Работала в 5 компаниях   11 лет 2 месяца

АПК (Агропромышленный комплекс), Торговля розничная / Retail, Страхование, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Начальник відділу по роботі з ключовими клієнтами

ТОВ "АГРОПОІНТ СОЛЮШНС"

АПК (Агропромышленный комплекс)

5 лет 9 месяцев

09.2018 - по настоящее время

Налаштування, ведення та контроль управлінського обліку компанії, успішне підключення нових та підтримка та супровід вже існуючої бази клієнтів, відстеження виконання контрактів як постачальників так і покупців, вирішення фінансових та адміністративних питань щодо клієнтів, ефективна робота з постачальниками та контроль закупок, аналіз та планування ціноутворення, проведення переговорів та підписання договорів і інших супроводжуючих документів, управління та контроль системи продажів в B2B та B2C напрямках, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, участь у тендерах, координування взаєморозрахунків та документообігу, формування звітності, перевірка та підтримка роботи менеджерів, контроль організації логістики та залишків на складах компанії.

Фахівець з методів розширення ринку збуту

ТОВ «Агросем»

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 6 месяцев

03.2017 - 09.2018

Робота у сфері B2B та B2C, контроль та аналіз діяльності філій компанії напрямку “Добрива”, координування менеджерів, робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю, контроль залишків на складах, контроль та координування імпортних замовлень (авто, судно та ж/д транспортом), співпраця з логістичним відділом, планування імпортних замовлень та розподіл між складами по Україні, контроль оплат від клієнтів.

Менеджер Інтернет магазину Mall.CZ

Mall.CZ ( Чехія)

Торговля розничная / Retail

5 месяцев

07.2016 - 12.2016

Робота в інтернет магазині у м. Прага (Чехія)

Контроль та супровід замовлень споживачів, організація збору та пакування для відвантаження готових замовлень до клієнтів міжнародними службами перевезення.

Страховий спеціаліст представництва у м. Київ

ПрАТ «Страхова компанія «ВУСО»

Страхование

1 месяц

05.2016 - 06.2016

Розрахунок, оформлення та підписання договорів КАСКО, полісів ОСЦПВ (Автоцивілки), зеленої карти, туристичного страхування та страхування життя; проведення ділових зустрічей та переговорів, індивідуальний підхід по роботі з клієнтами та активні продажі, ведення внутрішньої документації, теплі дзвінки, розширення існуючої клієнтської бази, виписка первинних документів, контроль та робота з заборгованістю.

Менеджер (управитель) в оптовій торгівлі

ТОВ Кондитерський Дім «Шоколіно»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 1 месяц

03.2013 - 04.2016

Проведення ділових зустрічей та переговорів у сфері B2B та B2C, підписання договорів; активна участь у міжнародних виставках з презентацією продукції власного виробництва, активні продажі, робота з інтернет магазином, пошук нових клієнтів по Україні та розширення існуючої клієнтської бази; ведення внутрішньої документації, робота з оплатами та заборгованістю, робота у програмі EDIорганізація корпоративних заходів компанії, координація водіїв та робота зі службами перевезення в межах України.

Ключевая информация

  • Більше 10 років успішного досвіду роботи з клієнтами та замовниками в різних напрямках бізнесу.
  • Успішний досвід координування та завершення проектів.
  • Досвід в організації та проведенні переговорів та зустрічей.
  • Високий рівень лояльності для узгодження вимог з одного боку замовника, а з іншого – керівництва.
  • Вміння працювати в команді, при цьому не втрачаючи свою індивідуальність.
  • Захоплююсь системними проектами, масштабними задачами, роботою з сильними командами, де можна реалізувати свій потенціал та бути ефективним гравцем команди.

Училась в 1 заведении

Національний університет водного господарства та природокористування

Інститут Економіки, менеджменту та права, Спеціальність: Облік та аудит

Рівне, 2013

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Чешский

базовый

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Знання програм Microsoft Office, знання програми 1С 8.2., 8,3, часткове знання програми Клієнт-банк, CRM-системи, офісної техніки

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії B

Особисті якості

  • Відмінні комунікативні навички (вміння вибудовувати лояльні відносини з різними людьми, логічно чітко формулювати свої думки, слухати і отримувати зворотний зв'язок).
  • Здатність до навчання (висока швидкість засвоєння нової інформації, здатність відмовлятися від непродуктивних стереотипів, ефективне використання інформації).
  • Проактивність у вирішенні проблем та вміння знаходити рішення.
  • Гнучкість (уміння швидко і адекватно реагувати на зміни ситуації, підтримання ефективності діяльності незалежно від зовнішніх умов, зміна підходів і методів діяльності з урахуванням вимог ситуації).
  • Уважність, цілеспрямованість та високий рівень самоорганізації.
  • Вміння працювати в команді, при цьому не втрачаючи свою індивідуальність.

Захоплення та інтереси

Хоббі – подорожувати та відкривати нові для себе місця у світі ( відвідала 26 країн на сьогодні).

Оксана Олегівна

Керівник Відділу/ Фахівець / Менеджер з продажу та/чи закупки

Киев

Голосеевский район, Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район

60 000 грн.

33 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 неделю назад