Работала в 6 компаниях   18 лет 1 месяц

Другое, Торговля розничная / Retail, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Государственный сектор, Консалтинг / Аудит, АПК (Агропромышленный комплекс)

Менеджер з персоналу

ТОВ "Мітвіркунг"

Другое

1 год 7 месяцев

04.2023 - по настоящее время

Обов'язки:

- рекрутинг: робота з сайтами Work, Rabota. Формування вакансій, телефонні/особисті співбесіди, погодження кандидатів, організація співбесід з керівником, організація перевірки кандидата.

- адаптація, мотивація персоналу, організація та супровід медичного страхування;

- робота з персоналом: впровадження корпоративної культури, інформаційні розсилки (привітання, запити, розсилка на свята, інше).

- організація привітань співробітників, організація свят (в офісі/виїздні).

- супровід співробітників при оновленні ВО документів: консультації, обробка запитів, вирішення конфліктних ситуацій, запити на пакети документів у ВК, надання інформації у ВК для формування подання на бронювання. Є досвід бронювання співробітників, організація та супровід виїзду співробітників у відрядження та відпустки закордон. Організація консультацій з адвокатом, допомога в оновленні документів, ведення внутрішнього обліку військовозобов'язаних, заброньованих.

- комунікація з банком щодо відкриття, перевипуску зарплатних карток, вирішення питань між співробітниками і банком.

- організація документообігу між співробітниками та аутсорсінговою компанією з кадрового діловодства;

- консультація співробітників з кадрових питань, ведення ШР;

- видача довідок, ведення статистичних даних;

- формування розпоряджень співробітникам та аутсорсинговій компанії;

- оформлення або допомога в оформленні всіх видів кадрових документів;

- контроль оформлення та виконання завдань аутсорсинговою компанією.

- співпраця з кадровиком що до збору та обробки оновлених даних співробітників (оновлені документи, св-ва, довідки ВПО тощо.)

- супровід, контроль, організація ефективної комунікації між ВК співробітниками та іншими відділами.

- адміністративно-господарська робота: закупівля в офіс необхідних продовольчих та непродовольчих товарів, аптечки; контроль роботи прибиральниць; підтримка офісу в робочому стані.

Менеджер з персоналу

ТОВ "ТЕРРАФУД"

Торговля розничная / Retail

3 месяца

01.2023 - 04.2023

  • Ведення повного циклу обліку особового складу персоналу: оформлення прийому, переведенняі звільнення, листки непрацездатності, матеріальна відповідальність працівників.
  • Робота з працевлаштування іноземних громадян.
  • Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовоюдіяльністю в особові справи та на портал ПФУ.
  • Аналіз та внесення змін до організаційної структури та штатного розпису, контроль йогоактуальності.
  • Ведення військового обліку, бронювання персоналу, звітність.
  • Ведення обліку та надання відпусток працівникам, контроль за складанням і дотриманнямграфіків відпусток, графіків роботи, графіків змінності.
  • Заповнення трудових книжок, видача довідок про трудову діяльність працівників.
  • Ведення архіву особових справ.
  • Внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух у базу даних підприємства.
  • Ведення табельного обліку робочого часу працівників.
  • Подання звітності у державні органи (статистика, повідомлення про прийом до ДФС (M.E.Doc),центр зайнятості, фонд інвалідів тощо), звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб тасуми нарахованого єдиного внеску (ЕСВ), а також різних форм запити до них.
  • Здійснення пошуку та підбору персоналу, проведення попередніх телефонних інтерв’ю зкандидатами, що претендують на роботу в компанії за необхідністю.
  • Участь в розробці політик і процедур та інших внутрішніх локальних нормативних актів у сферіуправління персоналом.
  • Здійснення впровадження системи адаптації та контролю проходження випробувальноготерміну.
  • Участь у реалізації проектів у сфері управління персоналом.

Менеджер з кадрового діловодства (неповна зайнятість)

Ван Філософі Групп

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

2 месяца

11.2022 - 01.2023

Кадрове діловоство в повному обсязі 8 юридичних осіб в 1С. Накази по персоналу, по підприємствам, оформлення листків непрацездатності, штатного розпису тощо. Аудит кадрових документів, приведення обліку у відповідність до норм законодавства.

перебувала на обліку в центрі зайнятості

Дарницький районний центр зайнятості

Государственный сектор

8 месяцев

12.2021 - 08.2022

Фахівець з кадрового діловодства (неповна зайнятість)

Ессет Експертайз, ТОВ

Консалтинг / Аудит

10 месяцев

09.2021 - 07.2022

Кадрове діловодство 5 юридичних осіб. Аудит кадрової документації, оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток, штатний розпис, ведення всіх журналів обліку, карток П-2, трудових книжок, підготовка наказів по підприємствам. Консультація співробітників з питань трудового законодавства, приведення облікових документів по персоналу у відповідність до законодавства.

Заступник керівника відділу управління персоналом

Группа Компаній SIGMABLEYZER: ТОВ "СІГМАБЛЕЙЗЕР УКРАЇНА", ТОВ "АГРОДЖЕНЕРЕЙШН УКРАЇНА"

АПК (Агропромышленный комплекс)

15 лет 1 месяц

10.2006 - 11.2021

  • Кадрове діловодство в повному обсязі (кадровий облік 5 юр осіб) в тому числі в 1С 8.3 УПП (індексація зп, штатний розпис, розробка та впровадження уніфікованих форм та звітів в 1С). Організація кадрового діловодства в філіалах компанії. Підготовка всіх необхідних звітів (квоти, найм тощо) для подання в держслужби.
  • Підбір персоналу в повному обсязі: публікація вакансії, відбір кандидатів, проведення телефонної/очної співбесіди, організація виконання кандидатами тестового завдання, організація співбесіди з керівником, організація перевірки кандидата згідно внутрішніх політик компанії, оголошення пропозиції або відмови щодо роботи кандидату.
  • Адаптація співробітників: введення в посаду, в колектив, супровід протягом випробувального терміну.
  • Мотивація: огляд зп, матеріальна і нематеріальна мотивація. Організація та супровід корпоративного медичного страхування в повному обсязі: організація тендеру СК, коригування програм згідно з потребами компанії, інформування співробітників на всіх етапах страхування, організація та контроль внесення платежів, супровід та консультації співробітників впродовж дії договору ДМС, робота з корпоративними лімітами, організація інших видів страхування (тревел страхування, лайф страхування, страхування іноземців для оформлення посвідки на проживання) для співробітників та гостей компанії (обов'язкові страхування іноземців на час перебування в Україні), оргнізація медичного страхування дітей та родичів співробітників компанії. Маю досвід роботи з страховими брокерами та організацією ДМС зі СК напряму.
  • Корпоративна культура: розробка, впровадження та супровід політик, правил і стандартів роботи в компанії, здійснення контролю за дотриманням політик (стандартів); підготовка і проведення корпоративних заходів; моніторинг психологічного клімату в колективі, виявлення невдоволення, робота з конфліктами; інформування співробітників; ведення бази інформаційних довідників компанії.
  • Розвиток і навчання персоналу: виявлення потреби в навчанні співробітників, підбір програм і навчальних центрів, вибір тренера або коуча. Самоосвіта: моніторинг законодавства, підвищення знань в області трудового законодавства та управління персоналом, консультації та навчання співробітників ВК Холдингу.
  • Карантин: супроводжувала медичне обслуговування співробітників, організовувала проведення тестування в офісі та на дому, інформувала співробітників. Організовувала документообіг в умовах віддаленного режиму роботи.

Училась в 1 заведении

НУФВіСУ

викладач фізичного виховання

Київ, 2000

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

продвинутый

Курсы, тренинги, сертификаты

Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях, державних органах та органах місцевого самоврядування

Київ, 2024

Правові засади військового обліку в Україні.

Організація та ведення персонального військового обліку.

Перевірки стану військового обліку.

Бронювання військовозобов'язаних. 

Директор з персоналу

Київ, 2014

ВНЗ "Університет економіки і права "КРОК"

Навчально- науковий Інститут магістерської та післядипломної освіти

Практична психологія

Київ, 2013

Академія бізнес рішень, Навчальний центр «Успіх»

Кадрове діловодство

Київ, 2012

Національний технічний університет України "КПІ"

Навчально-методичний комплекс "Інститут післядипломної освіти" НТУУ "КПІ"

Використання прикладного рішення 1С: Зарплата і управління персоналом 8 для України

Харків, 2012

Центр сертифікованого навчання 1С Телур

Менеджер з персоналу

Київ, 2010

Центр розвитку ділових і професійних навичок "Ступені»

Тетяна

Менеджер з персоналу

Киев

40 000 грн.

45 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 6 дней назад