Работала в 5 компаниях 6 лет 7 месяцев
Промышленность и Производство, Услуги для бизнеса - другое, Торговля розничная / Retail
Директор з персоналу
Українська Броня™
Промышленность и Производство
1 год 7 месяцев
02.2023 - по настоящее время
Ключові обов`язки:
- Запуск HR-функції з нуля;
- Рекрутинг, пребординг, онбординг, офбординг (опис та проведення);
- Підбір та формування власної команди;
- Робота з командою над структуруванням цілей компанії;
- Розробка та реалізація HR-стратегій, політик і процедур на основі цілей компанії;
- Організація та проведення стратегічних сесій з керівниками;
- Запровадження кадрової роботи та охорони праці на підприємстві;
- Talent acquisition та адаптація талантів, формування планів розвитку, карт посад та посадових інструкцій;
- Управління продуктивністю, постановка та координація виконання KPI і ОКR;
- Структурування та адміністрування C&B;
- Внутрішні комунікації, робота з командами та членами команди;
- Ведення рекрутингових та HR проєктів;
- Автоматизація HR процесів, впровадження HR аналітики;
- Бюджетування.
Досягнення:
- За 6 місяців було описано шлях кандидата та працівника від пребордингу до офбордингу (employee journey map), враховуючи найм паралельно (у роботі було до 45 вакансій одночасно).
- Загальний коефіцієнт конверсії найму склав і складає не менше 0,6%.
- Рівень ретеншену складав не менше 92%.
- К-сть закритих вакансій на місяць становила від 6 до 20.
- Показник cost per hire не більше, ніж 20 000 грн./вакансія.
HR
AMS Pilot
Услуги для бизнеса - другое
5 месяцев
07.2022 - 12.2022
- Впровадження HR-функції з "нуля";
Екологічний аудит; - Розробка штатного розпису, структури компанії;
- Розробка і впровадження положень щодо відпусток, гайдів інтерв'ю, шаблонів оголошень, джоб-офферів, заявки на пошук персоналу, звіту по вакансіях тощо;
- Пошук і підбір персоналу різних рівнів на території України і за її межами;
- Пребординг, онбординг і офбординг (проведення Exit-інтерв'ю);
- Контроль за процесом проходження адаптаційного періоду новими співробітниками;
- Оцінка персоналу;
- Мотивація персоналу;
- Робота над іміджем компанії;
- Формування та ведення бюджету джоб-сайтів;
- Робота з джоб-сайтами (у т.ч. LinkedIn, Upwork);
- Формування та ведення бази даних кандидатів;
- Надання звітності для керівництва компанії.
Менеджер проєктів з персоналу
Сільпо, Мережа супермаркетів
Торговля розничная / Retail
1 год 2 месяца
08.2021 - 10.2022
- Підбір та пребординг персоналу на відкриті вакансії вдовірені офіси Управління мережі (головний офіс);
- Проведення онбордингу та підготовка програм навчання для нових спііробітників;
- Проєктна діяльність;
- Підготовка та проведення Assessment center;
- Бізнес-експерт з впровадження HCM-платформи CornerStone;
- Пілотування онлайн-платформи OVR для відеорекрутингу;
- Написання інструкцій, підготовка інформаційних розсилок тапрезентації для всієї Мережі;
- Переосмислення підбору персоналу в компанії, підготовка матеріалів для менеджерів та фахівців з персоналу;
- Наставництво та навчання стажерів;
- Впровадження та розробка документів для переходу і підбору працівників ФОП.
Менеджер з персоналу
Сільпо, Мережа супермаркетів
Торговля розничная / Retail
10 месяцев
10.2020 - 08.2021
- Пошук і підбір персоналу в регіональні офіси;
- Проведення HR-аудиту в магазинах області, закриття чек-листів;
- Аналіз плинності кадрів, % вакансій, % студентів тощо;
- Формування кадрового резерву;
- Перевірка та закриття табелів обліку робочого часу;
- Робота з джоб-сайтами;
- Зв'язок з центрами зайнятості, навчальними установами;
- Координація роботи HR-фахівців (10 підлеглих);
- Проведення дружніх зустрічей з підлеглими та Performance Review;
- Контроль ведення кадрового діловодства;
- Контроль програм оздоровлення дітей, фінансової допомоги тощо;
- Заповнення звітів;
- Проведення фокус-груп на магазинах та офісі;
- Вирішення конфліктних ситуацій в перевірених магазинах в регіон;
- Проведення, координація та медіація зустрічей.
Фахівець з персоналу
Сільпо, Мережа супермаркетів
Торговля розничная / Retail
2 года 8 месяцев
02.2018 - 10.2020
- Пошук персоналу для магазину;
- Ведення кадрової документації;
- Закриття табеля обліку робочого часу;
- Робота з джоб-сайтами;
- Проведення інструктажів;
- Робота з мотиваційними програмами співробітників;
- Відкриття нових супермаркетів (масовий набір).
Ключевая информация
- Підбір, адаптація та розвиток персоналу;
- Ведення кадрової роботи;
- Навчання, мотивація, управління персоналом;
- Робота з SAP, MS Office, Odoo тощо.
- Формування HR-стратегії;
- Робота над HR-брендом.
Училась в 1 заведении
Національний університет "Львівська політехніка"
Соціологія
Львів, 2019
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Competency interview (DVK Group)
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
- MS Office (Excel, Word, Teams тощо);
- SAP;
- OVR;
- Cornerstone, Odoo.
Водійське посвідчення
Марта Миронівна
Марта Миронівна
HRD, CPO, CHRO, HRBP, HRPP
Киев
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 1 месяц назад