Работал в 1 компании 1 год 2 месяца
IT
Customer Support Representative, Customer Care Specialist
International IT company
IT
1 год 1 месяц
08.2023 - 09.2024
- Provided customer support and assistance, ensuring timely and accurate solutions to customer issues.
- Monitored customer satisfaction and analyzed feedback to enhance service quality, consistently achieving a 90%+ satisfaction rating.
- Collaborated with my team to resolve customer inquiries and improve service delivery.
- Actively contributed to improving customer service processes and overall support efficiency.
- Extensive experience in Customer Care, with a focus on delivering excellent service.
- Proficient in using CRM systems (Zendesk, Solid, Jira, Slack, Notion) for efficient customer relationship management.
- Managed an average of 14 tickets per hour across each shift and consistently worked two night shifts per week.
Ключевая информация
- Strong communication skills
- Empathy
- Problem-solving and conflict resolution
- Time management and multitasking
Учился в 1 заведении
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
ФЕА
Київ, 2023
Владеет языками
Английский
выше среднего
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Назар
Назар
Customer Support Representative, Customer Care Specialist(remote), Customer Support Specialist
Луцк
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 дня назад