Работала в 5 компаниях 17 лет 3 месяца
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Услуги для бизнеса - другое, Другое, Образование
Касир
Будмен
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
10 месяцев
07.2023 - 05.2024
Обов'язки:
Обслуговування покупців на касі.
Робота з касовим апаратом та програмою розрахунків клієнтів
Прийом, облік, видача, зберігання грошових коштів.
Інкасація готівки.
Оформлення документів та розрахунок клієнтів при повернені товару.
Дотримання вимог касової дисципліни при відкритті та закриті зміни.
Старший інспектор (з веденням СККД та діловодства)
Завод імені В.О.Малишева
Промышленность и Производство
2 месяца
04.2023 - 06.2023
Обов'язки:
Розробка та облік робочих документів стосовно роботи цеху (накази, слубові записки, заявки, розпорядження, акти).
Ведення табелю працівників цеху.
Подача звітності по особовому складу цеха до відділу кадрів.
фінансист
ТОВ Рахуба
Услуги для бизнеса - другое
2 года 4 месяца
04.2020 - 08.2022
Досягнення:
Розробка фінансового планування та фінансової звітності для власників бізнесу з усіх напрямків діяльності компанії (в тому числі партнерських) в Google Sheets
Обов’язки:
Розробка чек-листів керівникам по коректній роботі з фінансовою програмою.
Підготовка шаблону для фінансового планування керівників.
Затвердження фінансових результатів із власником.
Підготовка фінансової програми до наступного місяця.
Взаємодія з відділом продажів стосовно питань надходження оплат.
Нарахування заробітної плати згідно мотивацій.
Автоматизація нарахування заробітної плати.
Розробка фінансової програми для направлення Відеопродакшн.
фінансист, Team Lead документознавців, документознавець
ФОП Воєводін О.С. (Міжнародна мережа кав’ярень My Coffee, відкриття кофеєн під керівництвом франчайзі)
Другое
2 года 7 месяцев
09.2017 - 04.2020
Посада: Фінансист (січень 2019-квітень 2020)
Обов’язки:
Розробка та впровадження системи фінансового планування в компанії
Комунікація з керівниками стосовно своєчасного та корректного внесення данних
Підготовка фінансової програми до наступного місяця
Посада:Team Lead документознавців. (грудень 2017- січень 2019)
Обов’язки:
Опис етапів проведення тренінгів для франчайзі: внутрішнє навчання професії бариста та зовнішне.
Проведення навчання згідно з розробленою методикою.
Розробка посадових інструкцій на всі посади компанії, крім ТОПів.
Посада: Документознавець. (вересень 2017- грудень 2017)
Обов’язки:
Робота над книгою для франчайзі. Участь у описі етапів відкриття кав’ярень.
Викладач /старший викладач
Харківський університет Повітряних сил ім. І.Кожедуба
Образование
10 лет 11 месяцев
09.2006 - 08.2017
Посада: викладач, старший викладач.
Період роботи: 2006- 2017
Обов’язки:
Розробка та проведення усіх видів занять з дисциплін: Інформатика, основи програмування, Бази даних, Чисельні методи інформатики, Об’єктно-орієнтоване програмування.
Розробка навчальних та робочих програм.
Розробка методичної документації з дисциплин.
Ведення документації кафедри: протоколи засідання кафедри, табель виходу на роботу співробітників, індивідуальні плани, акти списання робіт студентів.
Участь у проведенні наукових конференцій, написання доповідей, тез, статей.
Ключевая информация
CRM Bitrix24 – ведення проєктів, постановка задач, контроль терминів виконання, адміністрування груп.
Знання Google документів: Google Sheets, Docs, Forms (В тому числі вмію налаштовувати доступи різним користувачам під різні задачі у Google Sheets)
Працюю з великим обсягом інформації.
Вмію систематизувати великий обсяг інформації.
Вмію встановлювати приоритетність задач.
Маю навички інтерв’ювання керівників щодо вимог та результату проєкту.
Училась в 1 заведении
Харківський університет Повітряних Сил ім. І.Кожедуба
Факультет інформаційних та технічних систем /
Харків, 2006
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Ірина
Ірина
Документознавець
Харьков
Активно ищет работу
проектная работа, неполная занятость, полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад