Работал в 7 компаниях   12 лет 2 месяца

Услуги для бизнеса - другое, Промышленность и Производство, Государственный сектор

Керівник відділу стратегічного маркетингу

ТОВ Інвестиційний Фонд Смарт

Услуги для бизнеса - другое

1 год 10 месяцев

12.2022 - по настоящее время

  • створення і виконання комплексної маркетингової стратегії розвитку бренду (Soton, Smart Granit та інші);
  • розробка щорічного маркетингового бюджету та контроль за його виконанням;
  • розробка пропозицій щодо розширення товарного портфелю і виходу на нові ринку збуту існуючих брендів портфелю компанії (Soton, Smart Granit та інші);
  • розробка заходів щодо активізації попиту і стимулювання ринків збуту;
  • розробка стратегії просування брендів в соціальних мережах і запуск digital рекламних компаній;
  • проведення маркетингового аналізу ринків: загальний огляд галузі, ємність, структура, цінова ситуація, аналіз конкурентів і споживачів, канали реалізації продукції;
  • оформлення презентаційних матеріалів;
  • взаємодія з BTL-агентствами і виробничими компаніями;
  • планування та замовлення POS-матеріалів, сувенірної продукції, рекламних обладнань;
  • керування командою відділу та розробка програм їх професійного росту.

Менеджер з маркетингу (Бренд-менеджер, Аналітик з дослідження ринків)

ТОВ Інвестиційний Фонд Смарт

Услуги для бизнеса - другое

1 год 1 месяц

11.2021 - 12.2022

  • розробка заходів щодо активізації попиту і стимулювання ринків збуту;
  • проведення маркетингового аналізу ринків: загальний огляд галузі, ємність, структура, цінова ситуація, аналіз конкурентів і споживачів, канали реалізації продукції;
  • участь у розробці стратегій розвитку брендів та просування нових продуктів на ринках;
  • збір, систематизація та консолідація даних, необхідних для проведення аналізу;
  • обробка великих масивів даних, їх структурування, підготовка висновків і рекомендацій;
  • оформлення презентаційних матеріалів;
  • маркетингова підтримка та супровід існуючих брендів портфелю компанії;
  • взаємодія з BTL-агентствами і виробничими компаніями;
  • планування та замовлення POS-матеріалів, сувенірної продукції.

Менеджер з маркетингу (Бренд-менеджер, трейд-маркетолог ТМ SILTEK)

Ковальська Інвест, ТОВ / Термінал-М, ПрАТ

Промышленность и Производство

3 года 4 месяца

06.2018 - 10.2021

  • розробка бренд-стратегії та маркетингових планів на рік;
  • планування і проведення маркетингових досліджень;
  • дослідження і оцінка потреб споживачів, складання короткострокових і довгострокових прогнозів потреб і переваг споживачів;
  • формування інформаційно-аналітичної бази даних, розробка альтернативних варіантів управлінських рішень з проблем розширення ринків збуту;
  • аналіз і оцінка ефективності діючих структур каналу збуту; аналіз обсягу продажів продукції (за товарними категоріями та клієнтам);
  • проведення сегментування ринку за групами споживачів, параметрами продукції, основними конкурентами;
  • розробка концепції просування нового бренду та продукту; розробка та аналіз програм зі стимулювання ринку збуту, рекламних компаній, презентацій, PR-акцій;
  • розробка заходів щодо активізації попиту і стимулювання збуту;
  • обґрунтування напрямку асортиментної політики підприємства з урахуванням особливостей різних сегментів ринку;
  • розробка та контролювання дотримання стандартів мерчандайзингу в торгових точках;
  • розробка SMM-стратегії просування бренду з digital-агенціями;
  • взаємодія з BTL-агентствами і виробничими компаніями;
  • планування та облік POS-матеріалів, сувенірної продукції, рекламних обладнань;
  • розробка рекомендацій щодо підвищення рівня конкурентоспроможності наявних товарів;
  • проведення аудитів торгових точок;
  • організація навчальних семінарів та майстер-класів для клієнтів;
  • проведення оцінки ефективності комерційних угод з конкретними діючими договорами і контрактами.

Завідувач виробництвом

ФРАНС ГУРМЕ, ТОВ

Промышленность и Производство

9 месяцев

09.2017 - 06.2018

  • організація і контроль процесів в обробному і виробничому цехах;
  • організація і планування роботи співробітників, підбір персоналу;
  • контроль за виконанням планових показників;
  • контроль виконання санітарно-гігієнічних норм та технологічних процесів;
  • контроль товарообігу та проведення інвентаризації складу готової продукції;
  • формування заявок на поставку сировини, матеріалів, інвентарю та контроль їх виконання;
  • проведення тендерів та укладання договір з постачальниками;
  • формування пакету нормативної документації, а також її оновлення, згідно норм українського законодавства, необхідних для діяльності підприємства;
  • розрахунок собівартості готової продукції;
  • створення і оновлення рецептурних карт готової продукції.

Трейд-маркетолог (Cersanit, Opoczno)

Церсаніт Трейд, ТОВ

Промышленность и Производство

1 год 1 месяц

08.2016 - 09.2017

  • формування проєктів з виробництва та встановлення, ремонту рекламно-виставкового обладнання в торгових точках в регіонах: Україна (UA), Білорусь (BY) і Молдова (MD) і контроль за їх реалізацією;
  • формування проєктів по переміщенню рекламно-виставкового обладнання між торговими точками: Україна і контроль за їх реалізацією;
  • облік встановленого рекламно-виставкового обладнання в пунктах продажу (правильність оформлення договірних відносин з торговими точками, наявність супровідної документації);
  • проведення тендерів, формування проєктів із закупівлі техніки (UA, MD, BY), подарункового фонду під акції в DIY / DEAL і контроль за їх реалізацією;
  • робота з промоутерами в мережах DIY: постановка задач, аналіз результатів, бюджетування, проведення оплат;
  • організація навчальних семінарів на фабрику;
  • аналіз виконання стандартів представленості зразків в пунктах продажів торгової командою;
  • підготовка даних до звітних зборів щодо діяльності відділу трейд-маркетингу;
  • підготовка процедур щодо роботи з рекламно-виставковим обладнання;
  • укладання договорів з підрядниками з виробництва рекламно-виставкового обладнання, рекламної / сувенірної продукції, надання послуг мерчендайзингу;
  • формування та контроль за реалізацією проєктів з розробки бренд-зон / SIS для ТТ;
  • формування та контроль за реалізацією проєктів по дистрибуції новинок;
  • робота з дизайнерами по створенню макетів самостійної виклейки плитки, нестандартних макетів виклейки плитки, розробці макетів виклейки боксів за запитом торгової команди;
  • формування замовлень, виробництво і контроль логістики POS-матеріалів;
  • підготовка реєстрів і проведення компенсації дилерам за виписаними зразкам;
  • внесення платіжних документів в систему IFS, контроль оплат по проєктам.

Провідний інженер / інженер геоінформаційних систем

Дирекція з розвитку телекомунікаційних мереж КП "Київжитлоспецексплуатація"

Государственный сектор

1 год 9 месяцев

11.2014 - 08.2016

  • створення, наповнення, ведення та оновлення геоінформаційної бази даних інформацією про комунальні будинки міста Києва в ArcGIS;
  • ведення та оновлення інформації щодо розміщення телекомунікаційних мереж (кадастр інтернет-провайдерів) та базових мобільних станцій в будинках / будівлях / споруд комунальної власності м. Києва. збір, систематизація та консолідація масивів даних для створення кадастрових баз даних;
  • проведення геоінформаційного аналізу, необхідних для підтримки прийняття управлінських рішень;
  • оформлення витягів з внутрішніх баз даних для складання договорів з контрагентами;
  • оформлення запитів на оновлення інформації геоінформаційної бази даних в районні державні адміністрації, відповідні департаменти Київської міської державної адміністрації (Київської міської ради), інші комунальні підприємства м. Києва.

Інженер-картограф / картограф

Центр державного земельного кадастру

Государственный сектор

1 год 11 месяцев

11.2012 - 10.2014

  • векторизація топографічних карт масштабу 1:10000 в програмному забезпеченні Easy Trace;
  • створення та наповнення метаданими векторизованих матеріалів;
  • векторизація топографічних планів масштабів 1:2000 і 1:500 в програмному забезпеченні ArcGIS / Digital.

Ключевая информация

  • Стратегічне мислення.
  • Аналітика та дослідження ринку.
  • Управління бюджетом.
  • Керування командою.
  • Розробка та впровадження рекламних кампаній.
  • Відмінні комунікативні навички.
  • Проєктний менеджмент

Учился в 3 заведениях

Національний авіаційний університет

Маркетолог, Інститут післядипломного навчання

Київ, 2016

Національний авіаційний університет

Землеустрій та кадастр

Київ, 2014

Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування Національного авіаційного університету

Землевпорядкування

Київ, 2011

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Цифровий маркетинг і електронна комерція від Google

Київ, 2023

Основи цифрового маркетингу та електронної комерції. Залучення клієнтів за допомогою цифрового маркетингу, взаємодія з клієнтами онлайн. Оцінка успішності маркетингових кампаній. Розвиток лояльності клієнтів онлайн. Онлайн платформа: Coursera 

Spatial Modeling and Applications for SDI / Просторове моделювання та прикладні рішення для інфраструктури просторових даних

Київ, 2017

Просторове моделювання з використанням ModelBuilder в ArcGIS. Використання мережевого моделювання в ГІС, з прикладами транспортних і інженерних мереж, а також створення мереж з векторних наборів даних. Побудови моделі поверхонь, включаючи TIN і DEM, а також методи візуалізації і аналізу, вивчення методів просторової інтерполяції і просторової регресії.

На основі навчальної програми Vancouver Island University та на базі НТУУ "КПІ".

Сертифікат Vancouver Island University.

Issues of management in SDI / Менеджмент геоінформаційних систем для інфраструктури просторових даних

Киев, 2016

Управління проектами з впровадження ГІС (ГІС-проектами), впровадження ГІС у відносно невеликій проектно-орієнтованої ГІС і у великій корпоративної ГІС (ГІС всього підприємства).

На основі навчальної програми Vancouver Island University та на базі НТУУ "КПІ".

Сертифікат Vancouver Island University.

Database Management Systems for SDI / Просторові кадастрові інформаційні системи

Київ, 2015

Структура і використання баз геоданих. Розглянуто теорії баз даних, реляційної і об'єктно-реляційної моделі, основні положення міжнародних стандарів  SQL-доступів.

На основі навчальної програми Vancouver Island University та на базі НТУУ "КПІ".

Сертифікат Vancouver Island University

Spatial Cadastral Information Systems for SDI / Системи управління базами геоданих для інфраструктури просторових даних

Київ, 2015

Розглянуто управління просторової складової земельних кадастрових інформаційних систем, включаючи функції кадастрів в ГІС. 

На основі навчальної програми Vancouver Island University та на базі НТУУ "КПІ".

Сертифікат Vancouver Island University

Економіка для всіх

Київ, 2015

Коротко про курс: ВВП і добробут людей, процентні ставки і курс валют, державний бюджет і особисті фінанси, гроші і інфляція, зарплати і пенсії, олігархи і малий бізнес, банківська система і цінні папери, сьогодення і майбутнє економіки.

Introduction to GIS for SDI / Вступ до ГІС для ІПД

Київ, 2014

Управління даними ГІС і їх обробці в програмному забезпеченні ArcGIS (Map). Розглянуто зв'язок ГІС і ВПС.

На основі навчальної програми Vancouver Island University та на базі НТУУ "КПІ".

Сертифікат ancouver Island University.

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Word, PowerPoint, Excel, Canva, 1С (поверхнево), IFS, Jira, IT-interprise, SFA, ArcGis.

Захоплення та інтереси

Туристичні походи, театральні вистави, подорожі, плавання.

Водійське посвідчення

категорія В (практика водіння в теперішній час відсутня)

Владислав

Керівник відділу маркетингу

Киев

32 года

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 10 часов назад