Работала в 7 компаниях   8 лет 5 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Образование, Строительство, Торговля розничная / Retail, Автомобильная промышленность и Автобизнес

Рекрутер віддалено

ТК Спецзапчасть, ООО

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 месяца

03.2024 - по настоящее время

- Створення та запуск реклами вакансій на різних робочих ресурсах для пошуку персоналу;

- Здійснення пошуку та підбору персоналу на різні позиції;

- Проведення первинного відбору кандидатів;

- Проведення співбесіди з релевантними кандидатами;

- Ведення комунікації із замовниками вакансій;

- Супровід кандидатів до моменту працевлаштування;

- Забезпечення виконання плану закритих вакансій;

- Ведення звітності по виконанні роботи.

Кадровий працівник

Хотинський опорний академічний ліцей

Образование

2 года 6 месяцев

01.2022 - по настоящее время

- Підготовка наказів на прийняття, звільнення, переведення, тощо;

- Формування та робота з особовими справами при прийнятті працівників згідно до чинного законодавства України;

- Адаптація персоналу;

- Ведення обліку особового складу працівників ліцею;

- Заповнення та внесення нових записів до трудових книжок;

- Складання та додержання графіку щорічних відпусток, ведення обліку надання відпусток працівникам;

- Підготовка та видача довідок про трудову діяльність працівників освіти та видача довідок здобувачам освіти закладу;

- Розробка посадових інструкцій працівникам установи;

- Ведення військового обліку працівників, своєчасна здача звітності та зміна облікових даних військовозобов’язаних;

- Заповнення та ведення статистична звітність учасників освіти в державній електронній базі даних.

Юрисконсульт

Відділ освіти Хотинської районної державної адміністрації

Образование

2 года 5 месяцев

08.2018 - 01.2021

- Разом з керівниками структурних підрозділів відділу освіти районної державної адміністрації вдосконалювала практику з трудового законодавства;

- Ведення офіційного листування;

- Розгляд та відповіді на звернення громадян;

- Проектування господарських договорів (контрактів),проведення договірної компанії з контрагентами, візування договорів, написання протоколу розбіжностей і т.д. ;

- Підготовка наказів на прийняття, звільнення, переведення, тощо;

- Формування особових справ при прийнятті працівників, робота з ними в період всієї трудової діяльності відповідно до чинного законодавства України;

- Ведення обліку особового складу працівників відділу освіти, його підрозділів;

- Заповнення та ведення трудових книжок;

- Складання та додержання графіку щорічних відпусток, ведення обліку надання відпусток працівникам;

- Підготовка та видача довідок про трудову діяльність працівників освіти;

- Розробка посадових інструкцій працівникам установи;

- Ведення військового обліку працівників;

- Здача кадрової та статистичної звітності;

- Заповнення та статистична звітність в державній електронній базі даних;

- Наповнення педагогічного кадрового резерву;

- Надання педагогічним працівникам консультацій щодо практичної роботи в сфері трудового законодавства України;

- Разом з керівниками структурних підрозділів відділу освіти районної державної адміністрації вдосконалювала практику застосування законодавства в галузі освіти.

Менеджер по персоналу (HR)

ТОВ «Чернівцібудінвест»,

Строительство

1 год 2 месяца

08.2013 - 10.2014

- Створення профільних описів вакансії;

- Розміщення вакансій на job-сайтах та в інших каналах пошуку кандидатів;

- Проведення первинних співбесід, оцінка кандидатів щодо професійної підготовку на керівні посади та організація спільних співбесід з керівниками відділів компанії;

- Закриття вакансій та формування кадрового резерву;

- Адаптаційна робота з новоприйнятими працівниками підприємства;

- Організація розташування друкованої реклами щодо пошуку роботи;

- Ведення обліку особового складу підприємства та його підрозділів;

- Контроль ведення роботи кадрового діловодства згідно чинного законодавства України;

- Розроблення та внесення змін до штатного розпису;

- Розробляння бланків для роботи кадрового діловодства;

- Вивчення особливості переміщення і причини плинності кадрів, розробляла заходи щодо їх усунення;

- Моніторинг ринку заробітної плати в відповідній галузі по місту та області;

- Участь у виробничих нарадах для дотримання дедлайну посталених цілей.

Офіс-менеджер

Міжобласна компанія "Мелус"

Торговля розничная / Retail

3 месяца

05.2013 - 08.2013

- Проведення співбесід кандидатів на посаду промоутера;

- Створення пакета документів для офіційного прийому на роботу працівників;

- Навчання, адаптація та введення на посаду персоналу;

- Аналіз показників активності продаж по кожному менеджеру особисто;

- Організація роботи та щоденна видача завдань працівникам компанії;

- Проектування господарських договорів (контрактів);

- Отримання вхідних дзвінків;

- Консультування клієнтів по телефону та особисто на прийомі;

- Обробка вхідна/вихідна кореспонденції;

- Загальна підтримка життєдіяльності офісу;

- Щоденне, щотижневе та щомісячне складання фінансових звітів для перевірки та результативності роботи промоутерів.

Офіс-менеджер, Менеджер по персоналу

Корпорація «S.I.Group»,

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

11 месяцев

06.2012 - 05.2013

- Пошук та підбір персоналу для закриття актуальних вакансій;

- Створення внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;

- Проведення первинної співбесіди.

- Збір усієї необхідної інформації для подальшого проходження всіх етапів працевлаштування;

- Створення листів згоди на прийняття, переведення в електронній системі документообігу;

- Створення та ведення особових справ співробітників в електронній системі документообігу та в паперовому варіанті згідно чинного законодавства;

- Формування системи адаптації та проходження випробувального терміну для нових співробітників;

- Участь в розробці та впровадженні системи мотивації, оцінки персоналу, формування та розвиток корпоративної культури, проведення опитувань, моніторинг з/п;

- Розробка та участь у впровадженні системи навчання/розвитку персоналу;

- Облік графіку відпусток та надання іх працівникам;

- Участь у запуску автоматизованої HR-платформи для роботи персоналу вищих категорій (рекрутинг, адаптація, навчання, оцінка, HR аналітика);

- Робота з документами в програмі 1С 8;

- Організація оновлення інформації, новин, привітань і т.д. на внутрішньому портальному просторі корпорації;

- Розвиток культури та підтримання корпоративного духу компанії;

- Організація корпоративів, заходів та навчання торгових команд;

- Моніторинг ринку праці та заробітних плат в межах області та міста;

- Підготовка необхідної HR-звітності (HR адміністрування, HR аналітика); - Формування та внесення змін до штатного розкладу територіального підрозділу відділу;

- Ведення документообігу підрозділу;

- Забезпечення адміністративно-господарських потреб підрозділу;

- Внесення пропозицій з метою покращення якості роботи.

Інспектор відділу кадрів

ВАТ «Хотинське АТП 17741»

Автомобильная промышленность и Автобизнес

10 месяцев

02.2008 - 12.2008

Створення наказів по підприємству та особовому складу;

- Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства України ;

- Розробка положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;

- Формування і ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов’язані з трудовою діяльністю;

- Ознайомлення працівника з установчими документами та посадовими інструкціями;

- Ведення табелю робочого часу працівників адміністрації та перевірка табелів робочого часу всього підприємства;

- Підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників;

- Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжки, визначання трудового стажу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;

- Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за додержанням графіків чергових відпусток;

- Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання підготовка документів для здавання їх до державного трудового архіву;

- Внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стеження за його своєчасним оновленням і поповненням до системи С:1 кадри;

- Розроблення та внесення змін до штатного розпису;

- Формування звітності роботи з кадрами.

Ключевая информация

MS Office, Користувач Internet, Робота з оргтехнікою, Комунікабельність, Толерантність, Організованість, Працьовитість, Позитивне мислення, Орієнтація на результат

Училась в 1 заведении

Національний університет "Одеська юридична академія"

Судово-адміністративний факультет

Чернівці , 2014

Владеет языками

Английский

средний

Португальский

ниже среднего

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Додаткова інформація

Шукаю цікаву, з перспективою кар’єрного росту роботу, на даному етапі маю бажання працювати дистанційно. Працюю на результат, а не на відсиджування годин. Моїми перевагами є: чесність, порядність, позитивний погляд на будь-яку ситуацію, працелюбність, стресостійкість, відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, вмію та люблю працювати в команді, швидко навчаюсь. Мої захоплення – читання, садівництво, громадська робота, саморозвиток. Шкідливих звичок немає. Заміжня, вік дітей: Син - 8 років; Донька – 3 роки.

Марина Валеріївна

Менеджер з персоналу

Черновцы

Готов переехать: Киев

20 000 грн.

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 4 недели назад