Це — візитка кандидата

Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.

Працював в 1 компанії   1 рік 3 місяці

Торгівля роздрібна / Retail

Заступник регіонального директора Черкаського регіону

ТОВ "ОМЕГА ТРИ"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

04.2023 - до теперішнього часу

Додаткова інформація

Резюме

Резюме

ПІБ: Коваленко Руслан Сергійович

Дата народження: 21.11.1987

Адреса: м. Черкаси вул. Нарбутівська 187, кв.204.

Телефон: моб. +380635814712,

Бажаний розмір оплати праці 22000-35000 грн.

Освіта:В 2006 році закінчив Кіровоградський державний педагогічний ліцей імені В.Винниченка. В тому ж році вступив до Державного педагогічного університету імені В.Винниченка на факультет історії та правознавства. В 2010 році отримав диплом бакалавра.В 2011 році закінчив Державний педагогічний університет імені В.Винниченка отримавши диплом спеціаліста кваліфікаційного рівня, спеціальність “Педагогіка і методика середньої освіти. Історія”, спеціалізація “Правознавство”. Трудова діяльність: З липня 2008 р.-2009 р. працював на посаді менеджера продавця непродовольчих товарів відділу виробів з дерева ТОВ “Епіцентр”. На даній посаді здобув практичні навики по обслуговуванню клієнтів та продажі товарів. В листопаді 2013 р. був прийнятий на посаду молодшого фахівця Відділу дистанційного обслуговування регіонального центру в Черкаській області Північної регіональної дирекції Управління регіонального розвитку ПАТ “Банк Форвард”. З березня 2014 р. був переведений на посаду фахівця Відділу дистанційного обслуговування регіонального центру в Черкаській області Північної регіональної дирекції Управління регіонального розвитку ПАТ “Банк Форвард”. На даній посаді пропрацював до березня 2015 р. В 2015 році був прийнятий на посаду менеджера ПАТ «БАНК ТРАСТ», пропрацював до 2017 року. Отримав досвід по роботі в банківських програмах, з банківською аналітикою. Займався вивченням та продажем технології нових продуктів: депозити, карти і поточні рахунки. Мною проводилася консультаційна підтримка та залучення клієнтів по депозитним і картковим продуктам банку. Неодноразово приймав участь в банківських тренінгах напрямку продажів, а також ведення комунікаційних переговорів з клієнтами, був відмічений грамотами за досягнення в сфері продажу та перевиконання нормативів. В роботі застосовувалися наступні функціональні обов'язки на даній посаді:робота по залученню клієнтів, виконання нормативів.маю досвід роботи індивідуальними клієнтами: соціальними програмами, кредитними та дебетними картами, програмами страхування, видачі споживчих кредитів. З 2017 р. – 2023р. працював в фінансовій компанії ТОВ «ФК «ФОРЗА». На посаді Заступника начальника відділу підтримки клієнтів Черкаського регіону. Виконував наступні функціональні обов'язки на даній посаді:здійснення контролю за роботою підлеглих працівників контакт-центру в цілому. Підбір персоналу та навчання, наставництво.ведення господарчої статті відділення по закупівлі ТМЦ, контроль господарчих товарів та товарів для прибирання тощо.здійснення повноважень щодо підлеглих співробітників: проведення підбору співробітників на вакантні посади, формування кадрових резервів для компаніїї, погодження кадрових наказів.контроль виконання задач та аналіз причин у випадках їх невиконання. З квітня 2023р. і по сьогоднішній день працюю в ТОВ «ОМЕГА ТРИ» на посаді заступника регіонального директора по Черкаському регіону. Виконую наступні функціональні обов'язки на даній посаді:- займаюся пошуком приміщень під відкриття нових магазинів. - замовлення та забезпечення магазинів всі необхіднм обладнанням. - забезпечення магазинів канцтоварами, хозтоварами. - контроль за продажами товарів, введення акцій. - контроль цінників на продукцію. - контроль наявності продукції на магазинах. - ведення документації та надання відповідних документів керівництву. .Особисті якості:Відповідальний, ініціативний, цілеспрямований, комунікабельний, стриманий, пунктуальний. Маю аналітичні, організаторські та управлінські здібності, швидко освоюю нові сфери діяльності та новітні банківські технології з наступним продажем клієнтам.Додаткові відомості:Комп’ютерні навички: комп’ютером та офісною оргтехнікою володію на рівні кваліфікованого користувача, маю досвід роботи з програмами 1С, MS Word, MS Excel, MS Access, внутрішні банківські програми та ін., вільно користуюсь мережею Internet.

Руслан

Заступнтк директора з розвитку

Черкаси

36 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому