Работал в 7 компаниях 21 год 1 месяц
Медицина и Здравоохранение, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Архитектурные и дизайнерские бюро, Строительство, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Издательства и Полиграфия
Менеджер із закупівель
Діамант-Фарм
Медицина и Здравоохранение
9 месяцев
09.2023 - 06.2024
Участь в закупівлях (публічні закупівлі, маркет), підготовка тендерної документації, подання тендерних пропозицій, участь в аукціонах, оформлення документації після перемоги в тендерах, укладання та супровід договорів закупівлі.
Фахівець з тендерів, помічник нач. склада
ТОВ «Техно Іновейшн Компані» (ТОВ «ТІК»)
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
5 месяцев
03.2023 - 08.2023
- відстеження тендерів на продукти компанії; аналіз (спільно з технічним відділом) можливості участі за технічними характеристиками товару;
- аналіз цін конкурентів та узгодження ціни з керівництвом компанії; підготовка тендерної документації;
- участь в аукціоні;
- підготовка документації переможця та передача документації на оформлення договору постачання;
- підготовка друкованої документації (брошури, буклети, презентації та інш.);
- особисті завдання керівника (аналіз ринку аналогічної продукції та інше). сортування/облік продукції на складі.
Офіс-менеджер, помічник керівника
ТОВ «ПРОДЖЕКТ БІЛДІНГ»
Архитектурные и дизайнерские бюро
1 год 2 месяца
12.2021 - 02.2023
- ведення документообігу компанії (вхідна та вихідна кореспонденція, підготовка договорів, рахунків, актів виконаних робіт / надання послуг;
- відстеження тендерів за напрямком діяльності компанії;
- підготовка тендерної документації;• участь в аукціоні;• підготовка документації переможця та передача документації на оформлення договору;
- підготовка друкованої документації (брошури, буклети, презентації та інше) для передачі замовнику (друк, підготовка електронної версії);
- покупка/налаштування/ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки (системний адміністратор у системі без сервера для невеликої компанії);
- адміністрування (підтримка офісу в робочому стані: замовлення канцтоварів, вчасна заправка принтерів, плотерів та інш.);
- особисті завдання керівника.
администратор, управление проектом
ТОВ «ІК «СХІДГАЗБУД»
Строительство
4 года 10 месяцев
12.2016 - 10.2021
- моніторинг тендерів на майданчиках DTEC, ProZorro за напрямком діяльності компанії (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт); аналіз (спільно з технічним відділом) можливості участі по технічним характеристика товару;
- аналіз цін конкурентів та узгодження ціни з керівництвом компанії;
- підготовка тендерної документації, участь в аукціоні;
- підготовка документації переможця та передача документації на оформлення договору на виконання будівельних робіт;
- переговори із закупівлі будівельних матеріалів, обладнання, з субпідрядними організаціями для виконання будівельних робіт.;
- робота з кошторисною документацією, перевірка обсягів робіт, складання актів виконаних робіт форми КБ-3, КБ-2в для надання замовнику;
- ведення документообігу компанії (вхідна та вихідна кореспонденція, попередня підготовка договорів якщо немає юриста та ін.);
- робота з клієнт-банками різних банків (платежі, виписки, статистика якщо бухгалтер тимчасово відсутній) та ін.;
- покупка/налаштування/ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки.
Завідуючий проектної групи Автоматизованих систем управління
ПАТ «ІНСТИТУТ ЮЖНІІГІПРОГАЗ» (ПАТ «ЮНГГ»)
Строительство
7 лет 2 месяца
08.2010 - 10.2017
- Розподіл і контроль за роботою керованою групою.
- Проектування систем автоматизації, розробка проектної, робочої документації, авторський нагляд, робота з субпідрядниками (проектувальниками спеціальних систем, виробниками систем автоматизації).
Керівник відділу дизайну, Системний адміністратор
РА «МІСТРАЛЬ»
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
6 лет
08.2004 - 08.2010
- Робота з клієнтами (зазвичай клієнти дуже погано розуміють, яка саме реклама їм потрібна), розробка стратегії рекламної компанії, - розробка макетів, додрукарська підготовка;- системне адміністрування, підтримка в працездатному стані офісної техніки.
Верстальник
ТОВ «ВИДАВНИЦТВО СТАЛКЕР»
Издательства и Полиграфия
1 год 2 месяца
11.2002 - 01.2004
Комп'ютерна верстка книг.
Ключевая информация
1. Інженерно-технічна освіта.
2. Знання законодавчих та нормативно-правових актів у сфері будівництва та проектування.
3. Знання Закону про публічні закупівлі,
4. Знання законодавчих та нормативно-правових актів у сфері охорони праці.
Учился в 1 заведении
Донецький Національний Технічний Університет (ДонНТУ)
Комп'ютерні інформаційні технології та автоматика (КІТА), Донецьк
Донецк, 2002
Владеет языками
Английский
средний
курси підвищення рівня володіння англійською мовою Pre-intermediate (2013, 6 місяців)
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
СТС
Програма професійної підготовки фахівців кошторисної справи: Кошторисна справа і ціноутворення в будівництві
Проектування систем моніторингу стану систем інженерно-технічного забезпечення та будівельних конструкцій будівель і споруд
Проектування систем моніторингу стану систем інженерно-технічного забезпечення та будівельних конструкцій будівель і споруд
курси підвищення рівня володіння англійською мовою Pre-intermediate
курси підвищення рівня володіння англійською мовою Pre-intermediate
Дополнительная информация
Компьютерные навыки
- MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Project (трохи);
- Adobe Photoshop;
- CorelDRAW;
- Abby Finerider;
- Macromedia HomeSite, Flash (хоча зараз вже неактуально) и ін. для web-розробки;
- Програми для верстки: Adobe (PageMaker, InDesign), QuarkXPress;
- Поштові програми, браузери, месенджери, антивіруси, програми для оптимізації комп'ютера, програми віддаленого доступу та таке ін.
- Windows (не тільки користуватись але і встановлювати, налаштовувати, пояснювати як працює);
Чем занимался в компании
- відстеження тендерів за напрямком діяльності компанії; аналіз (спільно з технічним відділом) можливості участі по технічним характеристика товару; аналіз цін конкурентів та узгодження ціни з керівництвом компанії; підготовка тендерної документації; участь в аукціоні; підготовка документації переможця та передача документації на оформлення договору постачання;
- аналіз ринку аналогічної продукції та послуг;- ведення документообігу (вхідна та вихідна кореспонденція, підготовка договорів, актів виконаних робіт / надання послуг;
- робота в клієнт-банку (проведення платежів, виписки та інш.;- переговори із закупівлі будівельних матеріалів, обладнання, з субпідрядними організаціями;
-підготовка кошторисної документації, перевірка обсягів робіт, складання актів виконаних робіт КБ-3, КБ-2в для надання замовнику;
- закупівля/налаштування/ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки (системний адміністратор у системі без сервера для компанії з середньою кількістю користувачів);
- проектування систем автоматизації, розробка проектної, робочої документації, робота з замовниками, підрядниками; - авторський нагляд, робота з субпідрядниками (проектувальниками спеціальних систем, виробниками систем автоматизації);
- дизайн зовнішньої реклами (робота з замовниками, розробка макетів, додрукарська підготовка, спілкування з друкарнями та ін.;
- розробка та дизайн сайтів (html, javascript, PHP, MySQL);
- комп'ютерна верстка книг журналів та книг.
Максим Геннадиевич
Максим Геннадиевич
Фахівець з публічних закупівель
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/48b42cdc-a6d3-4402-87da-d5d775609f84.jpg)
Киев
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Обновлено 21 час назад