Работала в 2 компаниях   1 год 5 месяцев

Услуги для бизнеса - другое, Телекоммуникации / Связь

Customer Care, Quality Control Specialist

eCall

Услуги для бизнеса - другое

7 месяцев

08.2020 - 03.2021

Monitoring and enhancing the quality of customer interactions, kpi implementation, conflict situations resolution, collection of customer feedback on the product/service.

  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Customer Support

    Kyivstar/Київстар

    Телекоммуникации / Связь

    9 месяцев

    11.2019 - 08.2020

    Сommunication with clients, consulting, assistance, technical support, services sale, kpi implementation.

  • Надання професійної підтримки та консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг компанії
  • Проведення консультацій з питань використання продуктів та послуг компанії
  • Реєстрація та документування звернень та вирішених питань клієнтів
  • Підтримка взаємодії з іншими відділами компанії для вирішення складних питань клієнтів
  • Постійне вдосконалення та підвищення якості обслуговування клієнтів
  • Ключевая информация

    Figma, Behance
    UI, Research, Design Thinking, Prototyping, Landings, Dashboards, Websites, Mobile Design, Presentations

    Училась в 1 заведении

    Львівський національний університет імені Івана Франка

    Іноземних мов, вчитель англійської та німецької мов

    Львів, 2019

    Владеет языками

    Английский

    средний

    Немецкий

    базовый

    Украинский

    родной

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Курсы, тренинги, сертификаты

    UI/UX Pro Hillel IT School

    2023

    Web Design Basic
    UI/UX Pro
    (Figma)

    Валерія

    Customer Support

    Ирпень

    Готов переехать: Киев

    600 $

    26 лет

    полная занятость

    Характер работы: удаленная работа

    Обновлено 1 месяц назад