Работал в 1 компании   1 год 2 месяца

IT

Customer Support Representative, Customer Care Specialist

International IT company

IT

1 год 1 месяц

08.2023 - 09.2024

  • Provided customer support and assistance, ensuring timely and accurate solutions to customer issues.
  • Monitored customer satisfaction and analyzed feedback to enhance service quality, consistently achieving a 90%+ satisfaction rating.
  • Collaborated with my team to resolve customer inquiries and improve service delivery.
  • Actively contributed to improving customer service processes and overall support efficiency.
  • Extensive experience in Customer Care, with a focus on delivering excellent service.
  • Proficient in using CRM systems (Zendesk, Solid, Jira, Slack, Notion) for efficient customer relationship management.
  • Managed an average of 14 tickets per hour across each shift and consistently worked two night shifts per week.

Ключевая информация

  • Strong communication skills
  • Empathy
  • Problem-solving and conflict resolution
  • Time management and multitasking

Учился в 1 заведении

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

ФЕА

Київ, 2023

Владеет языками

Английский

выше среднего

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Назар

Customer Support Representative, Customer Care Specialist(remote), Customer Support Specialist

Луцк

650 $

23 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 дня назад