Працював в 1 компанії   1 рік 2 місяці

IT

Customer Support Representative, Customer Care Specialist

International IT company

IT

1 рік 1 місяць

08.2023 - 09.2024

  • Provided customer support and assistance, ensuring timely and accurate solutions to customer issues.
  • Monitored customer satisfaction and analyzed feedback to enhance service quality, consistently achieving a 90%+ satisfaction rating.
  • Collaborated with my team to resolve customer inquiries and improve service delivery.
  • Actively contributed to improving customer service processes and overall support efficiency.
  • Extensive experience in Customer Care, with a focus on delivering excellent service.
  • Proficient in using CRM systems (Zendesk, Solid, Jira, Slack, Notion) for efficient customer relationship management.
  • Managed an average of 14 tickets per hour across each shift and consistently worked two night shifts per week.

Ключова інформація

  • Strong communication skills
  • Empathy
  • Problem-solving and conflict resolution
  • Time management and multitasking

Навчався в 1 закладі

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

ФЕА

Київ, 2023

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Назар

Customer Support Representative, Customer Care Specialist(remote), Customer Support Specialist

Луцьк

750 $

23 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 дні тому