Работал в 10 компаниях 26 лет
Торговля розничная / Retail, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство, Транспорт и Логистика
Менеджер з розвитку
ФОП Селютін Всеволод Сергійович
Торговля розничная / Retail
2 года 2 месяца
10.2022 - по настоящее время
Пошук замовників.
Проєктування, перемовини, узгодження замовлень.
Складання графіків постачань та монтажів.
Вирішення рекламаційних випадків.
Провідний менеджер відділу B2B продажів
ТОВ Black Stone, група компаній UGRAN, Київ. Продаж виробів з натурального каменю
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года
03.2021 - 03.2023
Розвиток мережі партнерів (декілька сегментів за сферами діяльності) у Європі та США. Збільшення обсягів продажів. Утримання наявних клієнтів. Холодне листування (email, whatsapp, соц. мережі), холодні, теплі дзвінки, перемовини онлайн в Zoom і MS Teams. Супровід угоди від первинного узгодження продукції до постачання на склад партнера. Технічне консультування персоналу компаній-партнерів, узгодження властивостей каменю та обробки, допомога в організації логістики. Ведення акаунтів у соціальних мережах (LinkedIn, Xing, Instagram, Facebook). Написання статей за профільними темами. Участь у створенні змісту акцій і сейлів. Участь у створенні скриптів повідомлень для месенджерів і телефонних дзвінків, шаблонів листів, текстів, що продають, мовами партнерів.
Підприємець
ФОП Селютін С.І., Київ. Продаж корпусних і м'яких меблів
Торговля розничная / Retail
4 года 7 месяцев
12.2017 - 07.2022
Розширення бази клієнтів: визначення цільової аудиторії, пошук, аналіз і систематизація доступної інформації про потенційного клієнта, "холодні" дзвінки, переговори, подання комерційних пропозицій, укладення договорів. Ведення бази клієнтів. Підбір персоналу. Розширення бази постачальників: пошук, аналіз, "холодні" дзвінки, проведення переговорів, аналіз КП, отримання найкращих комерційних умов, укладення договорів. Ведення бухгалтерії: сплата податків, подання звітів з ЄСВ та податкових декларацій. Контакти з держорганами. Управління відносинами з клієнтами в CRM. Оформлення рахунків і видаткових накладних, контроль над дебіторською заборгованістю, бюджетування, планування закупівель. Створення дизайн-проектів, прорахунок кошторисів. Вирішення конфліктних ситуацій, рекламацій. Організація зовнішньої реклами, реклами в друкованих виданнях і соц. мережах.
Торгівельний представник
Меблі-Дісконт, Київ. Продаж корпусних, м'яких меблів
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 3 месяца
08.2015 - 11.2017
Продажі корпусних, м'яких меблів та ортопедичних матраців. Розвиток дилерської мережі по Києву та області. Розширення бази дилерів: визначення цільової аудиторії, пошук, аналіз, систематизація інформації про контрагента, "холодні" дзвінки, перемовини, подача комерційних пропозицій, укладення договорів. Ведення бази клієнтів. Розширення бази постачальників: пошук, аналіз, систематизація інформації про постачальника, "холодні" дзвінки, перемовини первинні, а також за участю керівника, укладення договорів. Супровід угод з дилерами, перемовини з ЛПР, участь у промо-заходах, проведення тренінгів з персоналом дилерів. Відрядження в регіони. Створення дилерської мережі.
Заступник директора з продажів
ФОП Селютіна Н.М., Донецьк, гуртові продажі парфумів та косметики
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
8 лет 11 месяцев
07.2006 - 06.2015
Розвиток і підтримка клієнтської мережі. Ведення переговорів з постачальниками і покупцями. Оптимізація витрат (схеми оплат, логістика) підприємства. Контроль над дебіторською заборгованістю. Зростання товарного обороту. Співпраця з новими постачальниками.
Менеджер з продажу
Європа-71, ТОВ, Донецьк, гуртові продажі металопрокату
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года
05.2013 - 05.2015
Організація функціонування підрозділу гуртового продажу металопрокату. Оптимізація угод шляхом отримання додаткових знижок від постачальників, а також через укладення прямих договорів з трейдерами першого ешелону і виробниками, оптимізацію логістики. Розширення бази постачальників і покупців: пошук, аналіз, систематизація інформації про контрагента, "холодні" дзвінки, переговори, подання комерційних пропозицій, укладення договорів. Збільшення обсягів продажів і рентабельності продажів.
Заступник директора
Грот-ТС, СК, Донецьк - Ялта, АР Крим, будівельно-оздоблювальні роботи
Строительство
3 года
11.2010 - 11.2013
Укладання договорів із замовниками. Оптимізація роботи з постачальниками, суміжниками, субпідрядниками через отримання найкращих цінових пропозицій, оптимізацію витрат, планування продажів, отримання об'єктних замовлень, що дають змогу скорочувати витрати на використання основних засобів і підбір персоналу. Контроль над витратами. Підготовка Актів виконаних робіт. Оптимізація взаємодії між компанією і замовником. Зниження внутрішніх витрат компанії.
Директор
Енран, ЗАТ (меблевий салон "Офісні меблі"), Донецьк, торгівля офісними меблями
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года 3 месяца
03.2003 - 06.2006
Організація торгового процесу, забезпечення зростання прибутковості підприємства, управління підприємством, проведення тренінгів та атестацій персоналу, переговори з представниками великих замовників, контроль над дотриманням фінансової дисципліни, взаємодія з органами виконавчої влади, планування розвитку підприємства на майбутні періоди, організація рекламних заходів, розвиток дилерської мережі та ін. Створення однієї з найкращих торгових організацій у своєму сегменті. Успішне проведення переговорів і угод з великими замовниками. Оптимізація організаційної структури штатного розкладу. Збільшення рівня заробітної плати персоналу. Виконання косметичного ремонту фасаду салону і прилеглої території.
Заступник генерального директора, генеральний директор
Будмакс, ТОВ, група компаній «Нік і Ко», Донецьк, гуртові, роздрібні продажі будівельно-оздоблювальними, електротехнічними матеріалами
Торговля розничная / Retail
2 года 3 месяца
11.2000 - 02.2003
Організація торгового процесу, контроль над дотриманням фінансової дисципліни, переговори зі стратегічними партнерами, взаємодія з органами виконавчої влади, планування розвитку підприємства на майбутні періоди. Організація рекламних заходів підприємства. Підбір кадрів. Керівництво службою охорони праці підприємства. Проведення переговорів з постачальниками. Створення оптимальної організаційної структури. Прибутковість підприємства.
Менеджер
ІСД-авіа, авіакомпанія, Донецьк, забезпечення виконання чартерних авіарейсів
Транспорт и Логистика
1 год 11 месяцев
12.1998 - 11.2000
Планування авіарейсів, переговори з органами управління повітряним рухом України та інших країн. Контроль над матеріально-технічним забезпеченням і підготовкою повітряного судна. Контроль над проведенням технічного обслуговування і планових форм. Відрядження в міста СНД, пов'язані із зустріччю або супроводом VIP-пасажирів. Контроль над організацією обслуговування чартерних авіарейсів. Створення оптимальної технології обслуговування чартерних авіарейсів.
Ключевая информация
- ділове листування
- планування етапів віконання завдань
- систематичність
- організованість
- уважність до дрібниць
- пунктуальність
Учился в 2 заведениях
Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет"
електромеханічний факультет, інженер-механік/машинобудівник
Донецьк, Україна, 1999
Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет"
факультет суспільних професій, референт-перекладач (англійська мова)
Донецьк, Україна, 1998
Владеет языками
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
тренінг "Формація лідера"
Бізнес-Майстер (тренер Костянтин Бордунос), тренінг "Формація лідера"
Дополнительная информация
Компьютерные навыки
просунутий користувач ПК:
- MS Office,
- Google-docs,
- Zoho Office Suite,
- MS Teams,
- Про100,
- УкрСклад,
- 1С.Підприємство 8.3.
Водительское удостоверение
• категорія В
Увлечения и интересы
- дизайн, проєктування
- фото-, відеомонтаж
- штучний інтелект
- кіно
Личные качества
- комунікабельність
- адаптивність
- легка здатність до навчання
- високі аналітичні здібності
Цель
Розглядаю вакансії:
- менеджера з продажів, з закупівель
- консультанта
- заступника керівника
- помічника керівника
Напрямки бізнесу:
- клієнтська підтримка
- продажі B2B, B2C
- закупівлі
- технічне консультування
- сфера послуг
Сергей Іванович
Сергей Іванович
Менеджер по роботі з клієнтами
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 4 часа назад