Работала в 6 компаниях   18 лет 8 месяцев

Интернет, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail

Менеджер оптової торгівлі, менеджер по робота з клієнтами

ТОЙС ТРЕЙД ГРУП, ТОВ

Интернет

4 месяца

09.2024 - по настоящее время

Управління продажами (гурт і дропшипінг).

Робота з програмами: Bitrix, 1С, Excel.

Координація доставки та вирішення проблем із рекламаціями.

Комунікація з клієнтами через багатоканальну телефонію та відкриті чати.

Аналітика продажів, оптимізація процесів та клієнтського

досвіду.

1. Проведення переговорів з клієнтами.

2. Укладання угод і виконання планів продажів.

3. Ведення бази даних клієнтів у Бітрікс.

4. Обробка замовлень у 1С.

5. Аналіз потреб клієнтів та пропозиція рішень.

6. Підтримка постійних контактів з клієнтами.

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Планування та організація своєї роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Фрілансер - байер (покупки під замовлення з-за кордону)

    www.instagram.com/carters.next https://vk.com/carters.next

    Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

    7 лет 11 месяцев

    03.2014 - 02.2022

    Робота з клієнтами:

    Консультація клієнтів через онлайн-чат, телефон, електронну пошту, соціальні мережі. Підбір асортименту. Продаж, повний супровід від замовлення до доставки клієнту.

    Вирішення конфліктних ситуацій, обробка скарг та повернень.

    1. Аналіз ринку:

    - Дослідження трендів та споживчих вподобань.

    - Оцінка конкурентів та цінової політики.

    2. Планування закупівель:

    - Формування та реалізація стратегій закупівель.

    - Розробка прогнозів попиту та оптимізація асортименту.

    3. Пошук та вибір постачальників:

    - Ведення переговорів з постачальниками для отримання вигідних умов.

    - Оцінка якості та умов співпраці з постачальниками.

    4.Контроль за закупівлями:

    - Координація процесу замовлення та доставки товару.

    - Перевірка якості товару при отриманні.

    5. Оптимізація запасів:

    - Управління складськими запасами для уникнення дефіциту або надлишків.

    - Впровадження ефективних методів контролю залишків на складі.

    6. Участь у розробці цінової політики:

    - Визначення оптимальних цін для продуктів.

    - Моніторинг маржинальності товарів.

    7. Ведення звітності:

    - Підготовка аналітичних звітів щодо продажів, ефективності закупівель та рентабельності.

    8. Управління ризиками:

    - Оцінка потенційних ризиків під час закупівель і пошук способів їх мінімізації.

    9. Відстеження тенденцій:

    - Регулярне оновлення знань про інновації у сфері товарів, нові бренди та технології.

    • Планування та організація своєї роботи
    • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
    • Адаптація до нових умов роботи
    • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
    • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
    • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
    • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

    Менеджер інтернет магазину , закупівель, продажів

    Інтернет магазин одягу та текстилю hlopok.ua

    Торговля розничная / Retail

    3 года 2 месяца

    12.2010 - 02.2014

    1. Аналіз ринку та постачальників:

    - Пошук нових постачальників та оцінка їхніх пропозицій.

    2. Ведення переговорів з постачальниками:

    - Домовленості про найвигідніші умови співпраці (ціни, терміни поставок, умови оплати).

    3. Планування та управління закупівлями:

    - Забезпечення своєчасних постачань та контроль за виконанням замовлень.

    4. Управління запасами:

    - Оптимізація рівня запасів на складах, контроль за залишками продукції.

    5. Ведення документації:

    - Контроль та супровід всієї документації,підготовка готових фотографій та відео до вивантаження (кадрування, форматування);

    6. Управління операційною діяльністю:Координація та контроль за щоденною роботою інтернет-магазину.

    Організація та оптимізація процесів обробки замовлень, доставки та повернення товарів.

    Контроль за асортиментом та ціноутворенням

    Управління асортиментом товарів на сайті: додавання нових позицій, оновлення описів та зображень.

    Участь у формуванні цінової політики та моніторинг конкурентів.

    -Створення номенклатури товару в 1С;

    -Робота з адмін панеллю сайту (створення, публікація та коригування промо-категорій, модерація відгуків);

    -Заповнення картки покупця та ведення бази покупців;

    -Заповнення фінансової інформації про продажі;

    -Виконання індивідуального плану продажів поставлених перед відділом та менеджером;

    -Логістика та доставка: Координація доставки товарів до клієнтів, співпраця з логістичними компаніями.

    Відстеження строків доставки та вирішення питань щодо повернень та обміну. Організація роботи з кур'єрськими службами, взаєморозрахунки, побудова маршрутів.

    -Побудова ефективної комунікації в середині відділу для забезпечення безперебійної роботи компанії;

    • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
    • Планування та організація своєї роботи
    • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
    • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

    Фахівець з методів розширення ринку збуту

    ТОВ "Надія-Грандекс http://mtf.com.ua/

    Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

    9 месяцев

    02.2010 - 11.2010

    забезпечення набору обсягів виробництва відповідно до планових показників по заключенню договорів;

    організація пошуку замовників на продукцію підприємства (по номенклатурі, по галузям) по відповідному регіону;

    формування та підтримка бази даних потенційних споживачів регіональних ринків у комп'ютерній базі та на паперових галузевих базах даних;

    проводення маркетингових досліджень та аналіз ринку збуту продукції;

    укладання договорів з замовниками;

    проведення телефонних опитувань потенційних споживачів про потребу в продукції підприємства;

    подання пропозицій щодо формування щомісячних планових показників.

    Менеджер з оптової торгівлі, мерчендайзер, супервайзер

    ТОВ "Фенсі Тойз" ( ТОВ "ДРІМ ГРУП ТОЙЗ) https://tootoo.com.ua/ua/fancy/

    Торговля розничная / Retail

    2 года 7 месяцев

    01.2007 - 08.2009

    Викладення товару відповідно до стандартів, Спрямованими на досягнення зрозумілого позиціонування, поліпшення загального візуального сприйняття вітрин і залучення уваги покупця.

    Оформлення точок продажів, вітрин, упаковок товару різними POS-матеріалами.

    забезпеченні відповідного і максимального повного асортименту продукції компанії (фірми) на полицях магазину а також розміщення товарів у місцях, найсприятливіших для покупки.

    - виконання плану з продажу

    - підбір, навчання, керування персоналом мерчендайзерів (12 чоловік);

    - робота з партнерами регіональних мереж: допомога у вирішенні проблем з поставками

    - моніторинг, аналіз ринку конкурентів.

    Продавець консультант молочного відділу

    ЗАТ "Фоззі-Вигурівщинна"

    Торговля розничная / Retail

    3 года 5 месяцев

    07.2003 - 12.2006

    Люб’язне обслуговування та консультація

    Контроль відповідності зважування, маркування товарів

    Перед продажна підготовка і викладка товару

    Контроль якості та термінів придатності

    Формування замовлень від постачальників (програми Асистент, Рубікон)

    Ключевая информация

  • Microsoft Excel
  • Microsoft Word
  • MS Office
  • PowerPoint
  • Училась в 1 заведении

    Національна академія статистики, обліку та аудиту

    Фінанси

    Київ, 2007

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Контекстна реклама

    Київ, 2024

    Руслана

    менеджер, менеджер з закупівель

    Киев

    Дарницкий район, Днепровский район

    30 000 грн.

    39 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

    Обновлено 4 дня назад