Работал в 5 компаниях   12 лет 10 месяцев

Интернет, FMCG

Старший менеджер по роботі з ключовими партнерами

Glovo

Интернет

1 год 8 месяцев

08.2021 - 04.2023

Як менеджер, відповідальний за оцінку (коректність вибору перспективних партнерів) та прогрес портфоліо партнерів в розрізі KPI та OKR, через зростання їх операційної ефективності (ріст обсягів продажів, AOV, конверсії, крос-продажів, тощо). Побудував взаємовигідні відносини з партнерами, та отримав найкраще від партнерства:

- Кількість контрактів про ексклюзивну співпрацю вище 90%;

- Рівень задоволеності партнерів (CSAT=75%);

- Протермінована партнерська заборгованість менше 2%;

- Зростання продажів регіону більш ніж у 1,5 рази.

Національний менеджер з продажу (з 1.09.2017 в.о. Комерційного директора)

Вельта-косметик, ООО

FMCG

4 года

03.2017 - 03.2021

Мій основний виклик під час роботи в компанії полягав у наступному: В умовах кризи компанії (при падінні продажів більше ніж на 50%), реформувати стратегію компанії та збільшити обсяг продажів і прибутковості в одному з каналів («Мережі»). З 09.2017, стати, спільно з власником компанії, відповідальним за розробку і втілення загальних для компанії стратегій: продажу, продукту, маркетингу тощо.

  • Знайшов можливості для продовження бізнесу, через перепозиціонування компанії з "виробника дешевого товару" на "швидкого, гнучкого, та креативного виробника";
  • Розробив і впровадив великі зміни на багатьох напрямках (від ідеї до реалізації):

- Систематизував та розширив канали збуту продукції;

- Впровадив нову комерційну політику;

- Ініціював створення і випуску нових категорії продуктів і брендів.

Як результат:

  • Обсяг продажів – зріс більш ніж у 2 рази за 4 роки (не менше ніж 15% на рік);
  • ROI (в перерахунку на чистий прибуток) – склав 21% (мінімум 5% за підсумками року);
  • Зменшив період обороту дебіторської заборгованості з 4 до 3 місяців;
  • Знизив рівень протермінованої дебіторської заборгованості з 24% до 11%.

Регіональний менеджер FMCG

Концерн Хлібпром, ПрАТ

FMCG

1 год 4 месяца

02.2015 - 06.2016

Виклик для мене полягав в організації та управлінні дистрибуцією нової для компанії продукції (ЕКО-чистячих засобів) на регіональному рівні. Звісно, з необхідністю забезпечення високого рівня продажів і стабільного грошового потоку.

  • Розробив та реалізував регіональну тактику продажів;
  • Досягнув стабільної динаміки продажу з похибкою прогнозування 5%;
  • Забезпечив найкращий результат у роботі з боргами (протермінована заборгованість менше 7%);
  • Протягом 1 року зміг утримувати щомісячне виконання планових показників продажів;
  • Єдиний серед колег під’єднав і утримав дистриб'юторів в усіх областях Південного і Східного регіону.

Регіональний менеджер FMCG

Концерн Калина (частина Unilever | Юнілівер)

FMCG

1 год 2 месяца

11.2012 - 01.2014

У кейсі «Бізнес буде згорнуто на початку 2014 року», потрібно було організувати роботу змішаних регіональних команд та:

- Забезпечити зростання продажів за підсумками року (+ 13%) і високий рівень дистрибуції (кількісну дистрибуцію >90%, якісну дистрибуцію >70%, присутність асортименту зі списку «Must Stock» >50%);

- Уникнути систематичних порушень фінансової дисципліни партнерами;

- Виконати всі зобов’язання щодо винагород та бонусів перед дистриб’юторами.

  • Точно і вчасно виконав всі плани первинних продажів (+18%) і плани чистого доходу від продажів;
  • Досягнув найвищих показників: кількісна дистрибуція 96%, якісна дистрибуція 83%, «Must Stock» 70,66%;
  • Ефективність трейд-маркетингових заходів: 99% заходів з ROI>100%;
  • Порушення фінансової дисципліни дистриб'юторами - усього 5 випадків за рік.

- За 7 місяців я збалансував бюджет, отриманий від попередників з 17% річним дефіцитом;

- Закрив всі зобов'язання перед дистриб'юторами по виплаті бонусів і компенсацій;

- Мій середньомісячний показник KPI склав 2,9983 бала (за 3-бальною шкалою).

Менеджер по роботі з локальними ключовими клієнтами

Unilever | Юнілівер

FMCG

4 года 2 месяца

09.2008 - 11.2012

Ключовим завданням на цій посаді, було: Щоразу реалізовувати амбіційні плани щодо представленості та обсягу продажів у каналі "Локальні мережі", через дистриб'юторів (як посередників)

  • Досягнув більшої, ніж справедлива ринкова частка, долі на полицях ключових клієнтів;
  • За 4 роки роботи збільшив продажі в каналі збуту у понад 4 рази;
  • Досягнув найкращих результатів серед усіх колег по ключовим показникам (середня к-сть SKU=237, Must Stock=69%, Максимальна к-сть SKU в одному супермаркеті 453 (з 525);
  • За перші місяці роботи, покращив особистий KPI зі стартових 2,13 до максимальних 3 балів.

Ключевая информация

  • Зосередженість
  • Уміння аналізувати
  • Стратегічне планування
  • Управлінські навички
  • Планування продажу
  • Впровадження системи KPI
  • Побудова відділу продажу
  • Продаж B2B
  • Організованість
  • FMCG-продаж
  • Продаж B2C
  • Ведення переговорів
  • Управління командою1С
  • Підприємство
  • Користувач 1С
  • Проведення презентацій

Учился в 1 заведении

Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Економіка підприємств

Дніпро, 2016

Владеет языками

Английский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Испанский

базовый

Польский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Свій розділ

Тимчасово не проживаю в Україні. Шукаю віддалений формат роботи. Як виключення, можу розглянути проживання в містах Європи, або Закарпатську чи Чернівецьку області.

Андрій

Комерційний директор

Киев

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 день назад