіль, Житомир, Чернігів, Кишинів, Бельци та інші)
- Посилання для розуміння сфери роботи компанії - https://symboltransport.com/
Инженер технической поддержки
Ощадбанк
Банки
1 год
03.2019 - 03.2020
- Підтримка, консультація користувачів;
- Обробка запитів користувачів (телефон, електронна пошта, HelpDesk), надання звітів.
- Вивчення технічної документації по прикладним системам та мережі компанії;
- Цілодобова підтримка клієнтів;
- Супровід сервісу Money Send (система грошових переводів);
- Моніторинг стану мережевих вузлів компанії (банкомати, термінали);
- Моніторинг протоколів MasterCard, VISA (SMS), VISA (B1);
- Технічна підтримка POS - терміналів та банкоматів;Моніторинг банківських систем та каналів звя'зку;
- Адміністрування банківських процедур на процесинговій платформі Way4 ( закриття банківського дня, обробка клірінгових звітів від МПС та NSMEP);
- Обробка заявок в системі CRM на реєстрацію банкоматів ( задавання конфігурацій та IP адрес);
- Робота з хостовими повідомленнями та аналіз логів МПС, які несуть транзакційні дані.
Оператор Call-centre банка
ПРАВЭКС БАНК / PRAVEX BANK
Банки
8 месяцев
07.2018 - 03.2019
- Підтримка, консультація користувачів;
- Обробка запитів користувачів (телефон, електронна пошта, HelpDesk), надання звітів.Вивчення технічної документації по прикладним системам та мережі компанії;
- Цілодобова підтримка клієнтів;
- Супровід сервісу Money Send (система грошових переводів);
- Моніторинг стану мережевих вузлів компанії (банкомати, термінали);
- Моніторинг протоколів MasterCard, VISA (SMS), VISA (B1);
- Технічна підтримка POS - терміналів та банкоматів;
- Моніторинг банківських систем та каналів звя'зку;
- Адміністрування банківських процедур на процесинговій платформі UPC ( закриття банківського дня, обробка клірінгових звітів від МПС та NSMEP);
Оператор call центру
УКРКАРТ
Банки
4 года 6 месяцев
01.2014 - 07.2018
- Підтримка, консультація користувачів;
- Обробка запитів користувачів (телефон, електронна пошта, HelpDesk), надання звітів.
- Вивчення технічної документації по прикладним системам та мережі компанії;
- Цілодобова підтримка клієнтів;
- Супровід сервісу Money Send (система грошових переводів);
- Моніторинг стану мережевих вузлів компанії (банкомати, термінали);
- Моніторинг протоколів MasterCard, VISA (SMS), VISA (B1);
- Технічна підтримка POS - терміналів та банкоматів;
- Моніторинг банківських систем та каналів звя'зку;
- Адміністрування банківських процедур на процесинговій платформі Base24 ( закриття банківського дня, обробка клірінгових звітів від МПС та NSMEP);
- Робота з хостовими повідомленнями та аналіз логів МПС, які несуть транзакційні дані.
Ключевая информация
- Вміння працювати з технічною документацією
- Комунікабельність та стресостійкість
- Бажання до розвитку та здобутку нових знань
- Відкритість до нових проектів
Училась в 1 заведении
национальный университет пищевых технологий
телоенергетика
Киев, 2015
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
родной
Женя
Женя
Інженер технічної підтримки
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 часа назад