Працювала в 6 компаніях   4 роки 11 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Послуги для населення - інше, HR, Транспорт та Логістика

Менеджер з адміністративної діяльності

STV group

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 місяці

05.2024 - 07.2024

документообіг ( підписання документів, реєстріція д-тів., і тд., робота з суміжними департаментами, відправлення / отримання пошти. забезпечення життєдіяльності офісу , замовлення канцелярії / молока/ кава, чай. підготовка конференц залу до перемовин, зустріч гостей. замовлення перепусток , контроль паркінгу. оплата рахунків
• Організація та проведення зустрічей та нарад
• Ведення ділової кореспонденції
• Підготовка документації та звітності

Адміністратор офісу

гуманітарна організація

Послуги для населення - інше

3 місяці

04.2023 - 07.2023

1. Пошук житла;
2. Комунікація з рієлторами;
3. Робота з документацією ( рахунки, акти, відправка НП );
4. Підтримка життєдіяльності офісу ( замовлення всього необхідного);
5. Робота з мобільним оператор, для працівників організації;
6. Зустріч, розселення працівників.
• Документообіг
Роботу закінчила в зв’язку з закінченням трудового договору

менеджер з розвитку та навчання персоналу

sahno group

HR

8 місяців

08.2021 - 04.2022

Адаптація працівників. Використання системи мотивації. Контроль робочих процесів, планування зустрічей, курування особистого графіка та зустрічей директора. Ведення ділового листування з потенційними партнерами, пошук нових клієнтів, розсилання комерційної пропозиції. Пошук кандидатів (розміщення вакансій, реклами, організація розклеювання тощо), прийом вхідних дзвінків від кандидатів, проведення первинної співбесіди. Збір та аналіз ключової інформації для фірми. Організація життєдіяльності офісу. Організація заходів для працівників.

Заступник начальника відділу персоналу

Fozzy Group, Логістика

Транспорт та Логістика

2 роки 4 місяці

03.2018 - 07.2020

- Телефонна співбесіда,
- прийом вхідних дзвінків та здійснення вихідних,
- робота з інтернет сайтами, ЦЗ, газетами, навчальними закладами тощо,
- Продзвін та обробка резюме,
- проведення особистої співбесіди,
- Прийом та оформлення співробітників,
- Робота зі співробітниками компанії,
- розробка нематеріальної мотивації,
- робота з договорами, документами, посадовими інструкціями тощо,
- Навчання персоналу,
- Відкриття з 0 нового напряму для запуску розвезення та залучення персоналу,
- Складання тексту та макета для розміщення вакансій на сайтах, в газетах/транспортах/бордах тощо,
- Підбір лінійного персоналу та керівників,
- робота із суміжними підрозділами,
- Складання звітності,
-Моніторинг ринку праці,
- У підпорядкуванні 7 менеджерів.

педагог

Благодійне товариство «Джерела»

Послуги для населення - інше

1 рік 7 місяців

01.2017 - 08.2018

Робота з людьми із затримкою психічного розвитку. Допомога у соціальній адаптації. Проведення тренингів.

Менеджер по роботі з клієнтами

Wizard

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 місяців

08.2017 - 02.2018

Прийом замовлень, оформлення. Спілкування з клієнтами, інформування наявності товару, замовлення з фабрики. Робота в 1С, ERP, зведення та подання звітності в Excel.

Ключова інформація

Підбір персоналу, Microsoft Word, Соціальний проект, PowerPoint, MS Office.
За період 6,5 років здобуття освіти працювала в різних сферах. Три роки була заступником голови соціальної комісії. Проходила тренінг із співзалежності, працювала з людьми алко та нарко залежностями. 5 років працювала з людьми з інтелектуальною недостатністю. Активна людина займаюся благодійністю. Комунікабельна, люблю рух та зростання. Сидіти на місці не для мене. Протягом 5 років працювала як волонтер у дитячих таборах. Також пройшла тренінг «цільовий відбір персоналу», «техніка 5 зірок». Спеціальні знання та навички: Російська мова (вільно), українська мова (рідна), англійська - середній рівень (розмовна, письмова).
Особисті якості: Комунікабельність, відповідальність, порядність, гнучкість, креативність, вміння працювати у команді. Обожнюю організовувати св‘ята, заходи, придумувати та креативити)))
За ці роки мала ФОП, працювала на себе. 9 місяців жила в Ірландії , волонтерила дистанційно , відкривши там центр допомоги українцям. Також займалась клінінгом. Зараз продовжую волонтерською діяльністю.
Не одружена, дітей немає. Готова до відряджень
Мій instagrams: https://www.instagram.com/che.che.vika_?igsh=MTRiZ2tra3B4azMydQ==

Навчалась в 1 закладі

Київський університет імені Бориса Грінченка

психолог

Київ, 2018

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Вікторія Миколаївна

Personal Assistant

Київ

1 000 $

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 години тому