Работала в 3 компаниях 4 года 9 месяцев
Торговля розничная / Retail, Недвижимость и Девелопмент
Керівник відділу реклами
Торговельна мережа Грація
Торговля розничная / Retail
9 месяцев
05.2021 - 02.2022
Починаючи як менеджер з підбору персоналу, я зуміла успішно керувати процесом підбору кандидатів на різні посади в нашій торговельній мережі, від бухгалтерів до кухарів і водіїв.
Мої обов'язки також включали просування відділу персоналу, що призвело до підвищення уваги до нього з боку керівництва.
Через 5 місяців роботи, мене підвищили на посаду керівника відділу реклами. Тут мої обов'язки включали формування нового штату відділу, управління фінансовою звітністю, співпрацю з інфлюєнсерами та PR-агенціями, а також розробку стратегії подальшого розвитку бренду.
Мої досягнення включають успішний розвиток присутності бренду в Instagram та відкриття нового магазину, де я керувала усіма аспектами, від оформлення торгової зали до рекламних кампаній на різних медіа-платформах, включаючи радіо та телебачення.
Після переїзду до Карпат та подальшого фрілансу у сфері SMM, я отримала сертифікат SMM-спеціаліста та прагну розвиватися далі, вдосконалюючи свої навички та плануючи наступні кроки в навчанні, в тому числі у сфері монтажу та маркетингу в Reels. Моя мета — реалізувати свій потенціал у команді.
Керівник відділу аренди
АН Благо Дом
Недвижимость и Девелопмент
3 года 8 месяцев
09.2016 - 05.2020
Підбір персоналу (написання вакансії та розміщення на сайтах, огляд кандидатів, співбесіди, впровадження на посаду).
Написання планів на посаду. Тімбілдінг. Ведення сторінок у соц. Мережах (instagram, Facebook).
Контроль показників співробітників та проведення зборів з метою мотивації, аналізу помилок та планування.
Керівник відділу просування
АН ГОРОД
Недвижимость и Девелопмент
1 месяц
05.2016 - 06.2016
За рік я пройшла шлях від менеджера по роботі з клієнтами та маркетолога до керівника відділу просування у найбільшому агентстві нерухомості міста Харкова, яке має 25 філій.
Мої досягнення включають збільшення кількості звернень на 35%, що було досягнуто завдяки ефективній рекламі в Instagram та іміджевій рекламі як в офлайн, так і онлайн.Крім того, я займалася моніторингом ринку нерухомості, аналізом конкурентів та написанням стратегічних планів розвитку відділу.
Мої обов'язки також включали формування нових відділів, зокрема відділів просування та оренди. Це означало написання вакансій, проведення співбесід, а також розробку планів навчання та впровадження на посаду.
Мій досвід і навички дозволяють мені успішно керувати цими процесами та досягати стратегічних цілей компанії.
Ключевая информация
1. Стратегічне мислення та аналітичність: Здатність розробляти та впроваджувати стратегії для збільшення ефективності, виходячи з аналізу ринку та конкурентів.
2. Ефективне керівництво та управління персоналом: Досвід у формуванні та управлінні великими командами, включаючи підбір та навчання персоналу, а також мотивацію та розвиток їхнього потенціалу.
3. Комунікаційні навички: Здатність ефективно спілкуватися з різними групами людей, включаючи співробітників, керівництво та зовнішніх стейкхолдерів.
4. Експертність у соціальних мережах та маркетингу: Навички у розробці та впровадженні успішних маркетингових кампаній в соціальних мережах, зокрема Instagram, а також управління рекламними проектами та аналіз результатів.
Училась в 2 заведениях
Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет"
французький технічний факультет
Донецьк, 2013
Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет"
Економіка підприємства
Донецьк, 2013
Владеет языками
Английский
базовый
Французский
базовый
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Academy by Ricko
Social Media Marketing
- розробка стилю візуального контенту
- дизайн сітки Instagram
- організація та проведення фото- та відеозйомок контенту
- таргетована реклама
Тетяна
Тетяна
Керівник відділу персоналу
Одесса
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: в офисе/на месте
Обновлено 13 часов назад