Працював в 1 компанії 1 рік 2 місяці
IT
Customer Support Representative, Customer Care Specialist
International IT company
IT
1 рік 1 місяць
08.2023 - 09.2024
- Provided customer support and assistance, ensuring timely and accurate solutions to customer issues.
- Monitored customer satisfaction and analyzed feedback to enhance service quality, consistently achieving a 90%+ satisfaction rating.
- Collaborated with my team to resolve customer inquiries and improve service delivery.
- Actively contributed to improving customer service processes and overall support efficiency.
- Extensive experience in Customer Care, with a focus on delivering excellent service.
- Proficient in using CRM systems (Zendesk, Solid, Jira, Slack, Notion) for efficient customer relationship management.
- Managed an average of 14 tickets per hour across each shift and consistently worked two night shifts per week.
Ключова інформація
- Strong communication skills
- Empathy
- Problem-solving and conflict resolution
- Time management and multitasking
Навчався в 1 закладі
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
ФЕА
Київ, 2023
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Назар
Назар
Customer Support Representative, Customer Care Specialist(remote), Customer Support Specialist
Луцьк
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 дні тому