Работала в 3 компаниях 6 лет 2 месяца
FMCG, Торговля розничная / Retail
Фахівець з управління товарними запасами
Салтівський м’ясокомбінат
FMCG
1 год 8 месяцев
04.2024 - по настоящее время
• Контроль наявності товару та забезпечення своєчасного поповнення.
• Формування замовлень постачальникам на основі плану продажів, сезонності та залишків.
• Моніторинг руху товару: прихід, списання, повернення.
• Прогнозування потреби в товарі — визначення оптимального обсягу запасів.
• Оптимізація рівня товарних залишків (щоб не було “перезакупівлі” або нестач).
• Взаємодія з постачальниками: узгодження поставок, вирішення питань щодо нестач, браку, затримок.
• Контроль термінів придатності та своєчасне списання непридатного товару (якщо актуально).
• Підготовка звітності по залишках, продажах, обороті товару.
• Робота в облікових системах (1С, Excel, ): оновлення даних, аналіз, звітність.
• Аналіз продажів та планування закупівель на основі статистики.
• Участь у проведенні інвентаризацій та контроль правильності обліку.
• Контроль логістики (частково): узгодження графіків доставок, контроль вчасного виконання поставок.
Товарознавець
COMFY
Торговля розничная / Retail
6 месяцев
02.2020 - 07.2020
- проведення обліку основних засобів і товарів у магазині - - - -контроль касової дисципліни та інкасації ---робота з товарними розбіжностями при прийомі, відвантаженні, відповідальному зберіганні, реалізації товару ---- ----проведення інвентаризації - -надання звітів для бухгалтерії -вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
заступник директора
ФОРА, ООО
Торговля розничная / Retail
3 года 10 месяцев
01.2016 - 11.2019
-контроль роботи касирів,продавців,старшого касира,приймача товару. -Введення касової дисципліни -прийом товару.
-аналіз результатів продажу та якості обслуговування покупців.
-забезпечення виконання планів продаж,підтримання необхідного асортименту товару в магазині,здійснення замовлення товару, погодженого з відділом замовлень.
-робота з первинними бухгалтерськими документами
-проведення та документальний супровід інкасацій.
-робота з касою (оформлення документів та проведення контролю).
-співпраця з центральною бухгалтерією (підготовка та звірка первичних документів, складання звітності)
робота з постачальниками.
-вміння роботи в магазині на різних відділах.
-знання основ викладення товару та стандарти мерчендайзингу
-робота з касовими книгами та касою.
-внесок розмінної монети на касове робоче місце
-створення прибуткових і видаткових ордерів
-перерахунок центральної каси
-проведення планової інкасації
-Передача грошей до банку.
-закриття змін на касових робочих місцях
Ключевая информация
- 1 С: професійний рівень
- Excel: фільтри, формули, зведені таблиці
- Закупівлі, товарний облік
- комунікація з постачальниками
- Висока відповідальність, уважність
Училась в 1 заведении
Київський національний торговельно-економічний університет
Товарознавство та комерційна логістика
Киев, 2017
Дополнительная информация
Особисті якості
Особисті якості: Цілеспрямованість, відповідальність, вміння працювати на результат. Прекрасно працюю в команді, досвід роботи з великим обсягом інформації, стійкість до стресових ситуацій. Графік роботи віддалений або з 08:00 до 17:00
Личные качества
Шукаю стабільну віддалену роботу на повну зайнятість у сфері закупівель/ товарного обліку/логістики/ асистування
Наталія
Наталія
Віддалено Помічник категорійного менеджера/ /Менеджер по закупкам/Менеджер по продажам

Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 1 неделю назад