Работала в 3 компаниях   6 лет 2 месяца

FMCG, Торговля розничная / Retail

Фахівець з управління товарними запасами

Салтівський м’ясокомбінат

FMCG

1 год 8 месяцев

04.2024 - по настоящее время

• Аналіз залишків товару на складах та торгових точках.
• Контроль наявності товару та забезпечення своєчасного поповнення.
• Формування замовлень постачальникам на основі плану продажів, сезонності та залишків.
• Моніторинг руху товару: прихід, списання, повернення.
• Прогнозування потреби в товарі — визначення оптимального обсягу запасів.
• Оптимізація рівня товарних залишків (щоб не було “перезакупівлі” або нестач).
• Взаємодія з постачальниками: узгодження поставок, вирішення питань щодо нестач, браку, затримок.
• Контроль термінів придатності та своєчасне списання непридатного товару (якщо актуально).
• Підготовка звітності по залишках, продажах, обороті товару.
• Робота в облікових системах (1С, Excel, ): оновлення даних, аналіз, звітність.
• Аналіз продажів та планування закупівель на основі статистики.
• Участь у проведенні інвентаризацій та контроль правильності обліку.
• Контроль логістики (частково): узгодження графіків доставок, контроль вчасного виконання поставок.

Товарознавець

COMFY

Торговля розничная / Retail

6 месяцев

02.2020 - 07.2020

- проведення обліку основних засобів і товарів у магазині - - - -контроль касової дисципліни та інкасації ---робота з товарними розбіжностями при прийомі, відвантаженні, відповідальному зберіганні, реалізації товару ---- ----проведення інвентаризації - -надання звітів для бухгалтерії -вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами

заступник директора

ФОРА, ООО

Торговля розничная / Retail

3 года 10 месяцев

01.2016 - 11.2019

-контроль роботи касирів,продавців,старшого касира,приймача товару. -Введення касової дисципліни -прийом товару.

-аналіз результатів продажу та якості обслуговування покупців.

-забезпечення виконання планів продаж,підтримання необхідного асортименту товару в магазині,здійснення замовлення товару, погодженого з відділом замовлень.

-робота з первинними бухгалтерськими документами

-проведення та документальний супровід інкасацій.

-робота з касою (оформлення документів та проведення контролю).

-співпраця з центральною бухгалтерією (підготовка та звірка первичних документів, складання звітності)

робота з постачальниками.

-вміння роботи в магазині на різних відділах.

-знання основ викладення товару та стандарти мерчендайзингу

-робота з касовими книгами та касою.

-внесок розмінної монети на касове робоче місце

-створення прибуткових і видаткових ордерів

-перерахунок центральної каси

-проведення планової інкасації

-Передача грошей до банку.

-закриття змін на касових робочих місцях

Ключевая информация

- 1 С: професійний рівень

- Excel: фільтри, формули, зведені таблиці

- Закупівлі, товарний облік

- комунікація з постачальниками

- Висока відповідальність, уважність

Училась в 1 заведении

Київський національний торговельно-економічний університет

Товарознавство та комерційна логістика

Киев, 2017

Дополнительная информация

Особисті якості

Особисті якості: Цілеспрямованість, відповідальність, вміння працювати на результат. Прекрасно працюю в команді, досвід роботи з великим обсягом інформації, стійкість до стресових ситуацій. Графік роботи віддалений або з 08:00 до 17:00

Личные качества

Шукаю стабільну віддалену роботу на повну зайнятість у сфері закупівель/ товарного обліку/логістики/ асистування

Наталія

Віддалено Помічник категорійного менеджера/ /Менеджер по закупкам/Менеджер по продажам

Киев

35 000 грн

31 год

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 неделю назад