Работала в 1 компании   11 месяцев

Образование

Адміністратор CRM

Дженіус

Образование

10 месяцев

05.2023 - 03.2024

Employee support specialist | Адміністратор CRM
Геворгян Дарія
Контактна інформація:
evdochenko_da Телеграм
evdochenko1203@gmail.com
про себе:
- досвід роботи на посаді Адміністратор CRM з травня 2023року (паралельно займалась проектною роботою);
- комунікабельна, справедлива та маю досить велику мотивацію заробляти і ставати кращою, постійно навчаюсь новому та зростаю як спеціаліст.
ВАЖЛИВО - я не менеджер з продажу та не продаю
чим буду корисна компанії,що вмію:
-створення/налаштування дашбордів, воркфлоу, форм, відбійників
-підрахунок конверсії
-розподіл/контроль задач/ угод/ лідів
-підтримка, адміністрування та розвиток всіх каналів зв'язку
-допомога в розподілі обов’язків, постановці задач, координація роботи всіх відділів підприємства
-адміністрування та налаштування(разом з розробниками) CRM
-адміністрування та налаштування ІР-телефонії
-навчання співробітників (Zoho, Амо, План Фікс, Smart CRM PRO, IREV )
-зв’язок з службами підтримки (ІР-телефонія, CRM)
-адміністрування та координація звернень співробітників
-створення бази знань для користувачів CRM чи АТС
-виконання поточних задач поставленних керівником
-контроль якості впроваджених робіт, аналіз помилок, що виникають у роботі програми

- розробляю та допомагаю впроваджую стратегії розвитку команди на основі зібраних даних

- аналізую та вдосконалюю процеси роботи ПЗ


Володіння мовами:
Українська- вільно
російська- вільно
Англійська- A2
Зайнятість:
- повна;
- часткова.
віддам перевагу віддаленій роботі
та на період стажування готова їздити до офісу
особиста інформація:
- 30 років;
- вища юридична освіта;
- одружена.
Контактна інформація:
evdochenko1203@gmail.com

evdochenko_da Телеграм

  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Планування та організація своєї роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Дарія

Employee support specialist -Адміністратор CRM

Киев

30 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 месяц назад