Работал в 4 компаниях   16 лет 2 месяца

Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Услуги для бизнеса - другое

Генеральний директор

DiNANTA Marketing

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год 4 месяца

12.2022 - по настоящее время

  • Встановлення чітких, вимірюваних та досяжних бізнес-цілей для фірми
  • Регулярна оцінка прогресу, адаптація стратегій для забезпечення зростання та прибутковості
  • Розробка та впровадження маркетингових стратегій, які відповідають загальним цілям бізнесу
  • Керівництво та управління командою консультантів, створення продуктивного та здорового робочого середовища
  • Розвиток та підтримка міцних довгострокових відносин з клієнтами, розуміння їх потреб та цілей
  • Розвиток бізнесу шляхом визначення та використання нових бізнес-можливостей
  • Бюджетування та розподіл ресурсів для забезпечення оптимального використання ресурсів та відповідності фінансовим цілям
  • Маркетингові дослідження та аналіз тенденцій на ринку для покращення конкурентного положення
  • Встановлення та відстеження KPI для вимірювання ефективності команди

Виконавчий директор

Aravak

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 11 месяцев

02.2017 - 01.2021

-

Запуск бізнесу з "нуля":

  • Аналіз ринку товарів для офісу щодо структури ринку, умов закупівлі продукції у прямих постачальників та конкурентної ситуації
  • Визначення потреб у виробничих фондах, трудових ресурсах та іншому. Прорахунок витрат на операційний запуск
  • Аналіз бізнес-моделей та маркетингових комплексів конкурентів з метою виявлення можливостей для успішного виведення на ринок власного бренду
  • Формування бюджету та розробка бізнес-плану з прорахунком інвестицій та прогнозом виходу на операційний прибуток, окупність вкладеного капіталу та досягнення чистої прибутковості
  • Замовлення та розробка сайту компанії та іншої цифрової інфраструктури бізнесу
  • Пошук та оренда приміщень, найм персоналу, закупівля основних фондів
  • Проведення переговорів та підписання договорів постачання з ключовими виробниками та імпортерами

-

Загальне керівництво компанією:

  • Організація та операційне керівництво роботою підрозділів (продажі, маркетинг, бухгалтерія, логістика)
  • Контроль за розвитком продажів та маркетингових позицій відносно загального бізнес-плану
  • Представництво компанії та участь у переговорах з постачальниками та основними клієнтами
  • Підбір, формування та мотивація команди
  • Аналіз та оптимізація бізнес-процесів

-

Розробка та впровадження маркетингового комплексу:

  • Пряме керівництво маркетинговою активністю та командою маркетологів
  • Розробка позиціонування бізнесу відповідно до сегментації ринку, визначення цільових аудиторій
  • Розробка маркетингового плану з фокусом на просування бренда компанії в цифрових каналах та контроль за його виконанням
  • Керівництво та контроль за розробкою сайта компанії, співпраця з розробниками, постановка задач щодо зручності використання, орієнтованості на цільові аудиторії та відповідності позиціонуванню
  • Постановка задач та контроль виконання щодо нерекламного просування компанії за допомогою SEO, SMM, e-mail marketing
  • Постановка задач та контроль ефективності щодо рекламного просування компанії (Google Ads, FB, Instagram, affiliate marketing, банерна реклама)
  • Контроль ROI за допомогою Google Analytics, Google Search Console, оптимізація витрат на маркетинговий комплекс
  • Побудова воронок продаж та забезпечення притоку нових клієнтів, лідогенерація
  • Розробка та впровадження програм лояльності

-

Планування та контроль роботи відділу продажів (спільно з керівником відділу):

  • Розробка та затвердження планів продажів в цілому та у розрізі сегментів відповідно до маркетингового комплексу компанії та кон'юнктури ринку
  • Розробка та контроль за виконанням алгоритмів залучення та утримання нових клієнтів - Контроль за роботою підрозділу з ключовими клієнтами відповідно до алгоритмів КАМ роботи
  • Впровадження та контроль системи вивчення задоволеності клієнтів
  • Переговори та розвиток співпраці з ключовими клієнтами, вирішення проблемних питань
  • Розробка та вдосконалення системи стимулювання команди з продажів, мотивація персоналу на розширення номенклатури закупівель клієнтами

-

Керування відносинами з постачальниками:

  • Вивчення та аналіз пропозицій товарів щодо якості, ціни, умов постачання та оплати
  • Проведення переговорів та підписання договорів постачання
  • Розробка та реалізація стратегій щодо подальшого зменшення закупівельних цін, покращення умов доставки, відстрочення платежів

-

Інші обов'язки:

  • Контроль за бухгалтерським та податковим обліком
  • Контроль та оптимізація логістики
  • Функція HR менеджера, мотивація та розвиток персоналу

Директор з маркетингу та комунікацій по регіону Центральної та Східної Європи, Бл. Сходу та Африки

GFK

Услуги для бизнеса - другое

10 лет

01.2007 - 01.2017

-

Директор з маркетингу та комунікацій по регіону Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки (2013-2017, 3 роки)

  • Локалізація глобальної стратегії по маркетингу та комунікаціям у регіональний маркетинговий план для регіону
  • Аналіз маркетингових комплексів конкурентів у регіоні в цілому та в ключових країнах. Співставлення маркетингових програм конкурентів з власною активністю у ключових сегментах ринку
  • Розробка та впровадження регіональних та локальних маркетингових планів відповідно до глобальної стратегії розвитку маркетингової присутності, а саме за напрямками - Digital Marketing, Product Marketing, Industry Marketing, PR and Communications
  • Відстеження ефективності маркетингових програм в країнах регіону, порівняння ефективності, забезпечення поширення досвіду між країнами регіону та використання кращих практик
  • Керівництво та розвиток команди маркетингу в регіоні, організація тренінгів
  • Представництво інтересів регіону перед командою глобального маркетингу, захист бюджетів, включення повістки регіону у глобальні маркетингові заходи
  • Участь у розробці глобального маркетингового плану
  • Звітність та узгодження регіонального маркетингового плану з глобальним директором по маркетингу

-

Комерційний директор по країнам СНД (2012-2013, 2 роки)

  • Розробка та затвердження плану продажів в регіоні СНД у розрізі країн та напрямків бізнесу відповідно до глобальних цілей та економної кон'юнктури
  • Контроль за виконанням планів продажів, підсилення комерційних та маркетингових зусиль при необхідності, забезпечення виконання запланованих показників росту
  • Аналіз та планування комерційної складової при запуску нових напрямків в регіоні (концепція входу в країну або напрям, затвердження витрат на запуск, формування команди та запуск бізнесу)
  • Оцінка ефективності роботи команд продажів та клієнтського сервісу в СНД, постановка цілей та контроль за виконанням
  • Формування та налагодження роботи команди регіональних КАМ менеджерів, організація надання регіональної експертизи клієнтам
  • Участь у переговорних процесах щодо крупних регіональних контрактів (підготовка до переговорів, розробка переговорної позиції, досягнення угод)
  • Контроль за рівнем задоволення клієнтів, участь у вирішення проблемних питань
  • Презентація результатів досліджень по регіону СНД в штаб-квартирах клієнтів (Samsung, LG, Sony, Panasonic і т.д.)
  • Керівництво командою з продажів в регіоні, забезпечення поширення досвіду між країнами регіону та використання кращих практик

-

Комерційний менеджер по Центральній та Східній Європі направлення Consumer Electronics (2010-2012, 2 роки)

  • Розробка та затвердження плану продажів направлення Consumer Electronics в регіоні ЦСЄ у розрізі країн відповідно до поставлених цілей та економної кон'юнктури
  • Контроль за виконанням планів продажів в країнах регіону, підсилення комерційних та маркетингових зусиль при необхідності, забезпечення виконання запланованих показників росту
  • Оцінка ефективності роботи команд продажів та клієнтського сервісу, постановка цілей та контроль за виконанням
  • Контроль за рівнем задоволення клієнтів

-

Заступник керівника відділу Retail & Technology (2009-2010, 1 рік)

  • Планування продажів відділу
  • Розробка стандартів клієнтського сервісу
  • Контроль за рівнем задоволення клієнтів

-

Керівник сектору Consumer Electronics (2008-2009, 1 рік)

  • Керування сектором
  • Аналіз ринків та презентація результатів
  • Підтримка клієнтів
  • Продажі

-

Експерт ринків Consumer Electronics (2007-2008, 1 рік)

  • Аналіз ринків
  • Підтримка клієнтів
  • </

Спеціаліст відділу клієнтського сервісу

Nielsen Ukraine

Услуги для бизнеса - другое

7 месяцев

05.2006 - 12.2006

Сайт компанії: https://www.nielsen.com/

  • Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків FMCG
  • Підтримка клієнтів щодо якості даних та інтерпретації результатів досліджень
  • Пошук нових клієнтів, активні продажі

Ключевая информация

Досвідчений керуючий директор з історією успіхів як в галузях споживчих товарів, так і в галузях товарів та послуг для бізнесу. Доведені компетенції в загальному керівництві бізнесом, в керівництві продажами та маркетингом, аналітикою та поведінкою споживача. Професіонал з економічною освітою від університетів Т.Г. Шевченка (Київ) та Hitotsubashi (Токіо)

Учился в 2 заведениях

Університет Hitotsubashi

Вища школа економіки, Магістратура

Токіо, Японія, 2006

Київський Національний Університет ім. Т Г. Шевченка

Київський Інститут Міжнародних Відносин, Міжнародні Економічні Відносини, Магістратура

Киев, 2003

Владеет языками

Английский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Японский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Володимир Вікторович

Директор з маркетингу

Киев

44 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад