Працювала в 2 компаніях   1 рік 5 місяців

Послуги для бізнесу - інше, Телекомунікації / Зв'язок

Customer Care, Quality Control Specialist

eCall

Послуги для бізнесу - інше

7 місяців

08.2020 - 03.2021

Monitoring and enhancing the quality of customer interactions, kpi implementation, conflict situations resolution, collection of customer feedback on the product/service.

  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Customer Support

    Kyivstar/Київстар

    Телекомунікації / Зв'язок

    9 місяців

    11.2019 - 08.2020

    Сommunication with clients, consulting, assistance, technical support, services sale, kpi implementation.

  • Надання професійної підтримки та консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг компанії
  • Проведення консультацій з питань використання продуктів та послуг компанії
  • Реєстрація та документування звернень та вирішених питань клієнтів
  • Підтримка взаємодії з іншими відділами компанії для вирішення складних питань клієнтів
  • Постійне вдосконалення та підвищення якості обслуговування клієнтів
  • Ключова інформація

    Figma, Behance
    UI, Research, Design Thinking, Prototyping, Landings, Dashboards, Websites, Mobile Design, Presentations

    Навчалась в 1 закладі

    Львівський національний університет імені Івана Франка

    Іноземних мов, вчитель англійської та німецької мов

    Львів, 2019

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Німецька

    базовий

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    UI/UX Pro Hillel IT School

    2023

    Web Design Basic
    UI/UX Pro
    (Figma)

    Валерія

    Customer Support

    Ірпінь

    Готовий переїхати: Київ

    600 $

    26 років

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 2 місяці тому