Работала в 6 компаниях   4 года 11 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Услуги для населения - другое, HR, Транспорт и Логистика

Менеджер з адміністративної діяльності

STV group

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 месяца

05.2024 - 07.2024

• документообіг ( друк, підписання документів, реєстріція д-тів., і тд.),
• робота з суміжними департаментами,
• відправлення / отримання пошти,
• забезпечення життєдіяльності офісу ,
• замовлення канцелярії / побутової хімії / молока/ кава, чай,
• підготовка конференц залу до перемовин,
• зустріч гостей,
• замовлення перепусток,
• контроль паркінгу,
• виставлення рахунків на оплату в 1 С,
• організація та проведення зустрічей та нарад,
• ведення ділової кореспонденції,
• підготовка документації та звітності.

Адміністратор офісу

гуманітарна організація

Услуги для населения - другое

3 месяца

04.2023 - 07.2023

1. Пошук житла;
2. Комунікація з рієлторами;
3. Робота з документацією ( рахунки, акти, відправка НП );
4. Підтримка життєдіяльності офісу ( замовлення всього необхідного);
5. Робота з мобільним оператор, для працівників організації;
6. Зустріч, розселення працівників.
7. Документообіг
8. Організація заходів для працівників ( тімбілдінги , дні народження, корпоративи).
Роботу закінчила в зв’язку з закінченням трудового договору

менеджер з розвитку та навчання персоналу

sahno group

HR

8 месяцев

08.2021 - 04.2022

- Адаптація працівників.
- Використання системи мотивації.
- Контроль робочих процесів, планування зустрічей, курування особистого графіка та зустрічей директора.
- Ведення ділового листування з потенційними партнерами, пошук нових клієнтів, розсилання комерційної пропозицій.
- Пошук кандидатів (розміщення вакансій, реклами, організація розклеювання тощо), прийом вхідних дзвінків від кандидатів, проведення первинної співбесіди.
- Збір та аналіз ключової інформації для фірми.
- Щабезпечення життєдіяльності офісу.
- Організація заходів для працівників ( тімбілдінги , дні народження, корпоративи).

Заступник начальника відділу персоналу

Fozzy Group, Логістика

Транспорт и Логистика

2 года 4 месяца

03.2018 - 07.2020

- Телефонна співбесіда,
- прийом вхідних дзвінків та здійснення вихідних,
- робота з інтернет сайтами, ЦЗ, газетами, навчальними закладами тощо,
- Продзвін та обробка резюме,
- проведення особистої співбесіди,
- Прийом та оформлення співробітників,
- Робота зі співробітниками компанії,
- розробка нематеріальної мотивації,
- робота з договорами, документами, посадовими інструкціями тощо,
- Навчання персоналу,
- Відкриття з 0 нового напряму для запуску розвезення та залучення персоналу,
- Складання тексту та макета для розміщення вакансій на сайтах, в газетах/транспортах/бордах тощо,
- Підбір лінійного персоналу та керівників,
- робота із суміжними підрозділами,
- Складання звітності,
-Моніторинг ринку праці,
- У підпорядкуванні 7 менеджерів.

педагог

Благодійне товариство «Джерела»

Услуги для населения - другое

1 год 7 месяцев

01.2017 - 08.2018

Робота з людьми із затримкою психічного розвитку. Допомога у соціальній адаптації. Проведення тренингів.

Менеджер по роботі з клієнтами

Wizard

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

6 месяцев

08.2017 - 02.2018

Прийом замовлень, оформлення. Спілкування з клієнтами, інформування наявності товару, замовлення з фабрики. Робота в 1С, ERP, зведення та подання звітності в Excel.

Ключевая информация

Підбір персоналу, Microsoft Word, Соціальний проект, PowerPoint, MS Office.
За період 6,5 років здобуття освіти працювала в різних сферах. Три роки була заступником голови соціальної комісії. Проходила тренінг із співзалежності, працювала з людьми алко та нарко залежностями. 5 років працювала з людьми з інтелектуальною недостатністю. Активна людина займаюся благодійністю. Комунікабельна, люблю рух та зростання. Сидіти на місці не для мене. Протягом 5 років працювала як волонтер у дитячих таборах. Також пройшла тренінг «цільовий відбір персоналу», «техніка 5 зірок». Спеціальні знання та навички: українська мова (рідна), англійська - середній рівень (розмовна, письмова).
Особисті якості: Комунікабельність, відповідальність, порядність, гнучкість, креативність, вміння працювати у команді. Обожнюю організовувати св‘ята, заходи, придумувати та креативити)))
За ці роки мала ФОП, працювала на себе. 9 місяців жила в Ірландії , волонтерила дистанційно , відкривши там центр допомоги українцям. Також займалась клінінгом. Зараз продовжую волонтерською діяльністю.
Не одружена, дітей немає. Готова до відряджень
Мій instagrams: https://www.instagram.com/che.che.vika_?igsh=MTRiZ2tra3B4azMydQ==

Училась в 1 заведении

Київський університет імені Бориса Грінченка

психолог

Київ, 2018

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Вікторія Миколаївна

Personal Assistant

Киев

1 000 $

29 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 15 часов назад