Работала в 4 компаниях 8 лет 2 месяца
Фармацевтика, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Государственный сектор
Менеджер з адміністративної діяльності
Мед Сервіс, ТОВ
Фармацевтика
6 месяцев
11.2023 - 05.2024
* проведення наказів на відродження в 1с;
* проведення рахунків, накладних, договорів в 1с;
* створення нових контрагентів в 1с;
* проведення будівельних нарядів техніків в 1с;
* отримання та відправлення кориспонденції (нова та укрпоштою);
* надання щомісячних звітів до комунальних служб, контроль показників лічильників також надання звітів через систему ЕДО Ясно та Компас;
* контроль дебіторської заборгованості;
* надання авансових звітів.
Діловод юридичного відділу
DC Link
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
10 месяцев
08.2022 - 06.2023
* контроль отримання договорів та ДУ від контрагента та внесення до облікової бази ііs (1 c);
* контроль закінчення строків договорів;
* підписання документів через ЕДО (Вчасно, Медок);
* робота у системі Bitrix;
* отримання /відправлення/розбір кориспонденції новою поштою та укрпоштою;
* контроль отримання електронних листів (23 ел. скриньки);
* замовлення та ведення реєстру печаток та штампів (23-х юр. осіб);
* взаємодія роботи з менеджерами компанії;
* ведення авансового звіту, звітування за витрачені кошти на потреби юр. відділу.
фахівець в управлінні з функцією секретаря
ТОВ "Мед - сервіс"
Фармацевтика
1 год 3 месяца
03.2018 - 06.2019
* документообіг, реєстрація вхідної та вихідної документації (також в базі 1с 8) підготовка листів, наказів, розпоряджень;
* створення заявок на сплату рахунків, проведення договорів в 1с;
* створення карток контрагентів в1с;
* табель, урахування робочого часу, проведення відряджень, наказів, посвідчень в базі 1с ЗУП;
* робота в системі Bitrix;
* відправка кориспонденції та підготовка належних документів для відправлення новою поштою;
* підготовка щомісячних звітів та своєчасне надання їх в комунальні служби .
інженер
ДЮСШОР " Яни Клочкової "
Государственный сектор
5 лет 3 месяца
10.2012 - 01.2018
* підготовка щомісячних звітів та надання їх в комунальні підприємства;
* підготовка листів, наказів, роспоряджень;
* табель, урахування робочого часу;
* забезпечення життєдіяльності басейну.
Ключевая информация
- Архівна справа
- Самодисципліна
- Адміністратор офісу
Училась в 1 заведении
Харківська національна академія міського господарства
спеціальність: водопостачання та водовідведення/факультет інженерна екологія міст
Харьков, 2012
Владеет языками
Английский
базовый
Юлія
Юлія
Фахівець з документообігу
Другие страны
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 6 часов назад