Працювала в 5 компаніях   11 років 2 місяці

АПК (Агропромисловий комплекс), Торгівля роздрібна / Retail, Страхування, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Начальник відділу по роботі з ключовими клієнтами

ТОВ "АГРОПОІНТ СОЛЮШНС"

АПК (Агропромисловий комплекс)

5 років 9 місяців

09.2018 - до теперішнього часу

Налаштування, ведення та контроль управлінського обліку компанії, успішне підключення нових та підтримка та супровід вже існуючої бази клієнтів, відстеження виконання контрактів як постачальників так і покупців, вирішення фінансових та адміністративних питань щодо клієнтів, ефективна робота з постачальниками та контроль закупок, аналіз та планування ціноутворення, проведення переговорів та підписання договорів і інших супроводжуючих документів, управління та контроль системи продажів в B2B та B2C напрямках, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, участь у тендерах, координування взаєморозрахунків та документообігу, формування звітності, перевірка та підтримка роботи менеджерів, контроль організації логістики та залишків на складах компанії.

Фахівець з методів розширення ринку збуту

ТОВ «Агросем»

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 6 місяців

03.2017 - 09.2018

Робота у сфері B2B та B2C, контроль та аналіз діяльності філій компанії напрямку “Добрива”, координування менеджерів, робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю, контроль залишків на складах, контроль та координування імпортних замовлень (авто, судно та ж/д транспортом), співпраця з логістичним відділом, планування імпортних замовлень та розподіл між складами по Україні, контроль оплат від клієнтів.

Менеджер Інтернет магазину Mall.CZ

Mall.CZ ( Чехія)

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

07.2016 - 12.2016

Робота в інтернет магазині у м. Прага (Чехія)

Контроль та супровід замовлень споживачів, організація збору та пакування для відвантаження готових замовлень до клієнтів міжнародними службами перевезення.

Страховий спеціаліст представництва у м. Київ

ПрАТ «Страхова компанія «ВУСО»

Страхування

1 місяць

05.2016 - 06.2016

Розрахунок, оформлення та підписання договорів КАСКО, полісів ОСЦПВ (Автоцивілки), зеленої карти, туристичного страхування та страхування життя; проведення ділових зустрічей та переговорів, індивідуальний підхід по роботі з клієнтами та активні продажі, ведення внутрішньої документації, теплі дзвінки, розширення існуючої клієнтської бази, виписка первинних документів, контроль та робота з заборгованістю.

Менеджер (управитель) в оптовій торгівлі

ТОВ Кондитерський Дім «Шоколіно»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 1 місяць

03.2013 - 04.2016

Проведення ділових зустрічей та переговорів у сфері B2B та B2C, підписання договорів; активна участь у міжнародних виставках з презентацією продукції власного виробництва, активні продажі, робота з інтернет магазином, пошук нових клієнтів по Україні та розширення існуючої клієнтської бази; ведення внутрішньої документації, робота з оплатами та заборгованістю, робота у програмі EDIорганізація корпоративних заходів компанії, координація водіїв та робота зі службами перевезення в межах України.

Ключова інформація

  • Більше 10 років успішного досвіду роботи з клієнтами та замовниками в різних напрямках бізнесу.
  • Успішний досвід координування та завершення проектів.
  • Досвід в організації та проведенні переговорів та зустрічей.
  • Високий рівень лояльності для узгодження вимог з одного боку замовника, а з іншого – керівництва.
  • Вміння працювати в команді, при цьому не втрачаючи свою індивідуальність.
  • Захоплююсь системними проектами, масштабними задачами, роботою з сильними командами, де можна реалізувати свій потенціал та бути ефективним гравцем команди.

Навчалась в 1 закладі

Національний університет водного господарства та природокористування

Інститут Економіки, менеджменту та права, Спеціальність: Облік та аудит

Рівне, 2013

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Чеська

базовий

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Знання програм Microsoft Office, знання програми 1С 8.2., 8,3, часткове знання програми Клієнт-банк, CRM-системи, офісної техніки

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії B

Особисті якості

  • Відмінні комунікативні навички (вміння вибудовувати лояльні відносини з різними людьми, логічно чітко формулювати свої думки, слухати і отримувати зворотний зв'язок).
  • Здатність до навчання (висока швидкість засвоєння нової інформації, здатність відмовлятися від непродуктивних стереотипів, ефективне використання інформації).
  • Проактивність у вирішенні проблем та вміння знаходити рішення.
  • Гнучкість (уміння швидко і адекватно реагувати на зміни ситуації, підтримання ефективності діяльності незалежно від зовнішніх умов, зміна підходів і методів діяльності з урахуванням вимог ситуації).
  • Уважність, цілеспрямованість та високий рівень самоорганізації.
  • Вміння працювати в команді, при цьому не втрачаючи свою індивідуальність.

Захоплення та інтереси

Хоббі – подорожувати та відкривати нові для себе місця у світі ( відвідала 26 країн на сьогодні).

Оксана Олегівна

Керівник Відділу/ Фахівець / Менеджер з продажу та/чи закупки

Київ

Голосіївський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

60 000 грн.

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 5 днів тому