Працювала в 7 компаніях 8 років 5 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Освіта, Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail, Автомобільна промисловість та Автобізнес
Рекрутер віддалено
ТК Спецзапчасть, ООО
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
4 місяці
03.2024 - до теперішнього часу
- Створення та запуск реклами вакансій на різних робочих ресурсах для пошуку персоналу;
- Здійснення пошуку та підбору персоналу на різні позиції;
- Проведення первинного відбору кандидатів;
- Проведення співбесіди з релевантними кандидатами;
- Ведення комунікації із замовниками вакансій;
- Супровід кандидатів до моменту працевлаштування;
- Забезпечення виконання плану закритих вакансій;
- Ведення звітності по виконанні роботи.
Кадровий працівник
Хотинський опорний академічний ліцей
Освіта
2 роки 6 місяців
01.2022 - до теперішнього часу
- Підготовка наказів на прийняття, звільнення, переведення, тощо;
- Формування та робота з особовими справами при прийнятті працівників згідно до чинного законодавства України;
- Адаптація персоналу;
- Ведення обліку особового складу працівників ліцею;
- Заповнення та внесення нових записів до трудових книжок;
- Складання та додержання графіку щорічних відпусток, ведення обліку надання відпусток працівникам;
- Підготовка та видача довідок про трудову діяльність працівників освіти та видача довідок здобувачам освіти закладу;
- Розробка посадових інструкцій працівникам установи;
- Ведення військового обліку працівників, своєчасна здача звітності та зміна облікових даних військовозобов’язаних;
- Заповнення та ведення статистична звітність учасників освіти в державній електронній базі даних.
Юрисконсульт
Відділ освіти Хотинської районної державної адміністрації
Освіта
2 роки 5 місяців
08.2018 - 01.2021
- Разом з керівниками структурних підрозділів відділу освіти районної державної адміністрації вдосконалювала практику з трудового законодавства;
- Ведення офіційного листування;
- Розгляд та відповіді на звернення громадян;
- Проектування господарських договорів (контрактів),проведення договірної компанії з контрагентами, візування договорів, написання протоколу розбіжностей і т.д. ;
- Підготовка наказів на прийняття, звільнення, переведення, тощо;
- Формування особових справ при прийнятті працівників, робота з ними в період всієї трудової діяльності відповідно до чинного законодавства України;
- Ведення обліку особового складу працівників відділу освіти, його підрозділів;
- Заповнення та ведення трудових книжок;
- Складання та додержання графіку щорічних відпусток, ведення обліку надання відпусток працівникам;
- Підготовка та видача довідок про трудову діяльність працівників освіти;
- Розробка посадових інструкцій працівникам установи;
- Ведення військового обліку працівників;
- Здача кадрової та статистичної звітності;
- Заповнення та статистична звітність в державній електронній базі даних;
- Наповнення педагогічного кадрового резерву;
- Надання педагогічним працівникам консультацій щодо практичної роботи в сфері трудового законодавства України;
- Разом з керівниками структурних підрозділів відділу освіти районної державної адміністрації вдосконалювала практику застосування законодавства в галузі освіти.
Менеджер по персоналу (HR)
ТОВ «Чернівцібудінвест»,
Будівництво
1 рік 2 місяці
08.2013 - 10.2014
- Створення профільних описів вакансії;
- Розміщення вакансій на job-сайтах та в інших каналах пошуку кандидатів;
- Проведення первинних співбесід, оцінка кандидатів щодо професійної підготовку на керівні посади та організація спільних співбесід з керівниками відділів компанії;
- Закриття вакансій та формування кадрового резерву;
- Адаптаційна робота з новоприйнятими працівниками підприємства;
- Організація розташування друкованої реклами щодо пошуку роботи;
- Ведення обліку особового складу підприємства та його підрозділів;
- Контроль ведення роботи кадрового діловодства згідно чинного законодавства України;
- Розроблення та внесення змін до штатного розпису;
- Розробляння бланків для роботи кадрового діловодства;
- Вивчення особливості переміщення і причини плинності кадрів, розробляла заходи щодо їх усунення;
- Моніторинг ринку заробітної плати в відповідній галузі по місту та області;
- Участь у виробничих нарадах для дотримання дедлайну посталених цілей.
Офіс-менеджер
Міжобласна компанія "Мелус"
Торгівля роздрібна / Retail
3 місяці
05.2013 - 08.2013
- Проведення співбесід кандидатів на посаду промоутера;
- Створення пакета документів для офіційного прийому на роботу працівників;
- Навчання, адаптація та введення на посаду персоналу;
- Аналіз показників активності продаж по кожному менеджеру особисто;
- Організація роботи та щоденна видача завдань працівникам компанії;
- Проектування господарських договорів (контрактів);
- Отримання вхідних дзвінків;
- Консультування клієнтів по телефону та особисто на прийомі;
- Обробка вхідна/вихідна кореспонденції;
- Загальна підтримка життєдіяльності офісу;
- Щоденне, щотижневе та щомісячне складання фінансових звітів для перевірки та результативності роботи промоутерів.
Офіс-менеджер, Менеджер по персоналу
Корпорація «S.I.Group»,
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
11 місяців
06.2012 - 05.2013
- Пошук та підбір персоналу для закриття актуальних вакансій;
- Створення внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;
- Проведення первинної співбесіди.
- Збір усієї необхідної інформації для подальшого проходження всіх етапів працевлаштування;
- Створення листів згоди на прийняття, переведення в електронній системі документообігу;
- Створення та ведення особових справ співробітників в електронній системі документообігу та в паперовому варіанті згідно чинного законодавства;
- Формування системи адаптації та проходження випробувального терміну для нових співробітників;
- Участь в розробці та впровадженні системи мотивації, оцінки персоналу, формування та розвиток корпоративної культури, проведення опитувань, моніторинг з/п;
- Розробка та участь у впровадженні системи навчання/розвитку персоналу;
- Облік графіку відпусток та надання іх працівникам;
- Участь у запуску автоматизованої HR-платформи для роботи персоналу вищих категорій (рекрутинг, адаптація, навчання, оцінка, HR аналітика);
- Робота з документами в програмі 1С 8;
- Організація оновлення інформації, новин, привітань і т.д. на внутрішньому портальному просторі корпорації;
- Розвиток культури та підтримання корпоративного духу компанії;
- Організація корпоративів, заходів та навчання торгових команд;
- Моніторинг ринку праці та заробітних плат в межах області та міста;
- Підготовка необхідної HR-звітності (HR адміністрування, HR аналітика); - Формування та внесення змін до штатного розкладу територіального підрозділу відділу;
- Ведення документообігу підрозділу;
- Забезпечення адміністративно-господарських потреб підрозділу;
- Внесення пропозицій з метою покращення якості роботи.
Інспектор відділу кадрів
ВАТ «Хотинське АТП 17741»
Автомобільна промисловість та Автобізнес
10 місяців
02.2008 - 12.2008
Створення наказів по підприємству та особовому складу;
- Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства України ;
- Розробка положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;
- Формування і ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов’язані з трудовою діяльністю;
- Ознайомлення працівника з установчими документами та посадовими інструкціями;
- Ведення табелю робочого часу працівників адміністрації та перевірка табелів робочого часу всього підприємства;
- Підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників;
- Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжки, визначання трудового стажу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
- Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за додержанням графіків чергових відпусток;
- Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання підготовка документів для здавання їх до державного трудового архіву;
- Внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стеження за його своєчасним оновленням і поповненням до системи С:1 кадри;
- Розроблення та внесення змін до штатного розпису;
- Формування звітності роботи з кадрами.
Ключова інформація
MS Office, Користувач Internet, Робота з оргтехнікою, Комунікабельність, Толерантність, Організованість, Працьовитість, Позитивне мислення, Орієнтація на результат
Навчалась в 1 закладі
Національний університет "Одеська юридична академія"
Судово-адміністративний факультет
Чернівці , 2014
Володіє мовами
Англійська
середній
Португальська
нижче середнього
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Додаткова інформація
Шукаю цікаву, з перспективою кар’єрного росту роботу, на даному етапі маю бажання працювати дистанційно. Працюю на результат, а не на відсиджування годин. Моїми перевагами є: чесність, порядність, позитивний погляд на будь-яку ситуацію, працелюбність, стресостійкість, відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, вмію та люблю працювати в команді, швидко навчаюсь. Мої захоплення – читання, садівництво, громадська робота, саморозвиток. Шкідливих звичок немає. Заміжня, вік дітей: Син - 8 років; Донька – 3 роки.
Марина Валеріївна
Марина Валеріївна
Менеджер з персоналу
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/783f4b42-2bd1-44f4-909c-fed734b3c061.jpg)
Чернівці
Готовий переїхати: Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 4 тижні тому