Работала в 4 компаниях   17 лет 5 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail

HR Business Partner

ILLUSION coffee roasters

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 2 месяца

09.2023 - по настоящее время

• Організація та контроль всіх напрямків роботи з персоналом (підбір різного рівня персоналу, адаптація, навчання, розвиток, мотивація, внутрішні корпоративні положення/ регламенти);
• Розробка та реалізація HR стратегії компанії;
• Формування та розвиток команди;
• Побудова та розвиток HR- Бренду компанії;
• Формування корпоративної культури;
• Розробка та впровадження матеріальної і нематеріальної мотивації;
• Аналіз, систематизація і удосконалення процесу рекрутингу;
• Впровадження HR аналітики та планування;
• Моніторинг ринку праці та своєчасне впроваджування змін;
• Проведення кадрового аудіту, керування ротаціями персонала;
• Надання рекомендацій керівникам напрямків з побудови ефективних команд і прийняті успішних рішень в керуванні персоналом;
• Підтримка позитивного психологічного клімату в колективі;

HRG, L&D менеджер

Basilur c&t company

Торговля розничная / Retail

2 года 4 месяца

05.2021 - 09.2023

Основні функціональні обов?язки
1. Підбір персоналу для роздрібної мережі:
•Виявлення потреби в наборі/заміні персоналу, виходячи з рівня їх профпідготовки та особових
характеристик.
•Своєчасне донесення даної інформації/потреби до керівництва.
•Формування та розміщення вакансій.
•Проведення співбесід.
•Контроль процесу стажування та адаптації співробітників в компанії.
2. Аудит магазинів за чек-листом, контроль виконання стандартів та знань персоналу. За результатами об?їздів - надання рекомендацій щодо навчання та впровадження їх в життя.
3. Розробка, використання, адміністрування системи дистанційного навчання.
4. Робота з персоналом мережі
• Участь у зборах;
• Проведення атестацій та розробка матеріалів для атестації;
• Аналіз компетенції персоналу.
• Робота з наставниками та адмінами
• Моніторинг та участь у розробці системи мотивації персоналу роздрібу.
5. Виявлення необхідності проведення, розробка тренінгів із продажів, сервісу тощо.
6. Розвиток тренінг центу компанії
-формування та навчання команди тренерів
-координація проведення тренінгів
-Співпраця з РОП щодо проведення тренінгів для зовнішніх клієнтів
За час роботи було оновлено та впроваджено
систему адаптаці, навчання та атестації персоналу мережі, змінено систему мотивації персоналу, організовано регулярне навчання на базі тренінг центру компанії, розроблено ситуаційні МК з основних етапів продажів, впроваджено дистанційну систему навчання та контролю знань, підвищено якісний склад працівників та знижено процент плинності кадрів.

Керуючий (власник) кав?ярні

ФОП Ворник Ю.А.

Торговля розничная / Retail

7 лет 5 месяцев

10.2012 - 03.2020

Керівник мережі кав?ярень

Дім Кави, Дніпро

Торговля розничная / Retail

6 лет 3 месяца

07.2006 - 10.2012

Обов'язки:
• розвиток мережі та збільшення товарообігу.
• відкриття з нуля торгових об?єктів по Україні Пошук площ під магазини, укладання договорів з
орендодавцями.
• оформлення дозвільних документів, запуск магазинів та контроль їх роботи.
-контроль підбору та навчання кваліфікованої
команди.
• Планування продажів. Контроль економічних показників, ціноутворення, стимулювання та збільшення Т/О
• робота з дозвільними органами,
• оперативне та стратегічне управління компанією
• координація діяльності всіх її структурних підрозділів
Пройшла шлях від менеджера з продажу до керівника вищої ланки, також був досвід роботи менеджером з персоналу.

Ключевая информация

• Організованість
• Самодисципліна
• Ефективне управління часом
• Стратегічне мислення
• Навички управління проектами
• Знання та досвід у сфері навчання та розвитку
• Вміння слухати та розуміти потреби різних аудиторій
• Емпатія та розуміння потреб інших людей
• Вміння мотивувати та надихати співробітників на розвиток
• Використання інструментів аналітики для прийняття обґрунтованих рішень
• Використання сучасних технологій та інструментів для навчання та розвитку
• Готовність до змін та швидкого реагування на нові виклики.
• Постійне навчання та самовдосконалення
• Діяльність в інтересах організації та її співробітників

Училась в 1 заведении

Дніпровський державний технічний університет

ФТТ

Кам'янське, 2003

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

HRBP

Дніпро, 2024

1. HR та бізнес 2. Рекрутмент та адаптація, утримання співробітників, звільнення 3. Total Rewards та оцінка ефективності діяльності 4. Salary review - перегляд заробітної плати 5. Розвиток, управління талантами та навчання 6. HR-аналітика 7. Фінансова грамотність, HR діагностика 8. HR стратегія та HR бюджет 9. Проєктний менеджмент та управління змінами 10. Комунікаційні інструменти

Дополнительная информация

формат роботи

Працюю у сфері гостинності та рітейлу вже понад 20 років. Маю досвід керівника мережі магазинів-кав?ярень та HR досвід (L&D, HRG, HRBP) і велике бажання розвиватися в цій сфері. Наразі перебуваю у пошуку цікавого проекту з можливість професійного зростання. Можливий також гібридний та дистанційний формат роботи або надання консультативних послуг з побудови роботи HR відділу або системи навчання.

зв?язок

найбільш зручна форма спілкування: telegram @HRG_YuliiaVornyk або чат сайту.

Юлія

HRD, HRBP, HRG

Днепр

Готов переехать: Киев, Львов, Ивано-Франковск, Тернополь, Черкассы, Черновцы, Ужгород, Тячев

43 года

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 месяц назад