Работал в 17 компаниях 21 год 10 месяцев
Образование, Услуги для населения - другое, Услуги для бизнеса - другое, Красота / Фитнес / Спорт, Недвижимость и Девелопмент
Операційний директор
Alterra School, альтернативна демократична школа
Образование
11 месяцев
12.2023 - по настоящее время
Обов'язки: контроль за виконанням планів та досягненням цілей, участь у розробці та впровадженні стратегічних ініціатив компанії. Вдосконалення та впровадження ефективних систем управління. Аналіз ефективності процесів та проектів, створення та оптимізація бізнес-процесів, планування та управління бюджетами.
Вирішення технічних та організаційних питань. Організація та координація роботи відділів компанії з метою забезпечення високого рівня якості продукції або послуг. Управління операційною діяльністю компанії. Розробка та реалізація комунікаційної стратегії, вивід нових послуг компанії на ринок.
Досягнення: оптимізовано структуру компанії, визначені зони відповідальності підрозділів та покращено їх взаємодію. Запроваджено бюджетування та систематичний контроль витрат (зменшення операційних витрат на 17% за 4 місяці). Створена система контролю якості, розроблена система KPI з мотиваціями, виконаний перехід до планування (з економічним моделюванням та прогнозуванням). Автоматизовані внутрішні процеси, поглиблено електронний документообіг. Покращено мобільний застосунок для навчання. Здійснено перехід мережі шкіл до корпоративного обслуговування (безпека, постачання, харчування), створено структурну внутрішню базу знань та перелік інструкцій, розроблені алгоритми та протоколи. На ринок виведені нові послуги: виїзний табір для учнів (зі 100% виконанням показників прибутку), суборенди приміщень, школа тьюторів. Отримано субвенції, здійснено ліцензування філіалів (80%, станом на липень 2024 р.). Мережу шкіл розширено на 57% (відкрито 4 нові школи у 2024 році). Вдало запроваджено комунікаційну стратегію. Забезпечено безперебійну роботу мережі шкіл та головного офісу під час відключень електроенергії завдяки завчасній підготовці та побудові нової корпоративної мережі.
Операційний директор
Leoclean
Услуги для населения - другое
5 месяцев
07.2023 - 12.2023
Повне операційне управління компанією, бюджетування, визначення KPI та контроль їх досягнення підрозділами компанії. Розробка та впровадження планів, інструкцій, чек-листів, мотиваційних програм. Оптимізація та автоматизація внутрішніх процесів, побудова та підтримка рівномірного операційного ритму. Підбір співробітників, організації адаптації та курсів підвищення кваліфікації працівників.
Досягнення: здійснено перехід до системної та планової діяльності, проведено реорганізацію структури компанії зі створенням відділів «з нуля», відповідних алгоритмів та стандартів, розроблена та запроваджена нова лінійка пакетів та послуг. Запроваджені електронні канали комунікацій (IP-телефонія, месенджери) з інтеграцією в CRM.Повністю оновлено сайт компанії. Впроваджено електронний документообіг та безготівкові платежі (CRM, WayForPay), здійснено автоматизацію процесів, завдяки чому підвищено на 60% швидкість обробки замовлення. Час повного циклу обробки замовлення знижений у 4 рази. Зменшення кількості гарантійних візитів на 90%.Зростання на 2-й місяць: доходу на 82%, чистого прибутку 50%, показник середнього чеку на 210%. Зростання рейтингу Google Maps з 4.5 до 4.9, NPS з 7.8 до 8.4. Розроблені скрипти, алгоритми, запроваджені стандарти, створену систему найму та навчання, контролю якості співробітників
Керівник департаменту клієнтського сервісу
SmithWerks (Ванкувер, Канада), виїзна хімчистка меблів
Услуги для населения - другое
6 месяцев
01.2023 - 07.2023
Обов'язки: управління департаментом, контроль якості роботи підрозділів. Забезпечення рівня задоволеності клієнтів для збільшення кількості замовлень. Контроль роботи мережі офісів. Контроль каналів зв'язку (прослуховування дзвінків (аудіо), моніторинг месенджерів), загальний контроль якості роботи компанії. Робота з базами даних відгуків, аналітична звітність, систематизація. Робота з ключовими клієнтами (VIP-клієнтура) для утримання. Вирішення конфліктних ситуацій. Розробка та впровадження стандартів, інструкцій, чек-листів, процедур, регламентів, мотиваційних та навчальних програм. Проведення співбесід для створення нового україномовного відділу та тренінгів для підрозділів (call-центр, digital, виробничий відділ).
Досягнення: розпочато обслуговування українською мовою. Встановлені стандарти якості, оптимізовані програми для VIP-сегменту та лояльності. Створена програма таємних покупців, контролю задоволеності (охоплення не менше 80% клієнтської бази за місяць). Розроблено критерії та індекси контролю якості, чек-листи, проводили постійний контроль телефонних дзвінків (не менше 1000 дзвінків на місяць), електронних каналів зв'язку. Регулярні збори відділів для навчання (розбір помилок та найкращих рішень для імплементації). Знижено кількість скарг з 11.2 до 1.2 на тиждень, у 5 разів знижено час реагування та витрати на врегулювання конфліктних ситуацій. За 4 місяці зростання індексу задоволеності з 4.3 до 4.9 (Google Maps), Зростання NPS з 7 до 8.2. Шляхом підвищення рівня сервісу здійснено повернення 12 колишніх ключових високоприбуткових клієнтів, зокрема, банк CIBC.
Операційний директор
AClean
Услуги для населения - другое
1 год
01.2022 - 01.2023
Повне операційне управління компанією, розробка та впровадження планів, бюджетів, стратегій розвитку. Оптимізація та автоматизація внутрішніх процесів, побудова та підтримка рівномірного операційного ритму. Підбір співробітників, організації адаптації та курсів підвищення кваліфікації працівників.
Досягнення: здійснено перехід до системної та планової діяльності, проведено реорганізацію структури компанії, розроблені скрипти, алгоритми, запроваджені стандарти. В травні 2022 року здійснено перезапуск бізнесу, створено та навчено високоефективний робочий колектив, оптимізовано взаємодію відділів, партнерських компаній, впроваджено електронний документообіг (CRM вітчизняної розробки), здійснено автоматизацію процесів, завдяки чому знижено на 25% витрати та підвищено на 75% швидкість обробки замовлення.
Час повного циклу обробки замовлення знижений у 3 рази.
Кількість скасованих угод знижено на 71%.
Зростання конверсії відділу продажу з 1.33% до 5.72% за місяць роботи, загалом до 14.06%.
Термін інтеграції співробітника скорочено у 4 рази і становить 5 робочих днів.
Зростання NPS з 5.3 до 7.7
Зростання виручки у 3.2 рази
Повне виконання планів продажів 4 місяці поспіль.
Проведено підготовку та розширена географія бізнесу на Львів, Чернівці, Івано-Франківськ.
Підвищено заробітну плату на 20%.
Директор з якості
Комп'ютерна академія ШАГ
Образование
4 месяца
09.2021 - 01.2022
Створення програми контролю за якістю. Розробка критеріїв якості роботи філій, клієнтського сервісу, занять, що проводяться (онлайн та офлайн), робота з базою відгуків, контроль каналів зв'язку (дзвінки, чати, письмові звернення), поліграфічної продукції, рекламних кампаній. Створення ефективної системи навчання нових працівників. Розробка, оптимізація, запровадження стандартів, інструкцій, чек-листів, процедур, регламентів. Робота на утримання та повернення студентів.
Досягнення: розроблено систему навчання/тестування нових співробітників академії, термін інтеграції співробітника знижено з 12 до 5 робочих днів. Оптимізовано програму навчання менеджерів навчального процесу. Створено мережу регіональних відділів контролю якості (охоплення 22 філій, Україна). Визначено та впроваджено KPI якості, автоматизовано систему контролю. Розроблено системи мотивації для викладачів та адміністрацій філій. Повернуто понад 1210 студентів.
Операційний директор
Прокат кіно- та відеотехніки Garage Rental
Услуги для бизнеса - другое
1 год 1 месяц
07.2020 - 08.2021
Глибока структурна реорганізація бізнесу, аудит операційних та бізнес-процесів, клієнтської бази. Бюджетування, визначення KPI та контроль їх досягнення. Розробка та впровадження планів, інструкцій, чек-листів, мотиваційних програм. Автоматизація та оптимізація внутрішніх процесів, побудова та підтримка рівномірного операційного ритму. Робота із заборгованостями. Модернізація офісу. Підбір кадрів, організація курсів навчання персоналу, контроль робочої дисципліни.
Досягнення: створено нову структуру компанії, здійснено перехід до системної та планової діяльності. Створено та навчено високоефективний робочий колектив, оптимізовано взаємодію змін, відділів, підрядників, впроваджено електронний документообіг (CRM, систему обліку техніки, в т.ч. штрих-кодування), здійснено автоматизацію процесів, завдяки чому знижено на 44% витрати та підвищено на 35% швидкість обробки замовлення. Кількість помилок знижено на 85%.
Збільшено прибуток компанії: зростання виручки на 70%, зниження заборгованості в 4.2 рази за 3 місяці.
Зростання клієнтської бази на 40%, зростання NPS з 7.1 до 9.4, підвищено впізнаваність бренду.
Проведено завчасну підготовку компанії до віддаленої роботи, забезпечено безперервну роботу в локдаун 2021 р.
Забезпечено стабільну виплату заробітної плати 2 рази на місяць.
Парк техніки оновлено на 35%.
Придбано та обладнано приміщення для бази світлотехніки.
Операційний директор
Прокат фото- и відеотехніки Frame Rental
Услуги для населения - другое
6 месяцев
01.2020 - 07.2020
Антикризове та операційне управління. Побудова високоефективної роботи команди, підтримання чіткого та інтенсивного операційного ритму, оптимізація бізнес-процесів, розробка та впровадження інструкцій, чек-листів, регламентів, мотиваційних програм. Аудит операційних та бізнес-процесів, досягнень KPI відділів. Робота із заборгованостями та постачальниками.
Додаткові обов'язки: виконання функцій HR директора, керівника служби безпеки, забезпечення офісу, включаючи IT.
Досягнення: найкращі операційні показники за 7 років.
Підвищено швидкість повного циклу обробки замовлення зі 112 до 33 хвилин, зроблено зростання ARPU на 125%, на 24% знижено витрати на обробку 1 замовлення, збільшено дохід компанії, в 3.35 рази зменшено борговий портфель всього за 1 місяць.
Оптимізовано роботу та взаємодію відділів, систематизовано роботу відділів, запущено електронний документообіг, запущено системи мотивації для співробітників відділів.
Витрати забезпечення офісу знижено в 2.7 разу, гарантовано наявність необхідних товарів для комфортного робочого процесу.
Кількість розкрадань техніки знижено в 9 разів (з 3 разів на 1 місяць до 1 разу на 3 місяці)
Керівник відділу якості (VIP)
Прокат фото- и відеотехніки Frame Rental
Услуги для населения - другое
10 месяцев
03.2019 - 01.2020
Побудова відділу "з нуля", формування стратегії, функціональних завдань, критеріїв контролю якості, контроль каналів зв'язку (прослуховування дзвінків (аудіо), моніторинг месенджерів), загальний контроль якості роботи 4 напрямків, включаючи регіональні представництва, друковану та електронну продукцію. Робота з базами даних відгуків, аналітична звітність, систематизація. Робота з ключовими клієнтами (VIP-клієнтура) для утримання. Вирішення конфліктних ситуацій. Моніторинг задоволеності клієнтів. Розробка та впровадження стандартів, інструкцій, чек-листів, процедур, регламентів, мотиваційних та навчальних програм.
Додаткові обов’язки (з власної ініціативи): виконання функцій керівника служби безпеки
Досягнення: створено єдину корпоративну культуру для всеукраїнської мережі, запроваджено стандарти якості, розроблено та запущено програми: VIP-сегменту, лояльності, таємних покупців, контролю задоволеності (охоплення не менше 70% клієнтської бази за місяць). Розроблено критерії та індекси контролю якості, чек-листи, проводили постійний контроль телефонних дзвінків (не менше 800 дзвінків на місяць), електронних каналів зв'язку, особистого спілкування з клієнтами. Регулярні збори з відділів для навчання (розбір помилок та вдалих дзвінків).
Знижено кількість скарг з 3.1 до 0.3 на тиждень, у 6 разів знижено час реагування та витрати на врегулювання конфліктних ситуацій, за 5 місяців зростання індексу задоволеності з 4.0 до 4.9 (Facebook) та 4.1 до 4.8 (Google Maps)
Зростання NPS з 5 до 7.9.
Шляхом підвищення рівня сервісу здійснено повернення понад 40% колишніх ключових високоприбуткових клієнтів, зокрема «Київтелефільм». Розроблено високоефективний алгоритм запобігання розкраданню техніки.
Директор адміністративного департаменту
Фітнес-клуб „BodyArt Fitness”
Красота / Фитнес / Спорт
1 год 4 месяца
10.2017 - 02.2019
Забезпечення безперебійності та підвищення якості послуг, контроль за дотриманням високих стандартів обслуговування, налагодження взаємодії між підрозділами, повна кадрова та бюджетна політика, аналіз показників та оптимізація бізнес-процесів департаменту, робота з продовольчими видами продукції, робота з постачальниками товарів та послуг, облік ТМЦ, широкий спектр господарських завдань; взаємодія з державними організаціями.
Досягнення: найкращі фінансові результати департаменту за всю історію клубу, зростання ARPU на 170%, зниження кількості скарг із 5,4 до 0,35 на тиждень. Запроваджено стандарти обслуговування, розроблено сценарії, регламентовано та автоматизовано внутрішні процеси, розроблено та впроваджено систему мотивації персоналу. Сформовано єдину працездатну команду, створено кадровий резерв. Впроваджено нові види продукції. Скорочені витрати. Оптимізована та автоматизована система постачання товарів та послуг. Автоматизовано системи обліку роботи персоналу та нарахування зарплати. Впроваджено електронний документообіг.
Керуючий студією
Фотостудія „Pandora”
Услуги для населения - другое
9 месяцев
01.2017 - 10.2017
Оптимізація бізнес-процесів, підвищення прибутковості бізнесу, забезпечення безперебійності та підвищення якості послуг, що надаються, налагодження взаємодії між підрозділами, створення працездатної команди в стислі терміни, запуск нових продуктів та їх просування.
Досягнення: сформовано, навчено та підготовлено нову команду, розроблено та впроваджено систему мотивації персоналу, відбулося зростання середнього чека на 30%, відбулося зростання впізнаваності бренду та підвищено лояльність клієнтів, знижено матеріальні та тимчасові витрати на обслуговування замовлень, регламентовано та автоматизовано внутрішні процеси, запущено нові напрямки бізнесу.
Консультант розвитку бізнесу
ТОВ „ЛендКом”
Услуги для бизнеса - другое
9 месяцев
04.2016 - 01.2017
Передача накопиченого досвіду та оптимізація технологій виробництва для „ЛендКом”, яка є дочірньою компанією МКМП „Георад”.
Досягнення: було не допущено втрат наявних матеріальних і людських ресурсів, оптимізована структура дочірньої компанії з урахуванням наявного досвіду.
Заступник директора
МКБП „Георад”
Недвижимость и Девелопмент
3 года 11 месяцев
05.2012 - 04.2016
Розробка нових видів продукції та технологій її виробництва, залучення клієнтів, проведення процедур переговорів, укладання та супровід договорів, управління автотранспортним парком підприємства.
Досягнення: зростання на 60% обсягу продукції, що випускається, 70% зменшено витрати на її виробництво, відбувся вихід підприємства на беззбитковий рівень, здійснено якісний перехід від роботи з індивідуальними клієнтами до корпоративних клієнтів (агрокомпанії).
Керівник відділу будівництва та контролю якості
МКБП „Георад”
Недвижимость и Девелопмент
7 месяцев
10.2011 - 05.2012
Технічний нагляд за ремонтно-будівельними роботами, контроль витрат, погодження з обслуговуючими компаніями
Досягнення: на 40% зменшення витрат на виконання робіт, припинено факти розкрадання, випередження графіка введення в експлуатацію об'єктів нерухомості.
Керівник відділу продажів нерухомості
МКБП „Георад”
Недвижимость и Девелопмент
1 год 6 месяцев
04.2010 - 10.2011
Пошук клієнтів, складання планів обсягів реалізації, розробка рекламних та маркетингових кампаній, активностей, просування послуг, робота з друкарнями, реалізація земельних ділянок, що приватизуються, виїзні операції з укладення договорів та інкасації.
Досягнення: змінено підхід до залучення клієнтів, самостійно розроблено, запропоновано та неодноразово втілено нестандартний сценарій продажів, що дозволило збільшити обсяги реалізацій з 4-5 до 20 ділянок на місяць, внаслідок чого було досягнуто дострокового отримання необхідних інвестицій, перевищено їх запланований обсяг.
Керівник відділу автоматизації та захисту інформації
МКБП „Георад”
Недвижимость и Девелопмент
4 года 1 месяц
02.2006 - 03.2010
Розробка та впровадження технологій захисту даних, контроль якості продукції, відстеження намірів співробітників змінити місце роботи.
Досягнення: створено високоефективну дворівневу систему зберігання ГІС, яка захистила бази даних від пошкодження та витоків; створено унікальні захищені бланки договорів, що дозволили відділу продажу уникати фальсифікацій; виявлено та запобігло близько десятку випадків переходу з роботи, що дозволило підприємству не витрачати час на пошук та навчання нових співробітників. Запропоновано та впроваджено гнучку систему покарань та заохочень, автоматизовано перевірку продукції, що випускається, підвищено її якість. Впроваджено електронний документообіг.
Системний адміністратор
МКБП „Георад”
Недвижимость и Девелопмент
1 год
02.2005 - 02.2006
Підтримка комп'ютерної техніки та периферії, програмного забезпечення та його модернізація, переклади технічної літератури, повне курування питань комунікаційних систем, автомобільного транспорту
Досягнення: 40% зменшення витрат на обслуговування техніки, 30% зменшення витрат на зв'язок, 15% збільшення ефективності відділів виробництва та експедицій. 9 місяців поспіль без скарг на непрацюючу техніку.
Оператор ПК
МКБП „Георад”
Недвижимость и Девелопмент
1 год 10 месяцев
03.2003 - 01.2005
Виконання поставлених завдань камерального відділу, робота на відповідальних ділянках роботи, що вимагають холоднокровності та максимальної швидкості реакції, робота з документами суворої звітності.
Досягнення: сформовано та роздруковано понад 25 тис. державних актів на землю, з нульовим відсотком браку, що дозволило підприємству бути зразково-показовим та допомогло перемагати в тендерах.
Ключевая информация
Розвинені управлінські навички
Антикризове управління, ефективне вирішення проблем
Залагодження гострих конфліктних ситуацій без репутаційних та фінансових витрат
Спілкування з VIP-клієнтами
Системний підхід до виконання завдань
Уміння розставляти пріоритети, ставити та вирішувати багатоцільові завдання
Уміння самостійно приймати рішення та нести відповідальність
Уміння аналізувати, виявляти подібності та причинно-наслідкові зв'язки, впроваджувати рішення щодо оптимізації
Уміння досягати намічених цілей, впливати, мотивувати колектив
Уважність до деталей
Відстоювання інтересів роботодавця
Учился в 1 заведении
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Факультет електроніки, САПР „Інформаційні технології проектування"
Київ, 2004
Владеет языками
Английский
выше среднего
Испанский
базовый
Итальянский
базовый
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Курси програмування КПК
Професія лаборант-програміст Навчився складати алгоритми та програмувати процеси, що згодом заклало основи підходів в операційному управлінні
Дополнительная информация
Свій розділ
Виключений з в/обліку
Без шкідливих звичок
Водійське посвідчення кат. В , стаж 20 років
Дозвіл на проживання та роботу в Канаді
Повний курс вакцинації (Pfizer)
Дмитро
Дмитро
Операційний директор
Киев
Голосеевский район, Деснянский район, Днепровский район, Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 1 день назад