Работал в 1 компании   1 год 6 месяцев

Торговля розничная / Retail

Заступник регіонального директора Черкаського регіону

ТОВ "ОМЕГА ТРИ"

Торговля розничная / Retail

1 год 5 месяцев

04.2023 - по настоящее время

Дополнительная информация

Резюме

Резюме

ПІБ: Коваленко Руслан Сергійович

Дата народження: 21.11.1987

Адреса: м. Черкаси вул. Нарбутівська 187, кв.204.

Телефон: моб. +380635814712,

Бажаний розмір оплати праці 22000-35000 грн.

Освіта:В 2006 році закінчив Кіровоградський державний педагогічний ліцей імені В.Винниченка. В тому ж році вступив до Державного педагогічного університету імені В.Винниченка на факультет історії та правознавства. В 2010 році отримав диплом бакалавра.В 2011 році закінчив Державний педагогічний університет імені В.Винниченка отримавши диплом спеціаліста кваліфікаційного рівня, спеціальність “Педагогіка і методика середньої освіти. Історія”, спеціалізація “Правознавство”. Бажаний розмір оплати праці 25000-35000 грн. Освіта:В 2006 році закінчив Кіровоградський державний педагогічний ліцей імені В.Винниченка. В тому ж році вступив до Державного педагогічного університету імені В.Винниченка на факультет історії та правознавства. В 2010 році отримав диплом бакалавра.В 2011 році закінчив Державний педагогічний університет імені В.Винниченка отримавши диплом спеціаліста кваліфікаційного рівня, спеціальність “Педагогіка і методика середньої освіти. Історія”, спеціалізація “Правознавство”. Трудова діяльність: З липня 2008 р.-2009 р. працював на посаді менеджера продавця непродовольчих товарів відділу виробів з дерева ТОВ “Епіцентр”. На даній посаді здобув практичні навики по обслуговуванню клієнтів та продажі товарів. В листопаді 2013 р. був прийнятий на посаду молодшого фахівця Відділу дистанційного обслуговування регіонального центру в Черкаській області Північної регіональної дирекції Управління регіонального розвитку ПАТ “Банк Форвард”. З березня 2014 р. був переведений на посаду фахівця Відділу дистанційного обслуговування регіонального центру в Черкаській області Північної регіональної дирекції Управління регіонального розвитку ПАТ “Банк Форвард”. На даній посаді пропрацював до березня 2015 р. В 2015 році був прийнятий на посаду менеджера ПАТ «БАНК ТРАСТ», пропрацював до 2017 року. Отримав досвід по роботі в банківських програмах, з банківською аналітикою. Займався вивченням та продажем технології нових продуктів: депозити, карти і поточні рахунки. Мною проводилася консультаційна підтримка та залучення клієнтів по депозитним і картковим продуктам банку. Неодноразово приймав участь в банківських тренінгах напрямку продажів, а також ведення комунікаційних переговорів з клієнтами, був відмічений грамотами за досягнення в сфері продажу та перевиконання нормативів. В роботі застосовувалися наступні функціональні обов'язки на даній посаді:робота по залученню клієнтів, виконання нормативів.маю досвід роботи індивідуальними клієнтами: соціальними програмами, кредитними та дебетними картами, програмами страхування, видачі споживчих кредитів. З 2017 р. – 2023р. працював в фінансовій компанії ТОВ «ФК «ФОРЗА». На посаді Заступника начальника відділу підтримки клієнтів Черкаського регіону. Виконував наступні функціональні обов'язки на даній посаді: здійснення контролю за роботою підлеглих працівників контакт-центру в цілому. Підбір персоналу та навчання, наставництво.ведення господарчої статті відділення по закупівлі ТМЦ, контроль господарчих товарів та товарів для прибирання тощо. Здійснення повноважень щодо підлеглих співробітників: проведення підбору співробітників на вакантні посади, формування кадрових резервів для компаніїї, погодження кадрових наказів, контроль виконання задач та аналіз причин у випадках їх невиконання. З квітня місяця 2023р. і по червень місяць 2024 працював в ТОВ «ОМЕГА ТРИ» на посаді заступника регіонального директора по Черкаському регіону. Виконував наступні функціональні обов'язки на даній посаді: займався пошуком приміщень під відкриття нових магазинів, замовлення та забезпечення магазинів всі необхіднм обладнанням, забезпечення магазинів канцтоварами, хозтоварами, контроль за продажами товарів, введення акцій, контроль цінників на продукцію, контроль наявності продукції на магазинах, проведення інвенаризації на магазинах, контроль залишків продукції, їх переміщення та списання товару, ведення документації та надання відповідних документів керівництву, . Особисті якості: Відповідальний, ініціативний, цілеспрямований, комунікабельний, стриманий, пунктуальний. Маю аналітичні, організаторські та управлінські здібності, швидко освоюю нові сфери діяльності та новітні банківські технології з наступним продажем клієнтам.Додаткові відомості:Комп’ютерні навички: комп’ютером та офісною оргтехнікою володію на рівні кваліфікованого користувача, маю досвід роботи з програмами 1С, MS Word, MS Excel, MS Access, внутрішні банківські програми та ін., вільно користуюсь мережею Internet.

Руслан

Заступнтк директора з розвитку

Черкассы

36 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад