Працювала в 6 компаніях 18 років 8 місяців
Інтернет, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail
Менеджер оптової торгівлі, менеджер по робота з клієнтами
ТОЙС ТРЕЙД ГРУП, ТОВ
Інтернет
4 місяці
09.2024 - до теперішнього часу
Управління продажами (гурт і дропшипінг).
Робота з програмами: Bitrix, 1С, Excel.
Координація доставки та вирішення проблем із рекламаціями.
Комунікація з клієнтами через багатоканальну телефонію та відкриті чати.
Аналітика продажів, оптимізація процесів та клієнтського
досвіду.
1. Проведення переговорів з клієнтами.
2. Укладання угод і виконання планів продажів.
3. Ведення бази даних клієнтів у Бітрікс.
4. Обробка замовлень у 1С.
5. Аналіз потреб клієнтів та пропозиція рішень.
6. Підтримка постійних контактів з клієнтами.
Фрілансер - байер (покупки під замовлення з-за кордону)
www.instagram.com/carters.next https://vk.com/carters.next
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 років 11 місяців
03.2014 - 02.2022
Робота з клієнтами:
Консультація клієнтів через онлайн-чат, телефон, електронну пошту, соціальні мережі. Підбір асортименту. Продаж, повний супровід від замовлення до доставки клієнту.
Вирішення конфліктних ситуацій, обробка скарг та повернень.
1. Аналіз ринку:
- Дослідження трендів та споживчих вподобань.
- Оцінка конкурентів та цінової політики.
2. Планування закупівель:
- Формування та реалізація стратегій закупівель.
- Розробка прогнозів попиту та оптимізація асортименту.
3. Пошук та вибір постачальників:
- Ведення переговорів з постачальниками для отримання вигідних умов.
- Оцінка якості та умов співпраці з постачальниками.
4.Контроль за закупівлями:
- Координація процесу замовлення та доставки товару.
- Перевірка якості товару при отриманні.
5. Оптимізація запасів:
- Управління складськими запасами для уникнення дефіциту або надлишків.
- Впровадження ефективних методів контролю залишків на складі.
6. Участь у розробці цінової політики:
- Визначення оптимальних цін для продуктів.
- Моніторинг маржинальності товарів.
7. Ведення звітності:
- Підготовка аналітичних звітів щодо продажів, ефективності закупівель та рентабельності.
8. Управління ризиками:
- Оцінка потенційних ризиків під час закупівель і пошук способів їх мінімізації.
9. Відстеження тенденцій:
- Регулярне оновлення знань про інновації у сфері товарів, нові бренди та технології.
- Планування та організація своєї роботи
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Менеджер інтернет магазину , закупівель, продажів
Інтернет магазин одягу та текстилю hlopok.ua
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 2 місяці
12.2010 - 02.2014
1. Аналіз ринку та постачальників:
- Пошук нових постачальників та оцінка їхніх пропозицій.
2. Ведення переговорів з постачальниками:
- Домовленості про найвигідніші умови співпраці (ціни, терміни поставок, умови оплати).
3. Планування та управління закупівлями:
- Забезпечення своєчасних постачань та контроль за виконанням замовлень.
4. Управління запасами:
- Оптимізація рівня запасів на складах, контроль за залишками продукції.
5. Ведення документації:
- Контроль та супровід всієї документації,підготовка готових фотографій та відео до вивантаження (кадрування, форматування);
6. Управління операційною діяльністю:Координація та контроль за щоденною роботою інтернет-магазину.
Організація та оптимізація процесів обробки замовлень, доставки та повернення товарів.
Контроль за асортиментом та ціноутворенням
Управління асортиментом товарів на сайті: додавання нових позицій, оновлення описів та зображень.
Участь у формуванні цінової політики та моніторинг конкурентів.
-Створення номенклатури товару в 1С;
-Робота з адмін панеллю сайту (створення, публікація та коригування промо-категорій, модерація відгуків);
-Заповнення картки покупця та ведення бази покупців;
-Заповнення фінансової інформації про продажі;
-Виконання індивідуального плану продажів поставлених перед відділом та менеджером;
-Логістика та доставка: Координація доставки товарів до клієнтів, співпраця з логістичними компаніями.
Відстеження строків доставки та вирішення питань щодо повернень та обміну. Організація роботи з кур'єрськими службами, взаєморозрахунки, побудова маршрутів.
-Побудова ефективної комунікації в середині відділу для забезпечення безперебійної роботи компанії;
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Планування та організація своєї роботи
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Фахівець з методів розширення ринку збуту
ТОВ "Надія-Грандекс http://mtf.com.ua/
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
02.2010 - 11.2010
забезпечення набору обсягів виробництва відповідно до планових показників по заключенню договорів;
організація пошуку замовників на продукцію підприємства (по номенклатурі, по галузям) по відповідному регіону;
формування та підтримка бази даних потенційних споживачів регіональних ринків у комп'ютерній базі та на паперових галузевих базах даних;
проводення маркетингових досліджень та аналіз ринку збуту продукції;
укладання договорів з замовниками;
проведення телефонних опитувань потенційних споживачів про потребу в продукції підприємства;
подання пропозицій щодо формування щомісячних планових показників.
Менеджер з оптової торгівлі, мерчендайзер, супервайзер
ТОВ "Фенсі Тойз" ( ТОВ "ДРІМ ГРУП ТОЙЗ) https://tootoo.com.ua/ua/fancy/
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 7 місяців
01.2007 - 08.2009
Викладення товару відповідно до стандартів, Спрямованими на досягнення зрозумілого позиціонування, поліпшення загального візуального сприйняття вітрин і залучення уваги покупця.
Оформлення точок продажів, вітрин, упаковок товару різними POS-матеріалами.
забезпеченні відповідного і максимального повного асортименту продукції компанії (фірми) на полицях магазину а також розміщення товарів у місцях, найсприятливіших для покупки.
- виконання плану з продажу
- підбір, навчання, керування персоналом мерчендайзерів (12 чоловік);
- робота з партнерами регіональних мереж: допомога у вирішенні проблем з поставками
- моніторинг, аналіз ринку конкурентів.
Продавець консультант молочного відділу
ЗАТ "Фоззі-Вигурівщинна"
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 5 місяців
07.2003 - 12.2006
Люб’язне обслуговування та консультація
Контроль відповідності зважування, маркування товарів
Перед продажна підготовка і викладка товару
Контроль якості та термінів придатності
Формування замовлень від постачальників (програми Асистент, Рубікон)
Ключова інформація
Навчалась в 1 закладі
Національна академія статистики, обліку та аудиту
Фінанси
Київ, 2007
Курси, тренінги, сертифікати
Контекстна реклама
Руслана
Руслана
менеджер, менеджер з закупівель
Київ
Дарницький район, Дніпровський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 4 дні тому