Работала в 5 компаниях 18 лет 11 месяцев
Недвижимость и Девелопмент, Юридические услуги, Строительство, Торговля розничная / Retail
Главный юрисконсульт
Одесское Региональное БТИ
Недвижимость и Девелопмент
7 месяцев
04.2023 - 11.2023
1.Юридичні консультації
2.Юридисний супровід процедури приватизації жилої нерухомості в повному обсязі
3.Юридичний супровід процедури приватизації земельних ділянок
4.Юридичний супровід зміни цільового призначення нерухомості,земельних ділянок.
5.Ведення системи CRM.
2.Юридисний супровід процедури приватизації жилої нерухомості в повному обсязі
3.Юридичний супровід процедури приватизації земельних ділянок
4.Юридичний супровід зміни цільового призначення нерухомості,земельних ділянок.
5.Ведення системи CRM.
Керівник
Тов "Гіперіонзем»
Юридические услуги
2 года 3 месяца
11.2019 - 02.2022
Власність, юридичні консультації
• Досвід роботи від 10 років
• Особисті юридичні консультаціі в галузі нерухомості, землі, орендних відносин.
• Довгострокові договорні відносини з розробниками проектно-технічноі документаціі, юридичний супровід ключових підприємств: ДТЕК, КП «Бахмутелектротранс», ОСББ, з юридичними та фізичними особами.
• Особиста консультаційна діяльність на платформі «Моя земля» за договором с ГО.
• Розробка та реалізація стратегічних планів розвитку організації
• Прийняття управлінських рішень
• Мотивація та розвиток персоналу
• Встановлення ділових контактів та партнерських відносин
• Забезпечення дотримання законодавчих та нормативних актів
• Управління ризиками та кризове управління
• Досвід роботи від 10 років
• Особисті юридичні консультаціі в галузі нерухомості, землі, орендних відносин.
• Довгострокові договорні відносини з розробниками проектно-технічноі документаціі, юридичний супровід ключових підприємств: ДТЕК, КП «Бахмутелектротранс», ОСББ, з юридичними та фізичними особами.
• Особиста консультаційна діяльність на платформі «Моя земля» за договором с ГО.
• Розробка та реалізація стратегічних планів розвитку організації
• Прийняття управлінських рішень
• Мотивація та розвиток персоналу
• Встановлення ділових контактів та партнерських відносин
• Забезпечення дотримання законодавчих та нормативних актів
• Управління ризиками та кризове управління
Директор
ТОВ "Земельно-кадастровий центр»
Юридические услуги
7 лет 9 месяцев
02.2011 - 11.2018
• Управління персоналом
• Досвід роботи від 10 років
• Прийняття ключових управлінських рішень
• Забезпечення досягнення фінансових цілей
• Заключення довгострркових договорних обов’язків з ведучими підприємствами Донецькоі області, такими як ДП «Артемсіль», ПрАТ «Артвайнері» Артемівський завод шампанських він, ТОВ «Кнауф Гіпс Донбас», великою низкою інших юридичних та фізичних осіб на предмет виконання землевпорядних, експертно-оціночних робіт в галузі землі та нерухомості.
• Юридичні особисті консультаціі щодо супроводу нотаріальних, реєстраційних та ін.дій юридичних осіб і населення, згідно предмету договора.
• Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами
• Координація роботи всіх відділів
• Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
• Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
• Досвід роботи від 10 років
• Прийняття ключових управлінських рішень
• Забезпечення досягнення фінансових цілей
• Заключення довгострркових договорних обов’язків з ведучими підприємствами Донецькоі області, такими як ДП «Артемсіль», ПрАТ «Артвайнері» Артемівський завод шампанських він, ТОВ «Кнауф Гіпс Донбас», великою низкою інших юридичних та фізичних осіб на предмет виконання землевпорядних, експертно-оціночних робіт в галузі землі та нерухомості.
• Юридичні особисті консультаціі щодо супроводу нотаріальних, реєстраційних та ін.дій юридичних осіб і населення, згідно предмету договора.
• Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами
• Координація роботи всіх відділів
• Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
• Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
Начальник відділу
Центр державного земельного кадастру, ДП
Строительство
2 года 6 месяцев
07.2008 - 01.2011
• Управління персоналом
• Виконання державноі реєстрційноі діяльності
• Зміцнення лідіруючих позицій відділу за весь період керівництва.
• Організація навчання та розвитку персоналу
• Розробка стратегії та планів розвитку відділу
• Встановлення цілей та завдань для співробітників
• Виконання державноі реєстрційноі діяльності
• Зміцнення лідіруючих позицій відділу за весь період керівництва.
• Організація навчання та розвитку персоналу
• Розробка стратегії та планів розвитку відділу
• Встановлення цілей та завдань для співробітників
Управляющий сетью магазинов
Приватне підприємство
Торговля розничная / Retail
5 лет 4 месяца
03.2003 - 07.2008
Загальне управління, облік, управління персоналом салону-магазину мобільного зв‘язку і декількома торговими точками.
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключевая информация
1. Багаторічний досвід створення та керування успішною командою.
2. Комунікативні навички високого рівня, вдосконалені власним досвідом.
3. Керування міським відділом Державного підприємства.
4. Власний багаторічний досвід юридичних консультацій та повного юридичного супровіду в галузі нерухомості, землі, реєстраційних дій.
5. Консультаційна діяльність сумісно с ГО.
6. Консультування ВПО
7. Проведення тренінгів для фахівців агенств нерухомості за власними програмами.
8. Багаторічний досвід взаємодіі з органами місцевого самоврядування, нотаріату, реєстраційних, виконавчіх,судових служб.
9.CRM
2. Комунікативні навички високого рівня, вдосконалені власним досвідом.
3. Керування міським відділом Державного підприємства.
4. Власний багаторічний досвід юридичних консультацій та повного юридичного супровіду в галузі нерухомості, землі, реєстраційних дій.
5. Консультаційна діяльність сумісно с ГО.
6. Консультування ВПО
7. Проведення тренінгів для фахівців агенств нерухомості за власними програмами.
8. Багаторічний досвід взаємодіі з органами місцевого самоврядування, нотаріату, реєстраційних, виконавчіх,судових служб.
9.CRM
Училась в 2 заведениях
Київський університет ринкових відносин
Правознавство
Київ, 2012
Вищий навчальний заклад "Київський університет ринкових відносин" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
правознавство
Київ, 2012
Владеет языками
Русский
свободно
Украинский
свободно
Дополнительная информация
Наукова діяльність
Проведення тренінгів в галузі нерухомості за власними програмами
Оксана Леонідівна
Оксана Леонідівна
Керівник
Одесса
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 недели назад