Работала в 7 компаниях 4 года 10 месяцев
IT, Медиа / СМИ, Другое, Банки
First line support
Talion Plus
IT
2 года 11 месяцев
12.2021 - по настоящее время
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Technical support engineer
Techstudio
Медиа / СМИ
1 месяц
08.2022 - 09.2022
• Аналіз та діагностика проблем для знаходження та виправлення несправностей
• Вирішення технічних питань через телефон або чат
• Постійне вдосконалення навичок у сфері технічної підтримки та обслуговування
Оператор call центру
Simply Contact
Другое
4 месяца
03.2022 - 07.2022
• Надання інформації за запитами клієнтів
• Реєстрація звернень та скарг
Специалист 2 категории по работе с dialer
Sense Bank
Банки
8 месяцев
03.2021 - 11.2021
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
NOC
Информационные бизнес системы
IT
2 месяца
01.2021 - 03.2021
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Оператор чата
Guru team
Другое
2 месяца
10.2020 - 12.2020
• Вирішення запитань і проблем клієнтів
• Підтримка високого рівня обслуговування
• Забезпечення оперативного реагування на запити
Technical support engineer
Sense Bank
Банки
7 месяцев
09.2019 - 04.2020
• Аналіз та діагностика проблем для знаходження та виправлення несправностей
• Вирішення технічних питань через телефон або чат
• Реєстрація та документування звернень користувачів для подальшого аналізу та уточнення проблем
• Взаємодія з розробниками та іншими технічними спеціалістами для вирішення складних проблем
• Постійне вдосконалення навичок у сфері технічної підтримки та обслуговування
Ключевая информация
Протягом усієї своєї кар’єри я продемонструвала чудову здатність досліджувати та вирішувати технічні проблеми як самостійно, так і в складі спільної команди. У мене є підтверджений досвід забезпечення задоволеності клієнтів завдяки ефективній комунікації та швидкому вирішенню їхніх проблем. Я володію сильними аналітичними здібностями та увагою до деталей, що дозволяє мені розробляти контрольні списки, тестові випадки та виконувати ручне тестування для забезпечення якості та стабільності програмних систем.
Окрім мого досвіду технічної підтримки, я добре розуміюся на різних інструментах і технологіях, таких як Jira, VPN і адміністрування Active Directory. Я досвідчено користуюся програмним забезпеченням служби підтримки, таким як Service Desk, і маю повні знання про пакет Microsoft Office.
Як командний гравець, я активно сприяю створенню позитивного та продуктивного робочого середовища, ділюся своїми знаннями та співпрацюю з колегами для досягнення спільних цілей. Я швидко навчаюся, завжди шукаю можливості розширити свій набір навичок і бути в курсі останніх галузевих тенденцій.
Я відкрита до нових можливостей і викликів у сфері технічної підтримки.
Училась в 1 заведении
Національний університет "Чернігівська політехніка"
Компьютерная инженерия
Чернигов, 2020
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Porta One
Работа с Linux, Data Base, Network
Компьютерная академия "ШАГ"
Системный администратор
Дополнительная информация
Личные качества:
Ксенія Русланівна
Ксенія Русланівна
Technical support
Чернигов
Готов переехать: Киев
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 месяц назад