Работал в 5 компаниях   6 лет 9 месяцев

IT, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

customer support

Gorilla(Gambling)

IT

8 месяцев

12.2024 - 07.2025

Надання професійної підтримки та консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг компанії
Обробка та вирішення запитів та проблем клієнтів через різні канали зв'язку.
Передавав запити на профільні відділи, слідкував за їхнім виконанням.
Врегулювання проблемних питань клієнтів
Обробка заперечень.
Проведення консультацій з питань використання продуктів та послуг компанії.
Здатність швидко реагувати, зберігати спокій у складних ситуаціях і знаходити рішення, які задовольняють гравця.
Робота з , SalesForce,CRM, GR8tech, livechat, Jira, Confluence, backoffice, KYC
Обробка чатів та пошти. 
Видача бонусів, пошук бонусів які були не зараховані. 
Видача бонусів за лояльність.
Відновлення бонусів при випадкових скасуваннях.

Technical support Engineer L2

Traffpeak(gambling)

IT

7 месяцев

02.2024 - 08.2024

Customer Support

Traffpeak(gambling)

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

1 год 2 месяца

01.2023 - 02.2024

Customer Support
Консультація клієнтів
Врегулювання проблемних питань клієнтів
Передача запитів на профільні віддiли та формування запиту
Робота з CRM, Fundist, Helpdesk, Jira, Confluence
Допомога та консультація по роботі сайту, слотах.
Обробка та вирішення запитів та проблем клієнтів через різні канали зв'язку

Customer support

Pin UP (gambling/betting)

IT

1 год 9 месяцев

09.2019 - 05.2021

Врегулювання проблемних питань клієнтів.Передача запитів на профільні віддiли та формування запиту.
Робота з CRM, Jira, Confluence.
Допомога та консультація по роботі сайту, ставках на спорт. Надання професійної підтримки та консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг компаніїПроведення консультацій з питань використання продуктів та послуг компанії

Customer support

Joom(marketplace)

IT

2 года 9 месяцев

01.2017 - 09.2019

Customer Support(Marketplace)Консультація клієнтівВрегулювання проблемних питань клієнтівПередача запитів на профільні відділи та формування запитуРобота з CRM. Допомога в пошуку товару та повернення.

Надання професійної підтримки та консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг компанії

Ключевая информация

Емпатія, чітка комунікація, робота з запереченнями, технічна грамотність, мультимовність, швидкість і точність, адаптивність, командна робота, аналітичне мислення, стресостійкість, уважність до деталей, знання внутрішніх політик компанії, вміння працювати з негативом, навички самоаналізу, гнучкість у зміні пріоритетів, здатність навчатися на ходу

Учился в 1 заведении

Национальная академия внутренних дел Украины

Право

Киев, 2021

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Оператор компьютерного набору

2017

Дополнительная информация

Свій розділ

Емпатія, чітка комунікація, робота з запереченнями, технічна грамотність, мультимовність, швидкість і точність, адаптивність, командна робота, аналітичне мислення, стресостійкість. уважність до деталей, знання внутрішніх політик компанії, вміння працювати з негативом, навички самоаналізу, гнучкість у зміні пріоритетів, здатність навчатися на ходу.

Владислав Сергійович

customer support ( оператор, спеціаліст технічної підтримки)

Кропивницкий

30 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 неделю назад