Работал в 6 компаниях 6 лет 1 месяц
Юридические услуги, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail
Керівник відділу маркетингу
Консультант
Юридические услуги
1 год 1 месяц
10.2023 - по настоящее время
• Просування сайту
• SMM
• Інтернет маркетинг
• Розвиток бренду
• Розробка та впровадження маркетингових стратегій
• Керівництво командою маркетологів
• Контроль за виконанням маркетингових бюджетів
• Підготовка та реалізація рекламних кампаній
• Моніторинг ефективності маркетингових заходів
• Взаємодія з іншими відділами компанії
• Розробка та впровадження нових маркетингових стратегій
Генеральний директор
SUKHOFF GROUP
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
4 года 10 месяцев
10.2018 - 08.2023
Власник digital-агенції, розробка IT-продуктів, маркетингова підтримка.
Керівник відділу маркетингу
KMA.ua
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
11 месяцев
05.2022 - 04.2023
Розробка інтернет-магазину, налаштування інтеграцій зі сторонніми сервісами, налаштування двомовних xml-фідів даних для вигрузок дилерам, налаштування наскрізної аналітики, керування відділом та підрядниками.
Директор з маркетингу
Таврияпромсервис, ЧП
Промышленность и Производство
6 месяцев
08.2021 - 02.2022
Разработка стратегии продвижения компании. Управление маркетинговым отделом: проведение маркетинговых исследований, разработка комплексной маркетинговой стратегии, ее реализация и контроль. Разработка инструментов продвижения и ведение каналов продвижения. Выезд на выставки.
Директор з маркетингу
Газда Прайм, ТОВ
Торговля розничная / Retail
1 год 2 месяца
12.2020 - 02.2022
Разработка логики бизнес-процессов, составление ТЗ на разработку сайта. Создание прототипов, дизайна интерфейсов и курирование процесса разработки нового интернет-магазина под индивидуальные требования бизнеса. Контроль реализации проекта (верстка, программирование, тестирование) и настройка синхронизации со сторонними сервисами для обеспечения бесперебойного обмена данными с сайтом.
Product-менеджер
Новий Стиль
Промышленность и Производство
9 месяцев
04.2021 - 01.2022
Сдельная работа по разработке логики бизнес-процессов, прототипированию и дизайну мобильного приложения, а также управлению разработкой мобильного приложения.
Ключевая информация
Вітаю! Мене звуть Сухов Максим і останні п'ять років я активно розвиваю напрямок маркетингу в b2b та b2c компаніях (від сфери послуг до дистрибуції та роздробу). Тепер трохи докладніше про те, що мається на увазі під словом "маркетинг". Уявіть собі компанії, які тільки планують свій вихід на ринок або ті, які вперлися в певні рамки і не можуть виявити для себе як внутрішні, так і зовнішні точки зростання. Або компанії, в яких від «менеджменту» одне лише слово, що тягне за собою втрату ефективності кадрового ресурсу та відображається на рівні продуктів/сервісу відповідно. Так ось я займаюся тим маркетингом, який орієнтований як на внутрішньому (корпоративному) рівні, так і на зовнішньому (споживчому).
Тепер у деталі.
Під зовнішнім маркетингом я визначаю комплекс заходів, спрямований на ефективну роботу з вашими споживачами/ЦА за допомогою інструментів та каналів взаємодії.Розглянемо на прикладі ніші виробництва міжкімнатних дверей.Припустимо, ви велика компанія з тисячами співробітників на борту, лідер ринку. І ви ставите собі завдання оперативного закриття стандарту представленості (щоб усі двері надходили максимально швидко в точки за певним стандартом). Це можуть бути як ваші власні представництва, так і мережі ваших дилерів, чи то існуючі, чи новостворені торгові точки. Але у вас немає цифрового інструменту моніторингу або є, але його ефективність з часом ослабла і цей інструмент потребує повної переробки. Але вам потрібний не просто черговий IT-інструмент.У таких ситуаціях включаюся я як Product Owner / Бізнес-аналітик і визначаю корінь проблеми, проводжу аудит бізнес-процесів, що протікають, формую ключові метрики і визначаю можливі точки зростання з урахуванням вашої бізнес-моделі та вашої системи можливостей/обмежень. Я проводжу цілий комплекс робіт, який зрештою за допомогою IT-інструменту або маркетингової системи (каналів просування) вирішує ваші завдання не просто на 100% від запланованих KPI, а й перевиконує план у кілька разів. Це реальний, успішно реалізований кейс, а компанія – реальний виробник міжкімнатних дверей, лідер ринку, «Новий Стиль».
Цікаво?
Але це ще не все, це тільки перша половина маркетингу, а є ще й друга!Тепер до другої половини. Друга частина моєї роботи – внутрішній маркетинг – це бізнес-процеси, кадри, підрядники, внутрішні метрики, регламенти та інструкції. Все, що зрештою впливає на якість, швидкість та ефективність взаємодії з кінцевим споживачем або внутрішнім адміністративним ресурсом. Наприклад, ви все та ж компанія-виробник міжкімнатних дверей, але робота певного відділу/співробітників не дає належних результатів. Наприклад, ваш співробітник – територіальний менеджер, і його робота чітко регламентована певними KPI, виконання яких впливає на його мотивацію. Але показник менеджера недостатньо добрий. І річ не в менеджері, а в процесі організації його роботи. Коли я приступив до оптимізації процесів, що протікають у компанії, я виявив для компанії ключові точки зростання, які дозволили досягти п'ятикратного покращення продуктивності менеджера в торговій точці.Математика була наступною: менеджеру на роботу з точкою виділялася година, план скоротити час перебування в точці вдвічі, до 30 хвилин. Я перевиконав план, скоротивши його час до 10 хвилин у точці за тих самих умов роботи. В результаті це виросло в такий бізнес-інструмент, як мобільний додаток на базі Android OS без змін у технологічному процесі виробництва та відвантаження продуктів компанії.
І це лише одна з багатьох компаній, в яких я побудував систему, оптимізував бізнес-процеси, розробив зі своєю командою IT-інструменти і запустив комплексний маркетинг, орієнтований на ефективну взаємодію зі споживачами. Вибудовую роботу на базі бенчмаркінгу та комерційних метрик, вірю в силу живого діалогу.
Можливо, настав час покращити роботу і вашої компанії? Із задоволенням проведу маркетинговий аудит та безкоштовно визначу кілька ключових точок зростання вашої компанії за 1 годину.
Будемо на зв’язку.
maxim@sukhoff.com / +380 (66) 03-05-001
Учился в 2 заведениях
ДГТУ
Информатика и вычислительная техника
Другие страны, 2018
ДонНТУ
Компьютерная инженерия
Донецк, 2014
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Особисті якості
Максим Ігорович
Максим Ігорович
Директор з маркетингу
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад