Работала в 8 компаниях   15 лет 3 месяца

Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Медицина и Здравоохранение, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Государственный сектор

Директор

Кліор Мореллі

Промышленность и Производство

1 год 9 месяцев

04.2022 - 01.2024

ТОВ «Кліор Мореллі», виробництво шкіряних сумок, B2C, B2B
Засновник, директор
Обов’язки: Створення, розробка та реєстрація власного бренду, його концепції, корпоративного стилю, етикету, неймінг, логотип, позиціонування, аналіз цільової аудиторії, розробка стратегії просування та реалізація.
Закупівля обладнання, пошук приміщення, яке відповідає вимогам даного виробництва, організація необхідних ремонтних робіт та кожного робочого місця згідно технічних вимог та чинного законодавтсва в галузі охорони праці.
Пошук персоналу, організація навчання та підвищення кваліфікації, розробка системи нарахування заробітньої платні та мотиваційної складової. Управляння персоналом (18 чол).
Організація роботи офлайн та онлайн магазинів, розробка маркетингових заходів, робота з таргетованою рекламою, розробка стратегії просування товарних позицій.
Пошук моделей та організація зйомок контенту згідно стандартів бренду, співпраця з лідерами думок та селебреті, участь у фешн-заходах міста та цільових тематичних міжнародних виставках країни.
Пошук постачальників, закупівля матеріалів, фурнітури і всіх необхідних складових для повноцінної та безперебійної роботи виробництва в Україні та за її межами.
Розробка та виготовлення модельного ряду відповідно до сезону та вимог цільової аудиторії. Фінансовий аналіз на кожному етапі роботи.

Руководитель проектов

ТОВ «Astory Designer Bags»,

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 3 месяца

11.2019 - 02.2022

Керівник проекту
Розробка бренду та його концепції, організація фото/відео зйомок колекцій, пошук та організація каналів збуту продукції, робота з тематичними ресурсами, створення та ведення соціальних мереж та каналів у месенджерах, відбір та підготовка контенту, написання технічних завдань з організації створення та розробки сайту бренду, наповнення сайту (Tilda), організація та ведення продажів В2В та В2С. Пошук, підбір та навчання персоналу.
Налаштування та запуск таргетованої реклами. Постійна робота над розширенням та поповненням клієнтської бази.Операційний директор, керівник екпортного проєктуПостановка та контроль виконання задач працівникам, підготовка власних звітів та перевірка звітів інших підрозділів компанії. Аналітика.
Розробка посадових інструкцій, КРІ, розробка стратегії розвитку компанії, розробка корпоративної культури та позиціювання на ринку.Пройшла навчання «Вывод бизнеса на экспорт» (вересень-грудень 2021 р). На курсі пройшла такі теми, як аналіз конкурентів внутрішнього та зовнішнього рынків, розробка корпоративної культури та політики компанії, позиціонування, брендинг, презентація. Підбір персоналу.
Нажаль, через війну не встигла застосувати знання на практиці в повному обсязі.

Интернет маркетолог стажер

Ізраїльський медицинський консорціум «Key Medical»

Медицина и Здравоохранение

5 месяцев

06.2019 - 11.2019

Віддалено.
Написання оригінальних текстів для сайтів компанії, ведення соціальних мереж (Facebook, Instagram), створення контент-плану, налаштування та запуск таргетованої реклами в рекламному кабінеті FB, налаштування контекстної реклами в Google ADS, підбір ключових слів, створення цільових аудиторій, маркетинговий аналіз конкурентів, створення маркетингової стратегії, позиціонування компанії, разробка макету лендінгу, створення контенту та наповнення сайту (Bitrix), редагування та обробка зображень, ведення звітності.

Копирайтер удаленный

Ізраїльський медицинський консорціум «Key Medical»

Медицина и Здравоохранение

3 месяца

03.2019 - 06.2019

Написання текстів відповідно до технічних завдань SEO на медицинську тематику.

Менеджер по зв’язкам з громадскістю, консультант (віддалено)

«Surro-Gate Family Planning Center» LTD (Ізраїль)

Медицина и Здравоохранение

5 месяцев

10.2018 - 03.2019

Обов’язки: виконання доручень керівника, пошук, структурування та аналіз інформації, пошук партнерів, узгодження умов співпраці з клініками репродуктивної медицини, донорам та сурогатними матерями, укладання договорів, ведення документообігу, звітність, коммунікація з контрагентами компанії, организація зустрічей з клієнтами, розміщення, супровід. Контроль за дотриманням та виконанням усіх пунктів договору між контрагентами та клієнтами компанії, оформлення та отримання документів в державних установах.

Менеджер ВЭД, менеджер по логистике, заместитель директора

ПП Теклайн

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 7 месяцев

09.2012 - 04.2016

Менеджер з логістики та ЗЕД, ПП «Теклайн»

Вересень 2012 –Січень 2014

Лютий 2014 – Березень 2015 – декретна відпустка

Заступник керівника, економіст ЗЕД, ПП «Теклайн»Квітень 2015 – Квітень 2016

Обов’язки: Организація, структурування та оптимізація робочих процесів, організація та ведення документообігу, розробка форм звітностей та аналізу діяльності компанії, ведення статистики, відображення динаміки ринку, аналіз конкурентів, закупівля товарів, організація логістики, експедирування та митна очистка, робота зі складами, укладання договорів з контрагентами компанії, співпраця та отримання найвигідніших умов та цін на фрахтування від лінійних агентів, розміщення букінгів, організація контролю з дотримання якості товару відповідно до умов контрактів, ведення фінансового аналізу та звітності в межах своєї компетенції, складання посадових інструкцій згідно корпоративної політики компанії, управління персоналом (до 10 человек), пошук працівників, організація корпоративних заходів.

Ассистент руководителя

Одесса-Авто ПАО

Автомобильная промышленность и Автобизнес

8 месяцев

01.2012 - 09.2012

Ведення документообігу, прийом та розподілення дзвінків, ел.пошты, робота з "гарячою" лінією, бронювання готелів, білетів, виконання доручень керівника, забезпечення життєдіяльності компанії, спілкування з клієнтами з метою виявлення їх потреб.

Специалист отдела культуры и туризма

Государственная районная администрация

Государственный сектор

5 лет 7 месяцев

03.2006 - 10.2011

Ведення документообігу, організація роботи методичного центру, надання методичної допомоги мережі закладів культури району, контроль виконання планових показників, організація та проведення культурно-масових заходів міста, участь у складі міжнародних делегацій Одеської обласної державної адміністрації. Розробка та виконання розпоряджень голови державної адміністрації згідно чинного законодавства.

Ключевая информация

Навички: впевненний користувач ПК, Google таблиці, таргетинг, MS Excel, MS Word, мессенджери, поштові програми та ін. Посвідчення водія категорії В

Училась в 2 заведениях

Компьютерная академия ШАГ

Интернет-маркетинг

Одесса, 2020

Одесский национальный политехнический университет

Культурологія

Одесса, 2014

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Вывод бизнеса на экспорт

Одесса, 2021

Дополнительная информация

Личные качества

Комунікабельна, амбіційна, цілеспрямована, розвинені якості лідера, швидко вчуся, вмію організувати роботу та оптимізувати робочі процеси. Все що я роблю – роблю з повною віддачею та любов’ю до справи. Гарний результат – найкраща мотивація, ну і гроші, звісно.Мої вподобання: їзда на велосипеді, гра у мафію, фотографія, в’язання гачком, кулінарія, психологія та детекція поведінки людини, природа. Без шкідливих звичок.

Водительское удостоверение

Категория В

Анастасія Валеріївна

Операційний директор

Одесса

50 000 грн.

36 лет

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 2 месяца назад