Працювала в 5 компаніях   18 років 3 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail

Фрілансер - байер (покупки під замовлення з-за кордону)

www.instagram.com/carters.next https://vk.com/carters.next

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 років 11 місяців

03.2014 - 02.2022

Робота з клієнтами:

Консультація клієнтів через онлайн-чат, телефон, електронну пошту, соціальні мережі. Підбір асортименту. Продаж, повний супровід від замовлення до доставки клієнту.

Вирішення конфліктних ситуацій, обробка скарг та повернень.

1. Аналіз ринку:

- Дослідження трендів та споживчих вподобань.

- Оцінка конкурентів та цінової політики.

2. Планування закупівель:

- Формування та реалізація стратегій закупівель.

- Розробка прогнозів попиту та оптимізація асортименту.

3. Пошук та вибір постачальників:

- Ведення переговорів з постачальниками для отримання вигідних умов.

- Оцінка якості та умов співпраці з постачальниками.

4.Контроль за закупівлями:

- Координація процесу замовлення та доставки товару.

- Перевірка якості товару при отриманні.

5. Оптимізація запасів:

- Управління складськими запасами для уникнення дефіциту або надлишків.

- Впровадження ефективних методів контролю залишків на складі.

6. Участь у розробці цінової політики:

- Визначення оптимальних цін для продуктів.

- Моніторинг маржинальності товарів.

7. Ведення звітності:

- Підготовка аналітичних звітів щодо продажів, ефективності закупівель та рентабельності.

8. Управління ризиками:

- Оцінка потенційних ризиків під час закупівель і пошук способів їх мінімізації.

9. Відстеження тенденцій:

- Регулярне оновлення знань про інновації у сфері товарів, нові бренди та технології.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Менеджер інтернет магазину , закупівель, продажів

Інтернет магазин одягу та текстилю hlopok.ua

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 2 місяці

12.2010 - 02.2014

1. Аналіз ринку та постачальників:

- Пошук нових постачальників та оцінка їхніх пропозицій.

2. Ведення переговорів з постачальниками:

- Домовленості про найвигідніші умови співпраці (ціни, терміни поставок, умови оплати).

3. Планування та управління закупівлями:

- Забезпечення своєчасних постачань та контроль за виконанням замовлень.

4. Управління запасами:

- Оптимізація рівня запасів на складах, контроль за залишками продукції.

5. Ведення документації:

- Контроль та супровід всієї документації,підготовка готових фотографій та відео до вивантаження (кадрування, форматування);

6. Управління операційною діяльністю:Координація та контроль за щоденною роботою інтернет-магазину.

Організація та оптимізація процесів обробки замовлень, доставки та повернення товарів.

Контроль за асортиментом та ціноутворенням

Управління асортиментом товарів на сайті: додавання нових позицій, оновлення описів та зображень.

Участь у формуванні цінової політики та моніторинг конкурентів.

-Створення номенклатури товару в 1С;

-Робота з адмін панеллю сайту (створення, публікація та коригування промо-категорій, модерація відгуків);

-Заповнення картки покупця та ведення бази покупців;

-Заповнення фінансової інформації про продажі;

-Виконання індивідуального плану продажів поставлених перед відділом та менеджером;

-Логістика та доставка: Координація доставки товарів до клієнтів, співпраця з логістичними компаніями.

Відстеження строків доставки та вирішення питань щодо повернень та обміну. Організація роботи з кур'єрськими службами, взаєморозрахунки, побудова маршрутів.

-Побудова ефективної комунікації в середині відділу для забезпечення безперебійної роботи компанії;

  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Фахівець з методів розширення ринку збуту

ТОВ "Надія-Грандекс http://mtf.com.ua/

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

02.2010 - 11.2010

забезпечення набору обсягів виробництва відповідно до планових показників по заключенню договорів;

організація пошуку замовників на продукцію підприємства (по номенклатурі, по галузям) по відповідному регіону;

формування та підтримка бази даних потенційних споживачів регіональних ринків у комп'ютерній базі та на паперових галузевих базах даних;

проводення маркетингових досліджень та аналіз ринку збуту продукції;

укладання договорів з замовниками;

проведення телефонних опитувань потенційних споживачів про потребу в продукції підприємства;

подання пропозицій щодо формування щомісячних планових показників.

Менеджер з оптової торгівлі, мерчендайзер, супервайзер

ТОВ "Фенсі Тойз" ( ТОВ "ДРІМ ГРУП ТОЙЗ) https://tootoo.com.ua/ua/fancy/

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 7 місяців

01.2007 - 08.2009

Викладення товару відповідно до стандартів, Спрямованими на досягнення зрозумілого позиціонування, поліпшення загального візуального сприйняття вітрин і залучення уваги покупця.

Оформлення точок продажів, вітрин, упаковок товару різними POS-матеріалами.

забезпеченні відповідного і максимального повного асортименту продукції компанії (фірми) на полицях магазину а також розміщення товарів у місцях, найсприятливіших для покупки.

- виконання плану з продажу

- підбір, навчання, керування персоналом мерчендайзерів (12 чоловік);

- робота з партнерами регіональних мереж: допомога у вирішенні проблем з поставками

- моніторинг, аналіз ринку конкурентів.

Продавець консультант молочного відділу

ЗАТ "Фоззі-Вигурівщинна"

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 5 місяців

07.2003 - 12.2006

Люб’язне обслуговування та консультація

Контроль відповідності зважування, маркування товарів

Перед продажна підготовка і викладка товару

Контроль якості та термінів придатності

Формування замовлень від постачальників (програми Асистент, Рубікон)

Ключова інформація

  • Microsoft Excel
  • Microsoft Word
  • MS Office
  • PowerPoint
  • Навчалась в 1 закладі

    Національна академія статистики, обліку та аудиту

    Фінанси

    Київ, 2007

    Курси, тренінги, сертифікати

    Контекстна реклама

    Київ, 2024

    Руслана

    менеджер, менеджер з закупівель

    Київ

    Дарницький район, Дніпровський район

    30 000 грн.

    39 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

    Оновлено 3 тижні тому