Работала в 3 компаниях   2 года 8 месяцев

Образование, Торговля розничная / Retail, Издательства и Полиграфия

Керівник колл центру, координатор

ГО "Єдині"

Образование

2 года

06.2022 - по настоящее время

  • Використання програм для обробки, зберігання та ведення записів і звітності.
  • Формування звітності для грантодавців.
  • Ведення бази учасників.
  • Ведення ділового листування та телефонної комунікації
  • Вирішення проблем, пов'язаних з обробкою документів, забезпечення безперебійного процесу документообігу.
  • Співпраця з колегами для досягнення спільних цілей, обмін інформацією
  • Планування робочого часу, забезпечення вчасного виконання завдань.
  • Координація модераторів в м. Дніпро та Харківській області
  • Створення mind-map поширення української мови в м. Харків
  • Організовано співпрацю на проведення курсу з української мови для парнерів більше ніж на 50 осіб.
  • Побудовано роботу колл-центру з 0

Фахівець документообігу

AВ InBev Еfes

Торговля розничная / Retail

3 месяца

09.2021 - 12.2021

  • Проєктна зайнятість на сезон, робота з базою даних, в архіві
  • Перевірка та оформлення документів
  • Сортування документів до папок за призначенням та датами
  • Ведення реєстру договорів, маю досвід роботи із функціями і зведеними таблицями Excel
  • Підтвердження актів прийому-передачі в програмі SAP
  • Ведення архіву документів

Менеджер по роботі з клієнтами

КЛУБ СІМЕЙНОГО ДОЗВІЛЛЯ

Издательства и Полиграфия

2 месяца

06.2017 - 08.2017

Робота на літо в період навчання. Прозвон теплої бази, комунікація з клієнтами, допродаж товару, робота з CRM системою, командна робота на результат

Ключевая информация

MS Excel, Google Docs, Email client, Ведення документації, Відповідальність, Уважність, Уміння аналізувати, Ведення архіву документів, MS Office, Робота з великим обсягом інформації, Робота в команді, Ведення звітності, Уміння працювати в режимі багатозадачності, Оформлення документації, Комунікабельність, Контроль документообігу, MS Word, Формування зведених таблиць, Здатність до навчання, MS Outlook, Ведення CRM, Figma, Time management

Училась в 3 заведениях

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Менеджмент організацій та адміністрування

Харків, 2021

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Менеджмент інноваційної діяльності

Харків, 2020

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Ділової іноземної мови

Харків, 2020

Владеет языками

Английский

средний

Французский

базовый

Украинский

родной

Дополнительная информация

Особисті якості

  • Здатність до організації роботи, планування.
  • Вміння проводити аналіз проблематики, ефективно шукати способи розв’язання складних задач;
  • Організація документообігу: систематизація, зберігання, архівування.
  • Технічні навички: Microsoft Office, Google Workspace.
  • Комунікативні навички: ефективне спілкування з колегами та іншими відділами.
  • Увага до деталей: перевірка точності та повноти документів.
  • Тайм-менеджмент: планування та пріоритизація завдань.
  • Вміння пояснювати складні процедури зрозумілою мовою.

Яніна

Фахівець з документообігу

Харьков

23 000 грн.

25 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная

Обновлено 4 недели назад