Работала в 6 компаниях   8 лет 6 месяцев

Автомобильная промышленность и Автобизнес, IT, Торговля розничная / Retail, Недвижимость и Девелопмент, Строительство

Адміністративний директор/HRBP

Название компании скрыто

Автомобильная промышленность и Автобизнес

7 месяцев

02.2024 - по настоящее время

Повний спекрт обов'язків HRBP + менеджемент і організація роботи по оргсхемі та «постів» + по швидкості потоку частинок тощо по системі управління … Consulting Kyiv. (Хто знає, той зрозуміє, деталі при співбесіді) + Адміністративні обов"язки (організація, налаштування, пошук, керування, аналіз ефективності тощо)

HRD

Название компании скрыто

IT

10 месяцев

03.2023 - 01.2024

Працюю по сьогодні.

Повний спекрт обов'язків HR-директора

HRD. Мультібрендовий бутік одягу, взуття, аксесуарів (luxury сегмент). Проектна робота

Название компании скрыто

Торговля розничная / Retail

1 год 7 месяцев

06.2021 - 01.2023

  • Визначення компетенцій для запланованої вакансії
  • Написання тексту вакансії (розміщення на сайтах, соц. мережах)
  • Попереднє інтерв'ювання кандидатів
  • Проведення співбесід
  • Оформлення супутньої документації після затвердження кандидата, організація робочого місця, видача орг. техніки, авто та ін.
  • Адаптація персоналу, зустрічі one-to-one
  • Виявлення слабких і сильних сторін у робочому процесі
  • Оцінка персоналу (тестування 360), оцінки задоволеності співробітників
  • Робота над підвищенням рівня задоволеності та залученості співробітників
  • Прогнозування потреби у персоналі
  • Консультування керівників для допомоги у пошуку рішень з управління людьми та реалізації їх потенціалу
  • Моніторинг ситуації, прогнозування та запобігання можливим ризикам, пов'язаним з демотивацією та загрозою «хантінгу» цінних співробітників
  • Прогнозування проблем та пропозиція способів їх вирішення
  • Складання, коригування посадових інструкцій (в т.ч. відеоінструкцій). Контроль виконання
  • Складання, коригування графіків роботи, контроль виходів

Виконавчий директор

Название компании скрыто

Недвижимость и Девелопмент

9 месяцев

08.2020 - 05.2021

  • Здача в оренду комерційної нерухомості (склади та офісі)
  • Пошук та залучення потенційних орендарів, розміщення оголошень,робота з ріелторами
  • Ведення переговорів, показів приміщень
  • Формування баз даних орендарів, оплат, заборгованостей
  • Оформлення, погодження договорів оренди, супровід процесу їх перевірки, взаємодія з контрагентами для отримання необхідної інформації, оформлення та контроль дод. угод
  • Ведення реєстру договорів, дод. угод до них, контроль термінів , пролонгація / закриття
  • Аналіз поточних платежів, заборгованостей, взаємодія з «боржниками»
  • Адміністративна робота з діючими орендарями, взаємодія з відділами сервісного обслуговування
  • Адміністрування сервісного персоналу
  • Робота в 1С: оформлення первинної документації – рахунки, акти виконаних робіт, прибуткові накладні, розрахунок заробітної плати, оформлення довіреностей
  • Клієнт - Банк (оплати, виплата заробітної плати, рознесеннябанківських виписок в 1С)
  • Формування звітностей

Виконавчий директор (з функціями HRD)

Название компании скрыто

Торговля розничная / Retail

1 год 11 месяцев

04.2018 - 03.2020

Обов'язки Виконавчого директора:

  • Організація, контроль, перевірка роботи всіх відділів, включаючи звітність (відділ продажів, закупівель та запуску замовлень, склад, служба доставки, відділ сервісу, відділ контент-менеджерів)
  • Проведення інвентаризацій матеріального складу, коштів, надання підсумкової звітності
  • Розробка скриптів продажу, перевірка якості обслуговування (прослуховування дзвінків, перевірка чатів). Виявлення помилок. Комунікація з покупцями після здійснення угоди. Аналіз задоволеності клієнтів.
  • Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами, постачальниками, колегами
  • Складання, укладання договорів (постачання, оренди, обслуговуваннята ін). Переговори із партнерами, орендодавцями. Пошук приміщень,переговори для укладання супутньої документації
  • Пошук нових постачальників/виробників, переговори з питань співробітництва
  • Відкриття салону «з нуля» у м. Миколаїв (відрядження, пошук локації, переговори, організація ремонтних робіт, пошук, навчання, адаптація персоналу, документообіг, оформлення виставки, подальша підтримка салону)
  • Супровід у відкриття нових ФОП, відкриття рахунків, еквайрингу, взаємодія з юридичним, бухгалтерським відділами
  • Участь у створенні рекламних компаній, акцій, спец. пропозицій
  • Допомога з впровадження CRM системи Бітрікс 24, написання інструкцій, ТЗ, навчання співробітників, а також з перепрограмування 1С, відповідно до змін, у бізнес-процесах відділів компанії
  • Розробка та впровадження бізнес-процесів компанії, написання регламентів, контроль виконання. Розробка систем мотивації для всіх працівників
  • Організація навчання персоналу за товарною номенклатурою, технологіями, інноваційними характеристиками від виробників та постачальників
  • Тимчасове заміщення посади логіста (формування маршрутних листів, комунікація з клієнтами, супровід до виконання зобов'язань перед клієнтом)

Обов'язки HRD

Рекрутинг:

  • Визначення компетенцій для запланованої вакансії
  • Написання тексту вакансії (розміщення на сайтах, соц. мережах)
  • Попереднє інтерв'ювання кандидатів
  • Проведення співбесід (найм та адаптація персоналу)
  • Проведення зборів

Розвиток відділу кадрів:

  • Повне кадрове діловодство, включаючи навчання з ОП та ПБ, заповнення супутньої документації (накази, табелі обліку робочого часу, посадові інструкції, ПВТР, положення, журнали тощо)
  • Поліпшення продуктивності співробітників. Проведення зустрічей "one to one" (щонайменше 1 раз на місяць). Виявлення слабких і сильних сторін уробочих процесах. Розробка варіантів поліпшення та оптимізації роботи відділів (співробітників), відповідно до стандартів та цілей компанії
  • Моніторинг та вивчення нововведень у галузі підбору кадрів (відвідування тренінгів)

Оцінка персоналу:

  • Як професійного досвіду, так і менеджерських навичків, особистих характеристик (Hard skills + Soft skills)
  • Проведення анкетування, тестування, оцінки задоволеності співробітників
  • Навчання та розвиток персоналу (внутрішня система навчання).
  • Підготовка матеріалу для проведення тренінгу (відео, презентації, текст, супутні матеріали)
  • Оцінка ефективності співробітників (звітність за результатами роботимісяць, квартал, півріччя)
  • Робота над підвищенням рівня задоволеності та залученості співробітників

Заробітня плата:

  • Перевірка та розрахунок зарплат, бонусів та компенсацій, згідностандартів компанії
  • Формування та корекція системи оплати праці та мотивації персоналу

Корпоративна культура:

  • Визначення методів та систем відносин із колегами, необхідних для встановлення позитивних відносин
  • Проведення «розслідувань» у разі скарг, конфліктів
  • Рекомендації для керівництва з переведення співробітника на іншу посаду, звільнення

Заступник директора з адміністративних питань (з функціями HRМ, інспектора з кадрів, асистент керівн

Название компании скрыто

Строительство

2 года 3 месяца

05.2015 - 08.2017

  • Повне документальне та адміністративне управління 13-ма компаніями одночасно
  • Повне кадрове ведення всіх фірм (прийом, звільнення, переведення, ведення особових справ, заповнення трудових книжок, складання наказів усіх видів, ведення журналів, табелів)
  • Пошук персоналу з різних видів діяльності (від адміністративного персоналу, технічного та до допоміжних працівників)
  • Проведення співбесід, адаптація, оцінка персоналу
  • Організація, координація, адміністрування роботи всіх офісів та відділів (забезпечення офісу, контроль діяльності персоналу, складу, розподіл інформації за відповідними відділами)
  • Робота із замовниками на всіх етапах співробітництва
  • Робота з державними структурами (супровід в оформленні ліцензій, дозволів, атестацій, експертиз, тендери)
  • Рекламне забезпечення всіх компаній (створення презентацій усіх видів діяльності корпорації, їх коригування, співпраця з поліграфічними організаціями, розробка логотипів, фото, тексту для друку рекламних матеріалів)
  • Створення бази даних усіх підприємств «з нуля», її вдосконалення та доповнення
  • Досвід роботи з договорами (складання, погодження, коригування, підписання (договори оренди, постачання, підряду, надання послуг)
  • Обов'язки менеджера з постачання (замовлення електротехнічної продукції, оренда транспорту, логістика)
  • Організація навчання персоналу (техніка безпеки, охорона праці, електробезпека, роботи на висоті, зварювальні роботи та ін.)
  • Створення та адміністрування сайтів компаній (за всіма видами діяльності), написання статей для його заповнення, пошук інформації, фотоматеріалу, переклад текстів
  • Виконання доручень керівника, постановка завдань персоналу, адміністрування виконання та звітність
  • Організація та проведення різних заходів (наради, корпоративи тощо)
  • Пошук закордонних партнерів, налагодження зв'язків, організація та управління подальшої співпраці
  • Участь у тендерних торгах (збір необхідної інформації, підготовка повного пакету документації, відстеження результатів торгів), моніторинг аналогічних тендерних торгів

Ключевая информация

  • Впевнений користувач офісноїтехніки та ПК
  • Microsoft Office
  • ABBYY FineReader
  • Lightroom
  • Photoshop
  • ProShow Producer
  • Інші фото та відеоредактори
  • Бітрікс 24
  • 1С: 7,8
  • Binotel
  • Мураха (транспортна логістика)
  • WordPress
  • Jira, Trello
  • Slak
  • Confluence

Училась в 2 заведениях

ДонГТУ

Економіка підприємства

Алчевськ, 2008

ДонГТУ

Маркетинг

Алчевськ, 2007

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

7 денний марафон із програмування «GoIT»

Київ, 2021

- Inspiring and Motivating Individuals (Надихаючі та мотивуючі особи)

Киев, 2020

University of Michigan (Мичиганский университет)

Сертификат - https://drive.google.com/file/d/1X_OCl4ofF1kx0TcpUxteYx3MXV6wrOzZ/view?usp=sharing

- IInitiating and Planning Projects (Ініціювання та планування проектів)

Киев, 2020

University of California, Irvine Division (Калифорнийский университет в Ирвайне)

Сертификат- https://drive.google.com/file/d/1Z9rvG9TFNiXCWq3K-5PHQVTFxrQT9BcU/view?usp=sharing

-Теорія брехні. Профайлінг.

Киев, 2020

National Research

Tomsk State University, Международная Академия исследования лжи

Сертификат- https://drive.google.com/file/d/1XuL5OX-8_r4LIDilK5eBHW-kCvV6cTOq/view?usp=sharing

Дополнительная информация

Водительское удостоверение

Категория - В

Увлечения и интересы

  • Горнолижний спорт
  • Фото
  • Подорожі

Дополнительно

У період перебування за кордоном працювала на грецьку компанію (інтернет магазин). Освоїла навички контент-менеджера. Обов'язки: масове та одиничне додавання товарів, описи, фото/відео матеріалу, атрибути, категорії тощо. Написання та додавання інструкцій для продавців та покупців, робота в адмінці сайту.


Дуже прошу "офіс", OF і TIENS НЕ турбувати!

Анонимный соискатель

HR директор

Киев

40 000 грн.

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 7 часов назад